[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 19:32

Mooi! Ken het symbool verder niet
Ben heel,benieuwd naar je sleeve als ie af is. Miss Poppy zet zulke gave dingen!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 21:40

Ik mag volgende week zaterdag weer. Stond op de website dat de wachttijd 2 maanden is en had afgelopen zondag ingevuld en kan volgende week zaterdag al! Wordt een vlinder op achterkant van m'n arm boven de elleboog en m'n sterrenbeeld. Twijfel nog over de plek, onder sleutelbeen of iets meer richting arm. En twijfel of ik de stipjes er tussen wil of niet. Zie voorbeeld.

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:47

MarlonNaldo schreef:
Het duurde even maar ik mocht vandaag weer zitten.

Credits aan Nicky van Lost Boys in Deventer.
[ Afbeelding ]

Voor mensen die het niet kennen. Het is het anti-posession symbol uit de serie Supernatural.

10-2 mag ik weer naar Miss Poppy om verder te gaan met m'n Disney Sleeve.
De liefste Bellatrix gaat gezellig mee.

Wauw!! Ik ken het symbool niet.
Maar ik vind deze wel echt mooi

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 12:48

xxxmh schreef:
Ik mag volgende week zaterdag weer. Stond op de website dat de wachttijd 2 maanden is en had afgelopen zondag ingevuld en kan volgende week zaterdag al! Wordt een vlinder op achterkant van m'n arm boven de elleboog en m'n sterrenbeeld. Twijfel nog over de plek, onder sleutelbeen of iets meer richting arm. En twijfel of ik de stipjes er tussen wil of niet. Zie voorbeeld.

[ Afbeelding ]

Super cool!! Ik heb ook een vlinder op de achterkant van mijn arm Boven de elleboog.
Voor mij ook speciale betekenis.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 13:12

MarlonNaldo schreef:

[ Afbeelding ]

Voor mensen die het niet kennen. Het is het anti-posession symbol uit de serie Supernatural.

Ik vind hem super mooi! <3
En 10 feb wordt gezellig!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 13:42

IvysToeter schreef:
xxxmh schreef:

[ Afbeelding ]

Super cool!! Ik heb ook een vlinder op de achterkant van mijn arm Boven de elleboog.
Voor mij ook speciale betekenis.
[ Afbeelding ]

Mooi!
Ik heb dit als voorbeeld gestuurd:

Afbeelding

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:44

MarlonNaldo schreef:

[ Afbeelding ]

Gaaf!

Ik heb het openingssymbool van seizoen 10 op mn rug.

https://www.google.com/search?client=ms ... sid=mosaic

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:49

Onali schreef:
MarlonNaldo schreef:

[ Afbeelding ]

Gaaf!

Ik heb het openingssymbool van seizoen 10 op mn rug.

https://www.google.com/search?client=ms ... sid=mosaic

Omg heb je een foto?

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 16:51

IvysToeter schreef:
MarlonNaldo schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw!! Ik ken het symbool niet.
Maar ik vind deze wel echt mooi

Thanks de boys en eigenlijk alle Hunters dragen deze tattoo zodat demonen geen controle kunnen nemen over je.

Ik kom uit/zit in een nare scheiding en het voelt ook wel een beetje alsof hij staat voor het feit dat ik nooit meer een anders mijn leven laat leiden.

Mijn lijf mijn leven.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-25 22:54

Heeft er iemand een tattoo op de buik/zijkant buik/ribben?

Ik heb een hele mooie gezien. Helaas ben ik niet gezegend met het strakke lijfje zoals het modelletje op de foto die ik zag :+
Dus nu twijfel…. Moet ik het dan wel doen. Moet ik eerst afvallen? Is onder het mom: meer vet minder pijn eerst die tattoo en dan hopen dat ik ergens deze zomer eens een bikini aan durf :D

En hoe pijnlijk is een buik/ribben? Ik heb er eentje op m’n enkel, dat vond ik niet direct heel erg lekker…

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 06:34

Ik heb een tattoo naast mijn navel en zo'n strakke buik heb ik ook niet hoor. :+ Deed wel goed zeer trouwens. En eigenlijk moet hij nog een keer zwart gemaakt worden maar dat is killing. :=

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 09:10

Devic schreef:

Ik heb een hele mooie gezien. Helaas ben ik niet gezegend met het strakke lijfje zoals het modelletje op de foto die ik zag :+
Dus nu twijfel…. Moet ik het dan wel doen. Moet ik eerst afvallen? Is onder het mom: meer vet minder pijn eerst die tattoo en dan hopen dat ik ergens deze zomer eens een bikini aan durf :D

En hoe pijnlijk is een buik/ribben? Ik heb er eentje op m’n enkel, dat vond ik niet direct heel erg lekker…

Ik heb geen ervaring met tattoo’s op die plekken. Ik zou niet zeggen dat je moet afvallen hoor! Er zijn genoeg mensen die geen strak lijf hebben die wel tattoos hebben en plaatsen.
Daarnaast vind rond deze maanden een tattoo zetten juist een fijne timing. Dan is het mooi al genezen voor de zonnige maanden weer aanbreken. Als je eerst wil afvallen, ben je zo alweer een paar maanden verder.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:24

Ik ga 27 februari naar Zoetermeer voor mijn tatoeage op mn ruggenwervel.
Zie stiekem wel op tegen de pijn, maar dat zie ik dan wel weer :+ Mn voet en enkel vielen reuze mee, behalve in de buurt van mn achillespees was minder.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:28

Nou deksel, daar heb je wel een goed punt!

