Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:00

Wat leuk die boeken zeg!!

Ik wil het merk indigo nails gaan uitproberen omdat ze zo veel leuke kleurtjes hebben. Zij hebben ook een handig ding (hoe noem je zo iets eigenlijk? :') )

Afbeelding

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:11

Remark schreef:

Ik wil het merk indigo nails gaan uitproberen omdat ze zo veel leuke kleurtjes hebben. Zij hebben ook een handig ding (hoe noem je zo iets eigenlijk? :') )

[ [url=m/nUo3V8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij kun je deze ook op AliExpress bestellen!
Heb sowieso ronde varianten gezien, voor een paar cent.
Weet niet of het heel veel scheelt haha.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:21

Hier een vraagje over aliexpress; als ik wat dingen voor nagels wil bestellen, hoelang is de levertijd? nog nooit wat besteld daar; is dat allemaal verschillend of?

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:25

Celiien schreef:
Hier een vraagje over aliexpress; als ik wat dingen voor nagels wil bestellen, hoelang is de levertijd? nog nooit wat besteld daar; is dat allemaal verschillend of?

Ja, dat verschilt.
Kan binnen 2 weken binnen zijn, ook pas na 2 maanden.

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:41

Bedankt iedereen voor de tips !
Ik zal vandaag of morgen eens een foto plaatsen van de nieuwe kleur op mijn nagels.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:19

Ali is inderdaad wisselend, soms sta je er van versteld dat het er al is en soms duurt het 2 maanden. Ik vind het wel heerlijk shoppen hoor, voor nageldingetjes. Zoveel keus! En dan stop ik alles in mijn winkelmandje, klik op totaal en dan is dat iets van 4 euro :')

Ik zie trouwens op sommige webshops en facebookpagina's van nagelstylistes ook dingen van ali, nagelriemolie enzo. Die halen het daar blijkbaar ook weg om het hier met een winst van 400% te verkopen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:29

Wat een gezellig kleurtje, Omaro! Ik word er helemaal vrolijk van! {:}

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:30

nikilover schreef:
Remark schreef:

[ [url=m/nUo3V8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij kun je deze ook op AliExpress bestellen!
Heb sowieso ronde varianten gezien, voor een paar cent.
Weet niet of het heel veel scheelt haha.

Ik heb ze op E-bay heel vaak langs zien komen, dus als iemand niet met Ali werkt en juist wel met E-bay...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:31

Celiien schreef:

Ik heb zelf geen ervaring met Ali, maar heb begrepen dat dat ongeveer hetzelfde is als E-bay. Ik bestel nagelspullen ook uit Azië en de levertijd verschilt van een ruime week tot ruim een maand. Heb wel eens een uitschieter van 2 maanden gehad, maar doorgaans is een week of 3 gemiddeld.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:37

Alie is vaak nog net iets goedkoper dan Ebay. Alleen Alie heeft geen paypal -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:37

zorro schreef:
Ali is inderdaad wisselend, soms sta je er van versteld dat het er al is en soms duurt het 2 maanden. Ik vind het wel heerlijk shoppen hoor, voor nageldingetjes. Zoveel keus! En dan stop ik alles in mijn winkelmandje, klik op totaal en dan is dat iets van 4 euro :')

Ik zie trouwens op sommige webshops en facebookpagina's van nagelstylistes ook dingen van ali, nagelriemolie enzo. Die halen het daar blijkbaar ook weg om het hier met een winst van 400% te verkopen.

Op best nog wel veel webshops zie ik Azië-spul te koop staan en voor prijzen... Voor dat bedrag koop ik er inderdaad meerdere van op E-bay (en sommige zijn zo stom om de originele fabrieksfoto te gebruiken...)! Kun je nagaan hoe je genaaid wordt en ondertussen brullen die winkels dat spullen uit China niet goed zijn, maar het wel zelf daar inkopen (of het staat op het stickertje van bepaalde spullen). Sommige (web)shops gieten de spullen ook over in een eigen verpakking, zodat het lijkt of het exclusief is. Moet je ook de hoofdprijs voor betalen, onder het mom dat dat 'beter' is.
Mijn man koop zijn computerspullen ook op E-bay. Is werkelijk EXACT hetzelfde als waar het hier in de winkels voor de hoofdprijs ligt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:40

Skessa_ schreef:
Alie is vaak nog net iets goedkoper dan Ebay. Alleen Alie heeft geen paypal -O-

Ik heb er wel eens gekeken en inderdaad geen PayPal. Maar qua prijs verschilt het toch niet veel tot zelfs niets? Het zijn dezelfde fabrieken/bedrijven die daar aanbieden, vaak onder een andere naam maar uiteindelijk komen ze allemaal uit hetzelfde bedrijf/fabriek (keer uitgezocht). Ik weet dat je bij E-bay kunt filteren op prijs + verzendkosten bovenaan of de titel kopieëren en dan filteren. Ik weet niet of dat hetzelfde is op Ali?

