Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Er is meer dan de IC misschien moet je eens een dagje meelopen..... Het is nog steeds super druk in de ziekenhuizen waardoor de achterstanden nauwelijks ingelopen worden.
Electra63 schreef:Spenk schreef:Er is meer dan de IC misschien moet je eens een dagje meelopen..... Het is nog steeds super druk in de ziekenhuizen waardoor de achterstanden nauwelijks ingelopen worden.
Uitgestelde operaties kunnen nog steeds niet plaatsvinden in delen van ons land door overbelasting van de zorg door Corona-patienten.
MarlindeRooz schreef:Wat is jullie plan dan? Vanaf nu voor altijd maar lockdowns houden? Want als maatregelen + vaccineren het virus niet tegen houdt wat dan wel?
Oh en houden jullie ook al 1,5 jaar netjes anderhalve meter afstand met AL jullie kennissen / vrienden / familie. Dus echt met IEDEREEN die niet in je huishouden zit? Want dat moet ook he.
ingedebruijn schreef:Geef het maar op Marlinde. Je mag hier alleen blij zijn met wat er kan en hoe het nu kan. Bespaar jezelf de moeite
Earth schreef:ingedebruijn schreef:Geef het maar op Marlinde. Je mag hier alleen blij zijn met wat er kan en hoe het nu kan. Bespaar jezelf de moeite
Wat een onzin, volgens mij mag dat prima. Er wordt enkel aangemoedigd om het positief te bekijken. Waarom zou je je druk maken om dingen die niet mogen eigenlijk? Dat is toch zonde van je energie?![]()
Ik heb overigens misschien wat makkelijk praten hoor, ik zit bijna alleen nog maar thuis dus ik heb er niet zoveel last van
verootjoo schreef:Maar dat is toch ook wat het isVolgens mij maak je het jezelf met die instelling ook veel makkelijker. Persoonlijk ben ik heel blij met het geluk dat ik nu in Nederland woon en niet in een of ander derde wereld land ten tijde van het uitbreken van de pandemie.
Daar zijn ze nog lang niet klaar, wij zien al licht aan de horizon. Maar moeten nog even geduld hebben. En zitten dus nu gewoon nog met wat maatregelen om de boel te handhaven.
Het is niet dat ik dit nou zo leuk vind. Maar ook niet zo rampzalig als er soms wordt geschetst.
ingedebruijn schreef:verootjoo schreef:Maar dat is toch ook wat het isVolgens mij maak je het jezelf met die instelling ook veel makkelijker. Persoonlijk ben ik heel blij met het geluk dat ik nu in Nederland woon en niet in een of ander derde wereld land ten tijde van het uitbreken van de pandemie.
Daar zijn ze nog lang niet klaar, wij zien al licht aan de horizon. Maar moeten nog even geduld hebben. En zitten dus nu gewoon nog met wat maatregelen om de boel te handhaven.
Het is niet dat ik dit nou zo leuk vind. Maar ook niet zo rampzalig als er soms wordt geschetst.
Zeg je dat ook tegen mensen zonder inkomen voor de afgelopen 1,5 jaar? Het is niet zo rampzalig want er zijn ook mensen in een derde wereld land? Tja er waren voor corona ook mensen in deze wereld landen of in oorlog maar daar lieten we eerder ook niets voor.