Siggislief schreef:Ik heb sinds kort besloten om een Industrial piercing te gaan, en die wil ik volgende week Vrijdag (12-09) laten zetten..
En daarna heb ik gelukkig een week vrij, zo dat ik er aan kan wennen.
Gaaf!Succes.. Ik heb nog niet veel geslaagde industrials gezien. Het schijnt een pain in the ass te zijn om te genezen én het is heel erg belangrijk hoe hij gezet/geplaatst wordt.
Heb je al laten bekijken of je de anatomie hebt voor een industrial? Anders zou het best nog eens zo kunnen zijn dat ze je afraden om hem te laten zetten, of dat het gewoon niet mogelijk is. Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!
Heel eerlijk gezegd heb ik gewoon gezegd die wil ik en die neem ik dus heb niks met mijn Anatomie laten doen.
En ik wou gewoon een zaak binnen lopen om hem te laten zetten.
Had wel een zaak in gedachten in Centrum van Amsterdam.
ik heb een industrial, al een tijd geleden laten zetten (gok zo'n 12 jaar). Ja het is niet de meest makkelijke om te genezen. Bij mij heeft dat meer dan een jaar geduurd. En tussendoor nog wel eens kleine ontstekingen. Maar ik heb er nu een piercing inzetten waar ik nooit hinder van heb en de laatste jaren dus ook geen problemen meer heb met deze piercing.