Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:42

Over cheaten gesproken.. dalijk lekkere lasagna met lekker veel kaas <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:59

Ik ga zo denk ik vega nachos maken <3 Heb nog soyagehakt in de koelkast staan dat op moet en nog een oliebol aan verschillende soorten kaas :o

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 18:21

Hier wel wel een redelijk goed weekend achter de rug! Op een wit pistoletje met nutela en hagelslag van gister na.

Mijn dagje vandaag:
O: 4 crackers met 2 plakjes 30+ kaas, flesje yakult
T:/
L: 2 crackers met nutela, 3 met kipfilet
T: 4 autodropjes
A: 200 gram sperciebonen, 100 gram kipkrokantschnitzel, 200 ml magere vanille yoghurt
T: vanavond nog iets? Denk een appeltje

B: aanhanger met mest geleegd, stal gemest.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:34

Ik cheat nog lekker verder... Eet nu een pak speculaas tijdens mn huiswerk... Wat slecht zeg

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:37

Mijn lijstje van vandaag
O: havermout perentaartje uit de oven
L: mueslibol met 2 crackers smeerkaas
T: paprika
A: pompoensoep

Beetje mager dagje maar dat mocht ook wel na gisteren. En heb ook nauwelijks trek eigenlijk..

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:41

Ik ben nu ongeveer 3 weken bezig met afvallen en ook al 3 weken gestopt met frisdranken drinken en alleen water of eens een keertje een klein glaasje groene thee siroop.
Waar dat ineen keer vandaan kwam weet ik niet maar ik wil super graag 30 kilo afvallen. Sinds woensdag zit ik ook op de sportschool en doe maandag, woensdag en vrijdag kracht training (35 minuten) en cardio op de dinsdag en de donderdag.

Ik woog 3 weken geleden 95 kilo. Mijn hoogste gewicht ooit. Ik merk dat mijn huid super vettig werd van al dat vettig eten en ik begon heel erg te stinken doordat mijn lichaam de afvalstoffen niet meer goed kon wegwerken. Op dit moment weeg ik 92,1 kilo.
Ik hoop in 1 jaar tijd naar de 65 kilo te gaan.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:50

Ik wil mij hier ook graag melden :)

Vanwege ernstig tijdgebrek al 3 maanden de sportschool niet meer in geweest.
Na mijn weekje Marrokko in bikini, ben ik er klaar mee en meld ik mij weer :D

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:57

Succes samblabla!

Uiteindelijk toch nog best een net dagje, kwam eerst maar op 900 calorien uit maar nu ergens rond de 1100. Toch ietsje beter :P

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:01

Vandaag kipfilet voor op brood gevonden hier *\o/*

Mijn lijstje;

O: banaan
T: -
L: 3 crackers elk met 1 plakje kipfilet
T: -
D: Sla met feta, tomaat, komkommer, 2 eieren en 2 eetlepels dressing
T: (nu dus) 25 gram pecan noten

Erg weinig, ik weet het, maar was druk vandaag dus ben niet echt aan eten toegekomen. Daarbij was de koelkast leeg vanmorgen dus had niks anders dan die banaan voor ontbijt in huis.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:02

Hmmm ik ga mijn lijstje maar niet neer zetten. Cheatday van hier tot Tokyo maarja was wel weer iets afgevallen dus morgen gewoon weer verder !

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:18

Ook ik meld mij hier, misschien helpt het iets meer motivatie op te brengen! :j
Ik weeg nu zo'n 85 kilo (heel erg, maar ik durf niet eens meer op de weegschaal :7 ) , en ben 1.78 lang. Doel is om in februari op de 75 kg te zitten.

Iemand tips wat betreft voeding? Welke dingen vullen aardig maar hebben in verhouding toch weinig calorieën? Daarnaast wil ik ook 2 a 3 keer in de week gaan hardlopen!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:25

@ xxisaa, wat mij is geadviseerd is om cardio (hardlopen) af te wisselen met kracht training. Dan ga je er ook een stuk strakker uitzien namelijk. En qua eten.. ik eet graag hero ontbijt drank. Is bijna 400 calorien maar ik heb dus geen trek meer in tussendoortjes en ik haal er een heleboel energie uit voordat ik ga trainen. En het is ook nog eens ontzettend lekker. Ook tonijn (in blik met water) met wat sla, blokjes augurk en witte kleine uitjes zijn ook lekker en ook weinig calorieën en ik ben er best wel vol van.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:34

Hero fruit ontbijt bevat vrij veel suiker en weinig eiwitten Samblabla dus ik zou voor meer resultaat dit vervangen door iets anders.

Tonijn en sla etc. is natuurlijk wel prima!