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:50

Wauw wat gaan jullie alweer hard. Allemaal mooie kleuren komen hiervoor bij! Ik heb net mijn nieuwe kleur van pink gellac op gedaan, caribbean blue. Op de ring vinger een zilver glitter lakje van Ali expres er over. Heb mijn nagels een stuk korter gemaakt. Met de duim iets te enthousiast geweest dus die zijn helaas extreem kort. Ach een weekje verder en de zijn alweer Est langer :) ik bleef aan het kortwieken dus vandaar ven drastisch korter gemaakt zodat we weer een tijdje kunnen!

Afbeelding

Ook mijn gewone nagellak uitgestald op mijn zelf gemaakte (display?) plank... zo is mijn nagel hoekje af! :)
Afbeelding

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:51

Bij Alie kan je idd ook laagste prijs boven aan zetten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:08

Ik haal Mn vijlen enzo van alie af, en nailart :j

Zo Mn set is bijna klaar, viel best mee met sjablonen, wel heb ik gelish in light pink besteld, had al clear en ik dacht is handig voor als ik ff niet wil lakken maar ik vind de kleur echt niet mooi... maar goed ga er zo toch overheen lakken.

Afbeelding

Afbeelding

Zo lekker lakken en ff flink smeren :D ben erg tevreden voor eerste keer met sjablonen, als je altijd tips gewend bent is dit ff wennen :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:29

kusvoorjou schreef:
Wauw wat gaan jullie alweer hard. Allemaal mooie kleuren komen hiervoor bij! Ik heb net mijn nieuwe kleur van pink gellac op gedaan, caribbean blue. Op de ring vinger een zilver glitter lakje van Ali expres er over. Heb mijn nagels een stuk korter gemaakt. Met de duim iets te enthousiast geweest dus die zijn helaas extreem kort. Ach een weekje verder en de zijn alweer Est langer :) ik bleef aan het kortwieken dus vandaar ven drastisch korter gemaakt zodat we weer een tijdje kunnen!

[ [url=m/nvFPyG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook mijn gewone nagellak uitgestald op mijn zelf gemaakte (display?) plank... zo is mijn nagel hoekje af! :)
[ [url=m/wUlsxT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OUvyLU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf hoekje :+:

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:39

Shenavallie: ja klopt, vooral over lampen enzo word zo moeilijk gedaan.. terwijl ik mijn lamp en frees die van ali komen, met exact dezelfde fabrieksfoto op webshops uit nederland zie staan. Prima, maar schreeuw dan niet dat het slecht is :x
Op ali kan je ook filteren. Ik betaal altijd gewoon met ideal, als er iets niet in orde is heb ik tot nu toe altijd mijn geld terug gekregen.

Kusvoorjou: mooi kleurtje en geweldig nagelhoekje!!! Ik kan niet wachten tot ons nieuwe huis af is en ik mijn nagelkamertje in kan richten!

Friemel: mooi! Dus de eerste keer sjablonen? Netjes! Ik wil zelf alleen nog maar met sjablonen, scheelt me veel tijd. Plus dat tips altijd slecht plakken bij mij. Op een of andere manier wil nagellijm niet op mijn nagels.

