Ik was naar horstel,het nasses dreieck. Eerst even naar een grot,de hexenhoehle gelopen. Het leek wel een overwinterings plaats voor muggen. Spinnetje. Moderne kunst.
En de oude sluis.
Toen een stukje verderop. Naar de trap,en het mooie uitzicht.
Wat een prachtige herfstige foto's! Wij hebben 4 uur paardgereden en hebben het droog gehouden. Was heerlijk, mooie kleuren en paddestoelen onderweg.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-10-23 17:06
Wat fijn Faringo!
Prachtige foto‘s van vandaag, paddenstoelen, een Nasses Dreieck, grotten, mini‘s en mooie luchten. Ik heb een luie dag na een drukke week, ook eens lekker. De wind huilt om het huis heen vandaag
Pien leuke foto‘s van je verjaardag!
Coco en Susanh respect voor het speurwerk in de regen gisteren en dat meteen na de vakantie
Wat een mooie foto's allemaal. Veel paddenstoelen, zon, mooie gebieden. Tof. En Coco aan het werk, leuk om te zien.
Ik ben met mijn nichtje van bijna 4 ook paddenstoelen gaan zoeken. We hadden geluk met het weer!! En vanmiddag nog een rondje met de honden in het bos gedaan. Ook met zon. Nu net binnen en het regent. Echt mazzel!
Als ik het vergeet.maak jij dan even een paar foto's?
Bootsiebob
Geplaatst: 21-10-23 20:09
lizard schreef:
Als ik het vergeet.maak jij dan even een paar foto's?
Momenteel zie ik de maan wel. Ik ga toch om 6 uur morgenochtend even spieken of het toevallig helder is
noordje
Geplaatst: 21-10-23 21:04
Jammer dat er zo weinig wild te zien SusanH Leuk om Coco bezig te zien.
Nig gefeliciteerd Pien, leuk weer op pad, leuke foto's.
Lizard, ook leuk!
Wat leuk Goof, op paddestoelen zoektocht.
Leuke foto's Gaucho, vooral die paddestoelencollage.
Befunny, ook lekker gewandeld. Leuke foto's ook.
Kleine wandeling met Nala gemaakt, ze was na de tocht naar Spåtind erg mank. We zijn naar de Kaffesten (koffiesteen, geen idee waarom ie zxo heet) geweest.
HAHA lizard! Ik zag jou tweede foto en dacht 'Hee leuk vleermui... oh f*ck dat zijn muggen!' En door gebrek aan objecten voor referentie heb ik nu een beeld van muggen zo groot als vleermuizen in m'n hoofd. Dan kijk ik verder, en dat spinnetje van jou lijkt verontrustend veel op Aragog!
Gaat goed hoor, de 1e dagen wilde ze niet mee naar buiten. Lekker bij de kachel liggen, maar nu staat ze weer bij de deur als je aanstalten maakt op naar buiten te gaan. Er zit weer een muis in de stal en die moet opgespoord worden
Bootsiebob
Geplaatst: 22-10-23 10:39
When duty calls… Die Nala
Ik werd om 5:30 wakker en hoorde stortregen tegen het raam dus heb me lekker in bed omgedraaid in plaats van onzichtbare sterren te kijken