Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 16:39

Ik wel. De Himalaya.. :+:

Negeer die kortingscode ook al een paar dagen vakkundig.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:39

Welke parfum is jullie favoriet?

Ik gebruik nu de bodymist ook al parfums haha :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:46

Bij pepper kun je 5,- kortingscode vinden dat te gebruiken is vanaf 6 juli, geen minimum bedrag.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:54

Hahaha ik zag ook al dat t nog tm 31 juli geldig is. Ik wacht braaf tot de sale en kijk dan wel of ik nog budget heb :')

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:59

Ik heb mijn sportuurtjes verzet zodat ik na opening van de winkel op sales-dag niet te laat binnenstap :')

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:03

Ik dacht dat de sale vooral online interessant is?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:19

C_arola schreef:

De real-life winkels hebben soms ook andere dingen, bijv nog oudere LEs. Zo heb ik vorig jaar tijdens een tochtje naar Den Haag een paar tussenstops gemaakt bij wat Rituals winkels, inc in Delft en Breda, en bijv de Poème d’Azar travel flesjes, EYS body cream en Banyu body cream ingeslagen. En ergens in... geloof Zaandam, stond een mand met Happy Buddha body creams for dump prijzen.
Kan me ook herinneren dat de Yalda massage kaars in de vorige zomer sale ook al moeilijk te krijgen was... Die heb ik nog ingeslagen voor andere fans. ;-)

Het is denk ik maar net wat ze nog in hun magazijn hebben of aangeleverd krijgen.

De on-line sale... verwacht ik niet teveel van, eerlijk gezegd. Heb gezien wat er op de Duitse staat (die is al on-line) en dat vond ik niet spectaculair. Ook niet met de kortingen. <— make-up spul -50%, maar ik heb niets met make-up. Veel cadeaupakketten inc Dao 30%, los spul -30%, losse Dao -15%.
Laatst bijgewerkt door Dallista op 12-06-20 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:25

Wanneer komt de online sale?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:29

Zertab schreef:
Wanneer komt de online sale?

Maandag a.s.
Wanneer precies maandag... geen idee. In theorie is het na 12 u. middernacht fair game, maar zo vroeg is het dacht ik nooit.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:33

Dallista schreef:
C_arola schreef:

De real-life winkels hebben soms ook andere dingen, bijv nog oudere LEs. Zo heb ik vorig jaar tijdens een tochtje naar Den Haag een paar tussenstops gemaakt bij wat Rituals winkels, inc in Delft en Breda, en bijv de Poème d’Azar travel flesjes, EYS body cream en Banyu body cream ingeslagen. En ergens in... geloof Zaandam, stond een mand met Happy Buddha body creams for dump prijzen.
Kan me ook herinneren dat de Yalda massage kaars in de vorige zomer sale ook al moeilijk te krijgen was... Die heb ik nog ingeslagen voor andere fans. ;-)

Het is denk ik maar net wat ze nog in hun magazijn hebben of aangeleverd krijgen.

De on-line sale... verwacht ik niet teveel van, eerlijk gezegd. Heb gezien wat er op de Duitse staat (die is al on-line) en dat vond ik niet spectaculair. Ook niet met de kortingen. <— make-up spul -50%, maar ik heb niets met make-up. Veel cadeaupakketten inc Dao 30%, los spul -30%, losse Dao -15%.

Ah bedankt, misschien toch maar ook naar de winkel gaan dan. Kan ik gelijk de gratis foam bon gebruiken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:45

Heeft iemand een linkje naar die 5 euro korting van Pepper? Kan het zo snel niet vinden. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:45

@Carola, vorig jaar had onze Rituals veel dingetjes in de aanbieding van de oude limited (toen yalda) enzo met de blauwvingerdagen. Ik neem aan dat die niet doorgaan dus ze zullen misschien wel meer opruimen nu met de sale al.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 18:49

Mocht er nou een godswonder gebeuren en de Yalda komt in de sale: I want it allllll.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:50

Zal je snel moeten zijn gok ik :')

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:50

upendo schreef:
Heeft iemand een linkje naar die 5 euro korting van Pepper? Kan het zo snel niet vinden. :)

Bij deze; https://nl.pepper.com/aanbiedingen/5-eu ... ijn-148514

Alwiene schreef:
@Carola, vorig jaar had onze Rituals veel dingetjes in de aanbieding van de oude limited (toen yalda) enzo met de blauwvingerdagen. Ik neem aan dat die niet doorgaan dus ze zullen misschien wel meer opruimen nu met de sale al.

Net gegoogled en het gaat inderdaad dit jaar niet door. Weet jij of de sale gelijk de maandag in de winkel ook is? Jammer dat ik het toen niet wist van Yalda, ben stiekem toch erg benieuwd naar die geur door jullie in dit topic :D

Bedankt trouwens van je eerdere tip over Dao al vind ik het geen probleem om op die manier je blij te maken :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:54

Ik wil denk ik maandag ook stiekem even in de winkel gaan gluren... maar even heel vroeg beginnen met werk dat ik dat red.. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 18:55

Alwiene schreef:
Zal je snel moeten zijn gok ik :')

Ja maar jullie kijken allemaal met me mee toch. O:)
#helpRoosdewinterdoor

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:04

@carola dat weet ik niet helaas. Ken je de geur helemaal niet? Ik heb nog wel een BC open staan en kan wel een sample voor je maken zodat je hem kan ruiken weet je iig waar we het over hebben!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:07

Ken de geur helemaal niet, heel lief van je! Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik de geur wil weten, iets met niet missen dat je niet kent :')

Ik ben wel benieuwd of iemand weet of de sale gelijk in de winkel begint maandag.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:09

Roosch schreef:
Mocht er nou een godswonder gebeuren en de Yalda komt in de sale: I want it allllll.

Heeeee delen jij ~~}>

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:14

C_arola schreef:
Ken de geur helemaal niet, heel lief van je! Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik de geur wil weten, iets met niet missen dat je niet kent :')

Ik ben wel benieuwd of iemand weet of de sale gelijk in de winkel begint maandag.

Afgaande op de lijnen die jij lekker vindt denk ik dat je yalda veilig kan ruiken zonder verslingerd te, raken. Maar laat maar weten, maak met liefde een sample voor je zodat je weet waar we het over hebben :j

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:16

Lief van je! Ga het onthouden en ik denk dat ik er binnenkort wel gebruik van wil maken :))

Net besloten om toch maar de sale af te wachten voordat ik boeken ga bestellen. Mocht de sale niks zijn dan leid ik mij wel af met een paar boeken :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:18

C_arola schreef:
Lief van je! Ga het onthouden en ik denk dat ik er binnenkort wel gebruik van wil maken :))

Net besloten om toch maar de sale af te wachten voordat ik boeken ga bestellen. Mocht de sale niks zijn dan leid ik mij wel af met een paar boeken :D

Rituals of boeken, ik denk als je het Roosch vraagt dat ze zegt dat je tussen 2 belangrijke zaken nooit moet kiezen haha.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:22

Haha, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 19:22

Alwiene schreef:
C_arola schreef:

Rituals of boeken, ik denk als je het Roosch vraagt dat ze zegt dat je tussen 2 belangrijke zaken nooit moet kiezen haha.

:D :D :D

Dat is absoluut waar. En als de bankrekening of een mogelijke wederhelft tegen gaat sputteren: gewoon ervoor zorgen dat ie zijn smoel houdt.