Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:49

fleurtjeuh schreef:
En omdat andere mensen er misbruik van maken is het ok als de rest dat ook doet?
Zo komen we snel weer van dat budget af..

Ik denk niet dat dat is wat ze bedoelt :7.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 13:53

fleurtjeuh schreef:
En omdat andere mensen er misbruik van maken is het ok als de rest dat ook doet?
Zo komen we snel weer van dat budget af..

Ik weet niet of je op mij reageert fleurtjeuh maar ik bedoel het absoluut niet zo..

Jester_

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 14:05

Hm oke, dan houd het op. Hij kwam als reclame voorbij en dat leek me wel wat, maar niet de bedoeling dus

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 15:24

Sorry, dan begreep ik het verkeerd

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:29

Mooi roze is niet lelijk? :') ik dacht met dat grijze weer maar wat vrolijks er op :))

Afbeelding

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 17:37

Lekker kleurtje!!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 18:12

Ik ben ook voor iets vrolijks gegaan.
Afbeelding
Derde keer dat ik het zelf doe, maar het gaat beter dan ik had verwacht.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 19:37

Lekker vrolijk allemaal!

Ik hoop van de week tijd te hebben om mijn nagels weer eens te fixen, het zit nu echt niet naar m’n zin -O-
Heb wel lekker gespeeld met (holo) folies en ice pigment, maar ik wil toch weer wat anders.
Afbeelding
(En let vooral niet op mijn nagelriemen :oo )

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 20:05

Ik hoop dat ik hier even mag inbreken: weet iemand mooie glitters of “ flakes” voor op normale nagellak?
Dus geen gel lak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 21:55

Meh ik wil ook weer andere nagels. Maar het eraf halen vind ik altijd zk een gedoe :\ . Hoe doen jullie dat?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 22:16

Ligt er aan hoeveel tijd ik heb, meestal ga ik na het eten al de oude lak er afhalen en dan later op de avond lakken.
Soms ook zaterdagavond de lak eraf halen en zondag overdag lakken, of 1 hand per keer.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 23:11

Ik doe inderdaad meestal de ene dag afhalen en de andere dag lakken, anders duurt het me echt te lang

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 23:20

Ik gebruik er juist lekker de hele avond of middag voor.
Ik kan echt makkelijk 3 uut bezig zijn met mn nagels, maar het is voor mij echt een hobby die ik fijn vind om te doen en een leuk bijeffect is dat ik er mooie nagels aan overhou :D

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 01:19

Gaat hard hier, leuke kleurtjes komen er weer voorbij!

Britt schreef:
Ik heb dit weekend shoptegoed gewonnen bij Tanya Savchenko **\O/** was echt zo’n leuke verrassing.
Ben heel benieuwd naar de spulletjes die ik besteld heb.

En heb je intussen al iets uitgeprobeerd van TS? :D

Humpiedumpie schreef:
Meh ik wil ook weer andere nagels. Maar het eraf halen vind ik altijd zk een gedoe : . Hoe doen jullie dat?

Afhalen doe ik met de elektrische frees (maar dan niet tot op de nagel, op de opleiding leren we ca. 80% van het product te verwijderen).

Muze, hopelijk krijg je hier wat tips voor glitters/flakes voor nagellak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:16

Ik bedoel idd hoe jullie het eraf halen. Ik gebruik de remover, zit ik eerst een half uur met die dingen op mijn nagels, ze komen er alsnog heel beschadigd onderuit.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:24

Ik pulk ze er zo af.. Ze zitten bij mij nooit als een huis dus na een aantal dagen kan ik ze er gewoon aftrekken.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:27

Jildau schreef:
Ik pulk ze er zo af.. Ze zitten bij mij nooit als een huis dus na een aantal dagen kan ik ze er gewoon aftrekken.

Dat is echt zo slecht voor je nagels, dus zou ik zeker niet adviseren aan anderen :=

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:29

Humpiedumpie schreef:
Meh ik wil ook weer andere nagels. Maar het eraf halen vind ik altijd zk een gedoe : . Hoe doen jullie dat?

