Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlonNaldo schreef:Het duurde even maar ik mocht vandaag weer zitten.
Credits aan Nicky van Lost Boys in Deventer.
[ Afbeelding ]
Voor mensen die het niet kennen. Het is het anti-posession symbol uit de serie Supernatural.
10-2 mag ik weer naar Miss Poppy om verder te gaan met m'n Disney Sleeve.
De liefste Bellatrix gaat gezellig mee.
xxxmh schreef:Ik mag volgende week zaterdag weer. Stond op de website dat de wachttijd 2 maanden is en had afgelopen zondag ingevuld en kan volgende week zaterdag al! Wordt een vlinder op achterkant van m'n arm boven de elleboog en m'n sterrenbeeld. Twijfel nog over de plek, onder sleutelbeen of iets meer richting arm. En twijfel of ik de stipjes er tussen wil of niet. Zie voorbeeld.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor mensen die het niet kennen. Het is het anti-posession symbol uit de serie Supernatural.
IvysToeter schreef:xxxmh schreef:Ik mag volgende week zaterdag weer. Stond op de website dat de wachttijd 2 maanden is en had afgelopen zondag ingevuld en kan volgende week zaterdag al! Wordt een vlinder op achterkant van m'n arm boven de elleboog en m'n sterrenbeeld. Twijfel nog over de plek, onder sleutelbeen of iets meer richting arm. En twijfel of ik de stipjes er tussen wil of niet. Zie voorbeeld.
[ Afbeelding ]
Super cool!! Ik heb ook een vlinder op de achterkant van mijn arm Boven de elleboog.
Voor mij ook speciale betekenis.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Onali schreef:MarlonNaldo schreef:Het duurde even maar ik mocht vandaag weer zitten.
[ Afbeelding ]
Gaaf!
Ik heb het openingssymbool van seizoen 10 op mn rug.
https://www.google.com/search?client=ms ... sid=mosaic
IvysToeter schreef:MarlonNaldo schreef:Het duurde even maar ik mocht vandaag weer zitten.
[ Afbeelding ]
Wauw!! Ik ken het symbool niet.
Maar ik vind deze wel echt mooi
Devic schreef:Heeft er iemand een tattoo op de buik/zijkant buik/ribben?
Ik heb een hele mooie gezien. Helaas ben ik niet gezegend met het strakke lijfje zoals het modelletje op de foto die ik zag![]()
Dus nu twijfel…. Moet ik het dan wel doen. Moet ik eerst afvallen? Is onder het mom: meer vet minder pijn eerst die tattoo en dan hopen dat ik ergens deze zomer eens een bikini aan durf![]()
En hoe pijnlijk is een buik/ribben? Ik heb er eentje op m’n enkel, dat vond ik niet direct heel erg lekker…
x_Jeanine_x schreef:Ik ga 27 februari naar Zoetermeer voor mijn tatoeage op mn ruggenwervel.
Zie stiekem wel op tegen de pijn, maar dat zie ik dan wel weerMn voet en enkel vielen reuze mee, behalve in de buurt van mn achillespees was minder.
Bellatrix schreef:Mijn onderrug deed ook zeer. En eigenlijk moet hij bijgewerkt/aangepast....
Devic schreef:Heeft er iemand een tattoo op de buik/zijkant buik/ribben?
Ik heb een hele mooie gezien. Helaas ben ik niet gezegend met het strakke lijfje zoals het modelletje op de foto die ik zag![]()
Dus nu twijfel…. Moet ik het dan wel doen. Moet ik eerst afvallen? Is onder het mom: meer vet minder pijn eerst die tattoo en dan hopen dat ik ergens deze zomer eens een bikini aan durf![]()
En hoe pijnlijk is een buik/ribben? Ik heb er eentje op m’n enkel, dat vond ik niet direct heel erg lekker…
Josien_ schreef:Ik ben aan het brainstormen over een tattoo van mijn paard. Het zal wat meer abstract richting fine line zijn en niet een letterlijk portret. Heb al allerlei ideeën en voorbeelden opgezocht online.
Maar ik kom er maar niet uit waar ik hem zou willen laten plaatsen. Bij mijn vorige wist ik het helemaal zeker, maar nu heb ik echt geen idee.
Hoe hebben jullie bedacht waar je een tattoo wilde laten zetten?
Ik heb er dus pas één, dus ruimte genoeg als het ware.
Josien_ schreef:Ik ben aan het brainstormen over een tattoo van mijn paard. Het zal wat meer abstract richting fine line zijn en niet een letterlijk portret. Heb al allerlei ideeën en voorbeelden opgezocht online.
Maar ik kom er maar niet uit waar ik hem zou willen laten plaatsen. Bij mijn vorige wist ik het helemaal zeker, maar nu heb ik echt geen idee.
Hoe hebben jullie bedacht waar je een tattoo wilde laten zetten?
Ik heb er dus pas één, dus ruimte genoeg als het ware.