fleurtjeuh schreef:En omdat andere mensen er misbruik van maken is het ok als de rest dat ook doet?
Zo komen we snel weer van dat budget af..
Ik denk niet dat dat is wat ze bedoelt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Britt schreef:Ik heb dit weekend shoptegoed gewonnen bij Tanya Savchenkowas echt zo’n leuke verrassing.
Ben heel benieuwd naar de spulletjes die ik besteld heb.
Humpiedumpie schreef:Meh ik wil ook weer andere nagels. Maar het eraf halen vind ik altijd zk een gedoe. Hoe doen jullie dat?
Humpiedumpie schreef:Meh ik wil ook weer andere nagels. Maar het eraf halen vind ik altijd zk een gedoe. Hoe doen jullie dat?
Humpiedumpie schreef:Ik bedoel idd hoe jullie het eraf halen. Ik gebruik de remover, zit ik eerst een half uur met die dingen op mijn nagels, ze komen er alsnog heel beschadigd onderuit.
Wijslander schreef:Jildau schreef:Ik pulk ze er zo af.. Ze zitten bij mij nooit als een huis dus na een aantal dagen kan ik ze er gewoon aftrekken.
Dat is echt zo slecht voor je nagels, dus zou ik zeker niet adviseren aan anderen
Jildau schreef:Jildau schreef:Ik pulk ze er zo af.. Ze zitten bij mij nooit als een huis dus na een aantal dagen kan ik ze er gewoon aftrekken.
Haha oh sorry! Heb hele stevige nagels en doe het altijd zo. Ze zitten gewoon los bij mij dan. Maar negeer mijn advies dan aub.
Humpiedumpie schreef:Ik bedoel idd hoe jullie het eraf halen. Ik gebruik de remover, zit ik eerst een half uur met die dingen op mijn nagels, ze komen er alsnog heel beschadigd onderuit.
-Namiro- schreef:Zie je dan niets aan je nagels Jildau? Pulk je dan niet een laagje van je echte nagel mee?
Mijn nagels zijn ook heel sterk en hard maar toch lijkt het alsof er dan een laagje afkomt..