Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 ), dus ik was de afgelopen 1,5 week van vroeg tot laat bezig en had geen puf meer om te lopen.
 Het was zwaar, het was stikbenauwd, maar het was ook weer heerlijk 
 Vanmiddag is ook mijn hartslagband binnen gekomen, dus ik kan weer volop aan de gang.
 En Katharina geloof ik? Of was het iemand anders? Als je er niet uit komt vraag maar raak, ik heb hem al een jaar.

Daarna steeg het wel mee, dus ik moet vooral mijn lichaam leren om al sneller vetten te gaan aanspreken als brandstof. Dat hoor ik wel graag  

Na 200m had ik zooooo'n zware benen, maar ik heb het tempo vrij constant kunnen houden. Daarna zat de lactaat trouwens op 6,9.

Supervixen schreef:Zij liep al op 175, terwijl die van mij maar 130 was. Tempo was toen ook laag voor mij.
In rust is ie gemiddeld 43.
Zou ook wel een keer een test willen doen om mijn hartslagzones echt goed in te stellen.
Katharinaa schreef:maar toen vroeg hij naar de sport die ik ervoor gedaan had. Ik had de avond ervoor paardgereden en hij dacht dat het daaraan lag.
ontherun schreef:Interessant Memuska! Dat van die hartslag in het begin herken ik wel, die van mij kan ook zo ineens, bam, omhoog schieten. Hoe ga je het nu in je trainingen integreren?

die van mij zit in slaap rond de 45-49, maar ik kan met lopen echt makkelijk 170-180 lopen. En dan ga ik meestal niet echt enorm kapot. Hij zit ook heel snel rond de 160, daar kan ik duur lopen op lopen. Vrij hoog als ik anderen hoor met 150 enzo. Dan moet ik enorm veel wandelen. Hij daalt overigen wel altijd snel bij intervallen lopen en rust, dus ik ga er maar vanuit dat het wel goed zit dan. Volgend jaar wil ik eigenlijk wel eens graag een uitgebreide sport test doen, toch eens weten wat mijn zones zijn. 
 gaat weer lekker gelukkig.                                                         

Hij meet maar 1 kant.