Ik heb nu een semi sheer pink voor als ik niet wil lakken, die is redelijk natuurlijk van kleur. Die van jou is nog wel aardig fel inderdaad..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:43

Ik ga het allemaal eens uitvinden als ik mijn lamp en gelletjes binnenkrijg deze week :D

Bestel ook regelmatig op Ali maar nog nooit nagellak zaken besteld eigenlijk.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:59

Tips moet ik altijd veel vijlen maar t is zo makkelijk... maar t is ook zo waardeloos uitgroeien... dus ben er blij mee! Had alleen geen tijd meer om ze ff goed in vorm te vijlen, vind het zo wel ff best, 2,5 uur mee bezig geweest, nu lak eroverheen gedaan en over 2 weken kijk ik er wel weer naar :')

Voor de mensen die de lamp hebben van PG vinden jullie deze sterk genoeg? Ik heb het idee dat ie niet sterk genoeg is, gellak moet er toch 2 minuten ondank dat er staat 30 seconden enzo.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:18

_Friemel schreef:
Tips moet ik altijd veel vijlen maar t is zo makkelijk... maar t is ook zo waardeloos uitgroeien... dus ben er blij mee! Had alleen geen tijd meer om ze ff goed in vorm te vijlen, vind het zo wel ff best, 2,5 uur mee bezig geweest, nu lak eroverheen gedaan en over 2 weken kijk ik er wel weer naar :')

Voor de mensen die de lamp hebben van PG vinden jullie deze sterk genoeg? Ik heb het idee dat ie niet sterk genoeg is, gellak moet er toch 2 minuten ondank dat er staat 30 seconden enzo.

Ik heb een LED lamp en die doet z'n werk uitstekend hoor!
Kleurtjes en topcoat 1 minuut eronder en klaar :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:20

Wat een gaaf nagelhoekje!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:45

Ik heb gisteren pearl white en army green van PG op gedaan.
Gelukkig was ik met mijn slechte hand begonnen ( was een hele goed tip ) want met mijn 2e hand was ik er helemaal klaar mee en redelijk agressief ook.
Ik had tegen mijn vriend gezegd dat ik vroeg wilde gaan slapen, maar toen hij terug kwam van zijn avonddienst zag hij mij nog helemaal gefrustreerd zitten :')

Al met al had het slechter gekund, lang leve het afraffelen *\o/*
Maar dit heb ik ervan gemaakt..
Vorm van ellende ook maar een stuk korter en weer rond, kon het ook niet nog eens hebben dat ik de vorm niet mooi vierkant kreeg.
Tips en opmerkingen over de vorm hoor ik graag!!

Afbeelding

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:54

Ik vind dat je een mooie lakkleur hebt gebruik en ook ondanks je frustratie netjes gelakt hebt. De vorm vind ik zelf minder mooi, omdat het als een waaier uitloopt. Volgens het overzicht van nagelvormen zou het best kunnen, maar het blijft altijd iets persoonlijks wat iemand wel of niet mooi vindt. Dus daar kan ik geen kritiek op geven.

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:58

nikilover schreef:
Ik heb gisteren pearl white en army green van PG op gedaan.
Gelukkig was ik met mijn slechte hand begonnen ( was een hele goed tip ) want met mijn 2e hand was ik er helemaal klaar mee en redelijk agressief ook.
Ik had tegen mijn vriend gezegd dat ik vroeg wilde gaan slapen, maar toen hij terug kwam van zijn avonddienst zag hij mij nog helemaal gefrustreerd zitten :')

Al met al had het slechter gekund, lang leve het afraffelen *\o/*
Maar dit heb ik ervan gemaakt..
Vorm van ellende ook maar een stuk korter en weer rond, kon het ook niet nog eens hebben dat ik de vorm niet mooi vierkant kreeg.
Tips en opmerkingen over de vorm hoor ik graag!!

[ [url=m/kaEF7W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hartstikke netjes!!
[ [url=m/64UFaF.jpg]Afbeelding[/url] ]

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:59

Shenavallie schreef:
Ik vind dat je een mooie lakkleur hebt gebruik en ook ondanks je frustratie netjes gelakt hebt. De vorm vind ik zelf minder mooi, omdat het als een waaier uitloopt. Volgens het overzicht van nagelvormen zou het best kunnen, maar het blijft altijd iets persoonlijks wat iemand wel of niet mooi vindt. Dus daar kan ik geen kritiek op geven.

[ [url=m/moWW2x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yes, ik snap wat je bedoelt.
Ik vind het echter erg lastig om de toppen smaller te krijgen, dat was ook precies mijn probleem toen ik ze graag vierkant wilde krijgen.
Ik kom er ook slecht bij met de vijl zonder mijn nagelriemen mee te vijlen wat ook niet prettig is.
Misschien een kleinere vijl gebruiken? Heb jij tips? :)