Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Prachtige post met 2 Prachtige foto's waar het volgens mij iets meer hadden moeten zijn
En later zie ik wel alle prachtige!! foto's.
Bootsiebob schreef:S_imonee wat een prachtige wandeling. Die drinkbakfoto is briljant![]()
Geweldig uitzicht!
De ijsgrot klinkt gaaf als die zo groot is. Gisteren had het idee van een ijsgrot heel verleidend geklonken
Wel een mooie foto, heb je er toevallig nog meer?
gaucho schreef:Oh, die Ijsgrot ben ik ook geweestvolgensmij was er toen nog geen kabelbaan?
S_imonee schreef:Gisteren zijn wij met de gondel, die in ons dorpje plaatsvindt, omhoog gegaan. Daar hebben wij een rondwandeling van iets meer dan 6 km gemaakt.
De uitzichten waren werkelijk prachtig!
Met de lift omhoog: Bowie vindt dat wel wat spannend...![]()
[ [url=m/B7gkC7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bowie snapt het principe van een drinkbak niet helemaal![]()
[ [url=m/vBAGOv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan het begin van de route liepen we langs dit prachtig heldere meer.
[ [url=m/gshI1Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitzichten:
[ [url=m/3KVF9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bRgPwx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/782z7X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0F3DmW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op ruim 4 kilometer zat een eettentje. Daar hebben we heerlijke gegeten. Daarna het laatste, gelukkig redelijk vlakke stuk afgelegd naar de lift.
Vandaag zijn we bij een zeer toeristische trekpleister geweest: het Eisriesenwelt.
Oftewel: een ijsgrot, maar wel de grootste ter wereld!
Je kon ervoor kiezen om ernaartoe te lopen of om met de zeilbaan omhoog te gaan. Wanneer je gaat lopen, moet je in totaal zo'n 600 meter stijgen en ruim 2 uur lopen. (en dan na de tocht door de grot weer naar beneden.)
Met de zeilbaan moest je zo'n 40 minuten in totaal lopen en 3 minuten met de zeilbaan. Er kunnen steeds 20 personen mee naar boven, dus je staat ruim een half uurtje te wachten wanneer het druk is.
Jullie raden vast al waar wij voor hadden gekozen![]()
In de grot was het werkelijk prachtig. Ik was echt onder de indruk.
Het was er koud: zo rond het vriespunt.
Onder begeleiding van een gids, in een grote groep, ga je de grot in. Ondertussen loop je langs verschillende ijstaferelen. Echt waanzinnig mooi.
Het was wat bewolkt vandaag. Dat levert ook altijd mooie plaatjes op.
[ [url=m/qxTTtR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een foto van in de grot.
[ [url=m/JdKGi2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is een beetje een lange post geworden, oeps
Lizard, beterschap! Hopelijk knap je snel weer op