Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:56

Ik vind ze mwahh maar verwacht ook niet mwer voor dat geld.. Prima startpalettw

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:56

_Friemel schreef:
Nikitaa_ schreef:
Vandaag twee Jeffree Star lipsticks gekocht van iemand, maar kleuren vallen bij mij heel anders uit dan op foto's van andere. Heb de kleuren Androgyny en Masochist, Androgyy is bij mij net donker bruin en Masochist is knalrood i.p.v. roze/rood. Weet nog niet zo goed of ik ze wil houden.

Bij DnT is Androgyny ook bruin. Bij mij zoals swatches, dit komt omdat ik geen pigment in mijn lippen heb. Probeer ze eens met liperase anders, haal het roze uit je lippen :j

Bedankt voor de tip, ga ik maar eens uitproberen, ik vind het erg zonde als ik ze niet gebruik.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 01:32

Herinneren jullie nog mijn biguine palette waar ik de slechtste swatches ooit van haalde? Ik stond eigenlijk op het punt om hem weg te gooien omdat ik ze zo slecht vond. Maar wou ze toch nog eens nat proberen. Hier het resultaat! Denk dat ik hem toch gewoon hou, ideale kleuren voor mijn bruine ogen!

Afbeelding

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 03:59

Iemand hier nog n fijne tip voor een moisturizer voor n vette huid? Denk dat ik er bijna ben qua routine, maar mis nog iets wat ervoor zorgt dat mn huid fijn gehydrateerd blijf zonder dat ik er n bom vol puistjes bij heb.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 08:02

Ik gebruik m'n roze palette van W7 bijna nooit, te weinig pigment.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:37

W7 palettes zijn leuk als je wat wilt proberen met oogschaduw. Maar als je wat meer kwaliteit gewend bent of wil, dan raad ik ze echt af. Heb de UD Naked 3 en ook de W7 versie ervan, daar zit zo'n ontzettend groot kwaliteitsverschil in.

En nog even foto met Iced Mocha van Gérard Cosmetics.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:49

Ik heb het In the Nude W7 palette gehad.
Prima palette en ook de pigmentatie was dik in orde.
Vond alleen mijn Naked fijner, dus heb mijn W7 aan mijn schoonmoeder gegeven die hem dagelijks gebruikt.

Androgyny vind ik echt super gaaf, alleen niet bij mij :')
Ik kan een bruine lipstick echt wel waarderen, maar deze was het gewoon niet.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:09

Gaaf Lino. echt een supermooie kleur is dat. Ik vind het wel heftig voor overdag, dus zal dat niet gauw dragen :P

Onderhand word ik gek van mijn droge huid momenteel. Ik weet niet wat ik er nu nog op moet smeren. Ik heb een hele dikke vette crème speciaal voor de gevoelige droge huid. Maar die schilfers krijg ik niet weg en dat ziet er niet uit met foundation...iemand van jullie de gouden tip? Welke merken zijn echt fijn (en enigzins betaalbaar).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:11

Scrubben!
En ipv een dikke creme een hydraterend serum gebruiken onder je dagcreme.

Wat bij mij ook heel goed werkt, is het Glam Glow Thirstymud masker als nachtcreme gebruiken.
1 nachtje en mijn huid is gelijk weer gehydrateerd :D

Gave kleur Linoleum!
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van je wenkbrauwen.
Niks tegen een heftige brow, maar ik hou meer van de natuurlijke look ;)

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:14

Bij mij gaat het een stuk beter nu ik 1x p week lichtjes scrub, weleda amandelcreme gebruik en daarnaast Louis Widmer voor de hele droge plekken. Over is het zeker niet maar wel beter..m

Linoneum gaaf kleurtje! Je kan hem wel goed hebben ondanks dat ik 'm wel heftig vind haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:16

Overigens vind ik je wenkbrauwen zo al wel echt stukken mooier dan hoe je ze eerst had!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:17

Nou ik lees daar hele tegenstrijdige verhalen over, over scrubben. Scrubben maakt je huid eigenlijk nog meer kapot en volgens mij krijg ik daar alleen maar meer schilfers van. Jetse Ultee legt dat ook mooi uit op haar blog. Ik scrub gemiddeld 1 keer per week en vaker dan dat wil ik dat ook absoluut niet doen. Maar het helpt dus niet...

