Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Snippergroen schreef:Kort berichtje, lees later bij. Ik had een groot succes momentje vanmorgen. Eindelijk onder een magische grens en daarmee officieel op -5 kg sinds begin mei. Ik ben zo blij
Pallatin schreef:Snippergroen schreef:Kort berichtje, lees later bij. Ik had een groot succes momentje vanmorgen. Eindelijk onder een magische grens en daarmee officieel op -5 kg sinds begin mei. Ik ben zo blij
![]()
Jeejjjj gefeliciteerd Snippergroen! Beloon je jezelf ergens mee? Ik bedoel geen reep chocola uiteraard maar nieuwe schoenen oid?
moi22 schreef:Oh wauw musli waar ben je?Oostenrijk? Hier een enorme bergenfan dus krijg spontaan zin om te gaan
Ik doe ook niet meer aan beloningen voor mezelf als er wat af is. Het weer in kleinere kleding passen is al een hele mooie beloning.
Met eerdere afval pogingen wel gedaan. Als beloning mocht ik dan iets heel lekkers, meestal heel slechts dus. Nu gelukkig totaal geen behoefte aan dus ook niet de verleiding dat te doen.
ManonGrr schreef:Hier even een dipje, ben nu 9 weken bezig, 11 kg kwijt. Maar afgelopen week helemaal niets kwijt, terwijl ik hetzelfde doe als vorige weken én meer ben gaan sporten. Gisteren een keer kaasfondue op, en meteen 0,8 kg er bijHopelijk komende week weer de goede kant op. Het werkt wel motiverend om hier mee te lezen!
@Es_ther zeker leuk om te horen!!