Negeer die kortingscode ook al een paar dagen vakkundig.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
C_arola schreef:Ik dacht dat de sale vooral online interessant is?
Dallista schreef:C_arola schreef:Ik dacht dat de sale vooral online interessant is?
De real-life winkels hebben soms ook andere dingen, bijv nog oudere LEs. Zo heb ik vorig jaar tijdens een tochtje naar Den Haag een paar tussenstops gemaakt bij wat Rituals winkels, inc in Delft en Breda, en bijv de Poème d’Azar travel flesjes, EYS body cream en Banyu body cream ingeslagen. En ergens in... geloof Zaandam, stond een mand met Happy Buddha body creams for dump prijzen.
Kan me ook herinneren dat de Yalda massage kaars in de vorige zomer sale ook al moeilijk te krijgen was... Die heb ik nog ingeslagen voor andere fans.
Het is denk ik maar net wat ze nog in hun magazijn hebben of aangeleverd krijgen.
De on-line sale... verwacht ik niet teveel van, eerlijk gezegd. Heb gezien wat er op de Duitse staat (die is al on-line) en dat vond ik niet spectaculair. Ook niet met de kortingen. <— make-up spul -50%, maar ik heb niets met make-up. Veel cadeaupakketten inc Dao 30%, los spul -30%, losse Dao -15%.
upendo schreef:Heeft iemand een linkje naar die 5 euro korting van Pepper? Kan het zo snel niet vinden.
Alwiene schreef:@Carola, vorig jaar had onze Rituals veel dingetjes in de aanbieding van de oude limited (toen yalda) enzo met de blauwvingerdagen. Ik neem aan dat die niet doorgaan dus ze zullen misschien wel meer opruimen nu met de sale al.
C_arola schreef:Ken de geur helemaal niet, heel lief van je! Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik de geur wil weten, iets met niet missen dat je niet kent![]()
Ik ben wel benieuwd of iemand weet of de sale gelijk in de winkel begint maandag.
C_arola schreef:Lief van je! Ga het onthouden en ik denk dat ik er binnenkort wel gebruik van wil maken
Net besloten om toch maar de sale af te wachten voordat ik boeken ga bestellen. Mocht de sale niks zijn dan leid ik mij wel af met een paar boeken
Alwiene schreef:C_arola schreef:Lief van je! Ga het onthouden en ik denk dat ik er binnenkort wel gebruik van wil maken
Net besloten om toch maar de sale af te wachten voordat ik boeken ga bestellen. Mocht de sale niks zijn dan leid ik mij wel af met een paar boeken
Rituals of boeken, ik denk als je het Roosch vraagt dat ze zegt dat je tussen 2 belangrijke zaken nooit moet kiezen haha.