@Kyrseltje: De weleda amandelcreme heb ik dus nu, in combinatie met de cleanser. Maar ik merk dat dat niet doet wat ik wil. Heeft iemand hier ervaring met exfolierende producten?

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:29

Mijn moeder heeft de w7 gekocht, ik ga hem van de week wel even proberen. Ik had al niet verwacht dat ie echt kwa kwaliteit het zelfde zal zijn als UD. Ik wil de naked 3 toch wel erg graag, maar die blijft voorlopig even op de wishlist. Heb net een iso stijltang en wat goldenrose producten gekocht. Vind het wel even genoeg O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:35

Mijn collega: "Wat heb je een mooie lipstick op, welke is het?"
Ik: "Bepanthen"
Collega: "Oh... maar wat is dat mooie glansje dan?"
Ik: "Koortslipcreme..."

:')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:44

Stamper schreef:
Iemand die ik blij kan maken met een online code van Douglas?
€5,- korting vanaf €30,- ; Helaas geldt Mac er niet bij, en heb eigenlijk niets nodig...

Vergeven! :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:54

xxxdonja schreef:
Mooi Eight! Ik vind je wenkbrauwen ook heel mooi!

Dit vind ik trouwens echt een compliment, mijn wenkbrauwen heb ik een jaar of 7 geleden erg lang zo gehad:

Afbeelding

Het aangroeien was echt een hel :o zag er niet uit maar ben heel blij dat ik de knoop heb doorgehakt :) ik ben van mezelf heel licht blond dus ik denk dat ik van de zomer toch weer terug ga naar mijn eigen kleur. Vind bruin wel leuk om gehad te hebben maar blond is makkelijker met de wenkbrauwen..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:54

Whaha DnT :D Je draagt hem goed dus :P

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:56

DnT schreef:

Like!!! :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:57

DnT schreef:

Haha wat een grap! Draag je doorgaans veel matte omdat het glansje zo opviel? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:59

Ik draag eigenlijk alleen maar matte, heel af en toe en satin, maar eigenlijk nooit echt glanzende lipstick.
Alhoewel ik in Australie alleen maar Hug Me gedragen heb als ik al wat droeg :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:35

Ik vind je wenkbrauwen iets te intens Eight, ik vind die van lino juist weer erg mooi :j

Hier ook blond en daarom geen donker haar, dat is geen doen met mijn wenkbrauwen..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:43

Ik ben erg aan het zoeken naar een kleur die me goed staat mijn wenkbrauwen zijn namelijk nog heel bleekblond, vandaag heel naturel kwa makeup, alleen wenkbrauwen en mascara. Beetje een terugval van de operatie..
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:44

Ben het eens met Friemel, Eight, zou het mooier vinden als je de aanzet wat lichter maakt. Staat wat natuurlijker :) en naar aanleiding van je laatst geplaatste foto denk ik dat een assigere tint misschien wat beter past?

En Iced Mocha is tof he, Lino? Staat je mooi.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:45

Ik zou ook iets assiger gaan Eight.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:48

Hihi ik vind het eerlijk gezegd zonde om nieuwe producten aan te schaffen als ik toch snel weer blond wil gaan :o ik zal eens proberen een lichtere aanzet :)!

Sorry voor de spam aan foto's. Dit is makeup loos voor het verven maar wimpers en wenkbrauwen zijn dus nog steeds deze kleur, lastig om ze donker te krijgen zonder dat het onnatuurlijk wordt.. ik ga nog eens zoeken naar tutorials voor een lichtere aanzet :j

Afbeelding