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:34

Hardlopen was ik inderdaad zeker van plan! :j Heb een mooi asfaltpad langs mijn huis lopen, dus dat komt wel goed :D Vis lust ik niet, dus dat gaat m niet worden haha _/-\o_ Maar sla vind ik wel erg lekker, dat is inderdaad een erg goede optie! En qua ontbijt? Ik merk namelijk wel dat ik 's ochtends echt iets moet eten, anders ga ik van mn stokje.. Nu doe ik normaal gesproken 1 bruin broodje met beleg (pindakaas, chocopasta natuurlijk het slechtste wat er is :') ), maar wat zou hier evt. ook op kunnen wat minder calorieën bevat?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:36

Havermout vind ik heel fijn om mee te ontbijten, ik maak het met ongezoete amandelmelk
(per 100 ml 13 kcal geloof ik) en dan met wat kaneel erdoor en soms wat vers fruit of rozijntjes.
Skyr vind ik ook erg lekker, met wat lijnzaad erdoor bijvoorbeeld
Of gewoon verschillende stukken fruit als ontbijt.. Vult minder maar als ik niet zoveel trek heb is het wel lekker

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:37

Havermout is inderdaad een goed ontbijt en kan je op veel manieren maken.
Ook kwark/yoghurt met stukje fruit erdoor is een prima alterntief!

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:38

Slankie smeerkaas, cottage cheese, kipfilet, fruitspread is ook lekker beleg.
Havermout vind ik ook heerlijk, kwark ook

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:38

Voor alle slechte lijstjes vandaag... Incl ik zelf.... Gaan we er vanaf morgen weer voor? We kunnen het :-)

Idd havermout als ontbijt, erg lekker en vult goed :-)

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:40

Jaa ikke wel hoor *\o/* heb d'r zin in hahaha.
Weetje wat ga ff kijken wat er nog in de koelkast staat en dan maak ik vast een planning

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:46

Hier net ook nog 6 blokjes melk chocola en 2 speculaasjes op haha, kom vandaag wel onder de 1400 maar echt belabberd gegeten.. Buiten mijn avond eten was niks gezond :o

Als ik een dagje of weekend ongezond gegeten heb, verlang ik echt weer naar het gezonde := best wel gek haha

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:48

Ik meld me ook weer eens!
Voor iedereen die motivatie nodig heeft: ga ervoor!! Denk eraan waarom je ook alweer wilde afvallen/strakker worden/fit worden. :) Jullie kunnen het.

Zelf had ik ook even een wat mindere periode, was met een nieuwe stage begonnen en dat leverde natuurlijk wat stress op. Had daardoor moeite om gezond/regelmatig te eten en te sporten.

Nu heb ik er inmiddels al 5 weken van de stage opzitten dus geen smoesjes meer, ik ga er weer voor. :) Afgelopen donderdag weer op de weegschaal gegaan en ik was maar 1.5kg aangekomen in die 5 weken dus dat viel me eigenlijk reuze mee. Toch wil ik het er wel weer afhebben + nog zo'n 3 kg.

Vandaag lekker naar de sportschool geweest en daarna nog 7.5km. gewandeld met m'n vriend. :) ook netjes gegeten vandaag. Heb er weer helemaal zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:59

Welkom nieuwelingen!

Ik ga vanaf morgen strak aan de teugel en ook weer beginnen met sporten :)

Succes iedereen die ook weer aan de slag gaat!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:39

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:57

Succes Samiyah, xxIsaa, Steffi en Samblabla! :)

Vandaag was dag 7 van mijn 100% zonder suiker challenge. De hele week ging het supergoed maar vandaag was ik op een kickboks wedstrijd en ze stonden daar saté te verkopen. Toen ben ik zo stom geweest om saté te gaan eten met saus natuurlijk.. ;( En daar zit natuurlijk vet veel suiker in! Helemaal niet aan gedacht. Ik baal wel heel erg omdat ik nu het gevoel heb alsof ik weer opnieuw moet beginnen ..

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 23:02

SteffiiY schreef:
Hero fruit ontbijt bevat vrij veel suiker en weinig eiwitten Samblabla dus ik zou voor meer resultaat dit vervangen door iets anders.

Tonijn en sla etc. is natuurlijk wel prima!

Ja dat weet ik maar ik ben echt een moeilijke eter 's ochtends en ik eet geen havermout. Ook wil ik geen boterham of cracker eten. Ik haal daar geen voldoening uit. En de ontbijt drank geeft mij dat wel. Ik sport 's ochtends en voordat ik ga sporten drink ik dat.

Tenzij je natuurlijk iets anders weet wat ik wel eet en mijn behoeftes vult? Want dan hoor ik het graag.