Dan zullen de merken die ook in China verkopen keuzes moeten gaan maken. Tenzij het niet geldt voor merken die niet zelf testen, maar waarvan producten door de Chinese overheid worden getest. Ben benieuwd hoe specifiek dit beschreven staat of gaat worden.
Net op de Colourpop website gesnuffeld en is best aantrekkelijk om wat te bestellen, maar heb nog nooit iets besteld wat echt moet worden ingevoerd. Champagne Pop staat iets hoger op het lijstje dan.
Oeh wat een gave aanbieding van colourpop! Iemand hier had toch ook de neppe besteld? Hebben die dezelfde structuur als de echte colourpop oogschaduws?
ik ben aan het CP kijken.. ik mag helemaal niks bestellen, ik ga volgende week op vakantie, helaas denk ik zomaar dat ze in Hongarije geen leuke shops hebben...
Oeh wat een gave aanbieding van colourpop! Iemand hier had toch ook de neppe besteld? Hebben die dezelfde structuur als de echte colourpop oogschaduws?
Ik heb de neppe, maar geen echte dus kan je niet zeggen of ze hetzelfde zijn qwa formule.
Ik vind die chubby lash van Clinique verschrikkelijk, als je van gekrulde wimpers houd zou ik hem overslaan. Legt de (natte formule) mascara zo dik op je wimpers dat ze meteen weer hangen.. Ik vind Max factor false lash effect heel prettig werken. En voor ultra volume, maar nog steeds met krul de Chanel le volume. Als die in de aanbieding is bij de ici paris past deze binnen je budget
Anoniem
Geplaatst: 22-09-16 08:59
Ik ben fan van de DiorShow Iconic Overcurl.. die is met de regelmatige 40% kortingsdagen bij ICI iets van 22 euro
Kaygee
Geplaatst: 22-09-16 09:30
Ik ben helemaal weg van de collistar, heb deze en nog nooit zo'n fijne gehad! Op de foto een laagje en ik krul mijn wimpers nooit.
Vandaag een beetje kleur op de ogen Zoeva Cocoa Blend palette gebruikt. In de crease Freshly Toasted Op het bewegend ooglid Warm Notes Lipstick is MAC Plumful
Ik vind het zelf wel leuk! Vaker dit soort tinten gebruiken al helpt het denk ik ook dat ik bruin ben