Daarbij klinkt de stelling: meer vet minder pijn me steeds aantrekkelijker in de oren. :=

Las wel een stukje op internet dat tattoo’s op de buik het meest gevoelig zijn voor vervormen en vervagen. Ik heb echt geen wespentaille, maar het is ook echt niet zo dat er 20 kilo af zou moeten. Ik heb ook niet de ambitie om nog 20 kilo aan te komen. Ik zit eigenlijk al jaren een beetje rond hetzelfde gewicht. Dus ik hoop dat het vervormen en vervagen daarmee ook meevalt.

Bellatrix: thanks, ik was er al bang voor. Ik heb er eentje op m’n enkel/kuit en die was ook echt niet lekker.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:30

x_Jeanine_x schreef:
Ik ga 27 februari naar Zoetermeer voor mijn tatoeage op mn ruggenwervel.
Zie stiekem wel op tegen de pijn, maar dat zie ik dan wel weer :+ Mn voet en enkel vielen reuze mee, behalve in de buurt van mn achillespees was minder.

Ruggenwervel viel bij mij echt reuze mee. Vond ik m’n kuit erger. Maar het schijnt wel dat het onderste deel van je rug meer pijn doet als boven. En de mijne stopt halverwege. Dus misschien heb ik het ergste overgeslagen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 17:50

Mijn onderrug deed ook zeer. En eigenlijk moet hij bijgewerkt/aangepast....

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 20:23

Ik heb in mijn lies een tattoo en dan een grote op de zijkant van mijn bovenbeen tot zijkant buik. Ik ben zwanger geweest en was toen 25kg bij. Ik ben nu nog niet op mijn oud gewicht :') maar aan mijn tattoo's zie je niets. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook geen striemen ofzo heb na mijn zwangerschap, dus misschien heb ik gewoon een gemakkelijke huid

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 04:21

Misschien juist omdat het aan de zijkant zit, dat het oprekken meevalt. Wat ik wilde staat ook meer aan de zijkant. Dus dat klinkt gunstig

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 11:14

Bellatrix schreef:
Mijn onderrug deed ook zeer. En eigenlijk moet hij bijgewerkt/aangepast....

Devic, dat geeft hoop! Bellatrix iets minder :P hahaha. Nee zal het vast overleven. Heb 7/8 jaar geleden ook m'n ruggenwervel gebroken gehad, dus pijnloos verwacht ik ook niet. Kan ook niet wachten op het ontwerp.
En hoop dat ze daarna ook m'n arm flash wil bijwerken die ze gezet heeft. Is echt zo minimaal, dat je er bijna een bril bij nodig heb.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 16:59

Devic schreef:
Daarbij klinkt de stelling: meer vet minder pijn me steeds aantrekkelijker in de oren. :=

Tot je m op je bil zet.
Oftewel. Dat gaat helaas niet op.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 17:02

Devic schreef:

Ik heb eentje op de zijkant op mijn ribben staan, hij valt onder het breedste deel van mijn BH-bandje. Ik heb daar geen grammetje vet en het deed absoluut geen pijn.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 11:24

Zaterdag gaat de agenda weer open van mijn tattoo artist. Uhh- ik kan niet wachten. Hoop voor de zomer nog kunnen schitteren met 2 nieuwe pareltjes.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 10:50

Ik ben aan het brainstormen over een tattoo van mijn paard. Het zal wat meer abstract richting fine line zijn en niet een letterlijk portret. Heb al allerlei ideeën en voorbeelden opgezocht online.
Maar ik kom er maar niet uit waar ik hem zou willen laten plaatsen. Bij mijn vorige wist ik het helemaal zeker, maar nu heb ik echt geen idee :Y) .

Hoe hebben jullie bedacht waar je een tattoo wilde laten zetten?
Ik heb er dus pas één, dus ruimte genoeg als het ware :') .

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 10:54

Josien_ schreef:
Ik ben aan het brainstormen over een tattoo van mijn paard. Het zal wat meer abstract richting fine line zijn en niet een letterlijk portret. Heb al allerlei ideeën en voorbeelden opgezocht online.
Maar ik kom er maar niet uit waar ik hem zou willen laten plaatsen. Bij mijn vorige wist ik het helemaal zeker, maar nu heb ik echt geen idee :Y) .

ik heb er 2/3 op mijn linker been ( bij mijn enkel )

aan de buitenkant: een hondenpoot van mn eerste hond ( aan dat been volgde en wandelde hij altijd ) deze staat ook voor alle honden na hem.

aan de binnenkant hoef afdruk van eerste pony en paard ( en binnenkort ook van mn veulen ) : met paarden doe je alles links en aangezien ik er mee rij stap ik op met mn linker been en heeft deze dus het meeste en eerste contact met mn paard.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 14:20

Josien_ schreef:

Ik heb een ECG van mijn paard laten maken en deze in een tattoo verwerkt.