Eraf halen is bij mij ook nog een dingetje.. meestal vijl ik een behoorlijke laag eraf (met de hand) en daarna weken met aceton. Als er dan nog iets blijft zitten terug in de aceton of even met de vijl.
Ik heb ook een elektrische vijl maar ben heel bang om mijn nagels te beschadigen, dus wil hier eerst een cursus voor doen.
Daarnaast is een peelbase misschien nog een optie? Gebruik ik ook soms als ik snel wil wisselen.. dan haal je de lak er heel snel af.
Blijft wel opletten voor beschadigingen dus ook dit moet je wel met beleid er af halen..

Eraf pulken is killing voor je nagels…

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:35

Humpiedumpie schreef:
Ik bedoel idd hoe jullie het eraf halen. Ik gebruik de remover, zit ik eerst een half uur met die dingen op mijn nagels, ze komen er alsnog heel beschadigd onderuit.

Ligt heel erg aan de lak. Die van mij kan ik er in 10 a 15 minuten afsoaken. De lak die ik er op liet zetten moest eerst een deel eraf gevijld worden voor je kan soaken.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:37

Zo veel mogelijk wegvijlen en dan weken. Maar heb nu een frees en goede bitjes, dus zodra ik tijd heb ga ik oefenen.

Heb dus ook nog niet kunnen uitproberen, helaas! Staat op m’n lijstje, samen met dit er af halen :Y)
Maar kans is groot dat ik donderdag pas echt tijd heb. De avond is gewoon te kort nadat de kinderen slapen en ik zelf ga slapen. En dinsdag word mijn middelste weer geholpen aan buisjes en neusamandelen, dus dan kan ik ook niet zomaar even een paar uur wat anders gaan doen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 10:02

Wijslander schreef:
Jildau schreef:

Dat is echt zo slecht voor je nagels, dus zou ik zeker niet adviseren aan anderen :=

Haha oh sorry! Heb hele stevige nagels en doe het altijd zo. Ze zitten gewoon los bij mij dan. Maar negeer mijn advies dan aub. :D

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 10:28

Jildau schreef:
Jildau schreef:

Haha oh sorry! Heb hele stevige nagels en doe het altijd zo. Ze zitten gewoon los bij mij dan. Maar negeer mijn advies dan aub. :D

Zie je dan niets aan je nagels Jildau? Pulk je dan niet een laagje van je echte nagel mee?
Mijn nagels zijn ook heel sterk en hard maar toch lijkt het alsof er dan een laagje afkomt..

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 10:54

Humpiedumpie schreef:

Ik gebruik de Peel base van Pink Gellac :) daardoor hoef ik m’n nagels maar kort te weken in een beetje lauwwarm water met olie en kan ik ze er met een bokkenpootje voorzichtig afhalen. Ik weet dat niet iedereen fan is van de peel base, maar ik vind het ontzettend handig en m’n nagels zien er goed uit als ik het eraf haal.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 11:07

Ik lak enkel met nude rubber base kleuren. Als ik een nieuwe set wil dan vijl ik enkel met een kartonnen vijl een laag er af en buffer na tot het mooi ruw maar wel gelijk is en lak daar gewoon opnieuw rubber overheen. Blijft als een huis zitten altijd.
Ik doe dus maar een enkele keer afsoaken. Niet elke keer als ik nieuwe wil.
Als ik enkel af vijl hoef ik ook geen prep oid te gebruiken want het hecht gewoon super op het gevijlde

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 14:12

-Namiro- schreef:
Zie je dan niets aan je nagels Jildau? Pulk je dan niet een laagje van je echte nagel mee?
Mijn nagels zijn ook heel sterk en hard maar toch lijkt het alsof er dan een laagje afkomt..

Hmmm ze zijn gewoon mooi glad dus nee ik zie er niks aan. Ik denk dat het bij mij niet zo goed hecht want op gegeven moment laten ze gewoon los en kan ik ze er zo in z’n geheel afhalen. Heb zoveel geprobeerd maar heb nu maar geaccepteerd dat ik er regelmatig nieuwe op moet doen omdat het echt niet twee weken blijft zitten. Heb het er nog nooit af hoeven weken.

Wat ik soms wel jammer vind want met een vakantie ofzo is het wel handig dat het gewoon langere tijd als een huis zit.