Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik ben even wat stil geweest.
De wandelingen en foto's zullen wel weer komen, maar niet meer met Habibi op de voorgrond.
Ik heb haar, vrijwel volledig onverwacht, gisteren moeten laten gaan, er was geen reeële andere keus meer. Ik ben de kluts nog behoorlijk kwijt.
Mijn vaste wandelvriendin, en buiten dat natuurlijk ook bijna 24/7 bij me geweest de laatste jaren, en in haar eerste jaren toen ze mee mocht naar mijn toenmalige werk ook. In haar jongere jaren heel actief in de wedstrijdsport. Mijn steun en toeverlaat in rottijden. Mijn meisje in supermooie tijden. Mijn hulphond na mijn operatie. Mijn vriendin, mijn huisgenoot, mijn partner in crime. Op een heel bijzondere manier enorm met mij verweven, vrijwel iedereen kende mij alleen met haar.
Ik moet afscheid nemen van veel meer dan 'maar een huisdier'.
Dit is eigenlijk natuurlijk vooral een leuk wandeltopic. Ik wou het toch hier laten weten, omdat de foto's nooit meer hetzelfde zullen zijn, en dat dat jullie ongetwijfeld ook op zou vallen.
Ik heb het er erg moeilijk mee.
Goof schreef:Oh heerlijk zomers die bloemenfoto's.
Germie, niet om het een of ander, maar het valt me op dat je eigenlijk zeer weinig tot niet op anderen reageert, maar alleen zelf komt posten. Het zou leuk zijn als je actiever deelnam door ook op de foto's en/of verhalen van anderen te reageren![]()
Ik reageer ook echt niet op alles, want het gaat hier gewoon hard en niet alles is wandel-gerelateerd, maar ik probeer zoveel mogelijk actief deel te nemen iig.
germie schreef:Goof schreef:Oh heerlijk zomers die bloemenfoto's.
Germie, niet om het een of ander, maar het valt me op dat je eigenlijk zeer weinig tot niet op anderen reageert, maar alleen zelf komt posten. Het zou leuk zijn als je actiever deelnam door ook op de foto's en/of verhalen van anderen te reageren![]()
Ik reageer ook echt niet op alles, want het gaat hier gewoon hard en niet alles is wandel-gerelateerd, maar ik probeer zoveel mogelijk actief deel te nemen iig.
Ik heb anders gisteren nog op pien en farango? Gereageerd. Dus rare opmerking.
Misschien niet op iedereen, maar wel op diverse dus. Dus volledig onjuiste constatering.
No hard feelings.