Ik wil het merk indigo nails gaan uitproberen omdat ze zo veel leuke kleurtjes hebben. Zij hebben ook een handig ding (hoe noem je zo iets eigenlijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remark schreef:Wat leuk die boeken zeg!!
Ik wil het merk indigo nails gaan uitproberen omdat ze zo veel leuke kleurtjes hebben. Zij hebben ook een handig ding (hoe noem je zo iets eigenlijk?)
[ [url=m/nUo3V8.jpg]Afbeelding[/url] ]
nikilover schreef:Remark schreef:Wat leuk die boeken zeg!!
Ik wil het merk indigo nails gaan uitproberen omdat ze zo veel leuke kleurtjes hebben. Zij hebben ook een handig ding (hoe noem je zo iets eigenlijk?)
[ [url=m/nUo3V8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij kun je deze ook op AliExpress bestellen!
Heb sowieso ronde varianten gezien, voor een paar cent.
Weet niet of het heel veel scheelt haha.
Celiien schreef:Hier een vraagje over aliexpress; als ik wat dingen voor nagels wil bestellen, hoelang is de levertijd? nog nooit wat besteld daar; is dat allemaal verschillend of?
zorro schreef:Ali is inderdaad wisselend, soms sta je er van versteld dat het er al is en soms duurt het 2 maanden. Ik vind het wel heerlijk shoppen hoor, voor nageldingetjes. Zoveel keus! En dan stop ik alles in mijn winkelmandje, klik op totaal en dan is dat iets van 4 euro
Ik zie trouwens op sommige webshops en facebookpagina's van nagelstylistes ook dingen van ali, nagelriemolie enzo. Die halen het daar blijkbaar ook weg om het hier met een winst van 400% te verkopen.
Skessa_ schreef:Alie is vaak nog net iets goedkoper dan Ebay. Alleen Alie heeft geen paypal
kusvoorjou schreef:Wauw wat gaan jullie alweer hard. Allemaal mooie kleuren komen hiervoor bij! Ik heb net mijn nieuwe kleur van pink gellac op gedaan, caribbean blue. Op de ring vinger een zilver glitter lakje van Ali expres er over. Heb mijn nagels een stuk korter gemaakt. Met de duim iets te enthousiast geweest dus die zijn helaas extreem kort. Ach een weekje verder en de zijn alweer Est langerik bleef aan het kortwieken dus vandaar ven drastisch korter gemaakt zodat we weer een tijdje kunnen!
[ [url=m/nvFPyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook mijn gewone nagellak uitgestald op mijn zelf gemaakte (display?) plank... zo is mijn nagel hoekje af!
[ [url=m/wUlsxT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OUvyLU.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Tips moet ik altijd veel vijlen maar t is zo makkelijk... maar t is ook zo waardeloos uitgroeien... dus ben er blij mee! Had alleen geen tijd meer om ze ff goed in vorm te vijlen, vind het zo wel ff best, 2,5 uur mee bezig geweest, nu lak eroverheen gedaan en over 2 weken kijk ik er wel weer naar
Voor de mensen die de lamp hebben van PG vinden jullie deze sterk genoeg? Ik heb het idee dat ie niet sterk genoeg is, gellak moet er toch 2 minuten ondank dat er staat 30 seconden enzo.
nikilover schreef:Ik heb gisteren pearl white en army green van PG op gedaan.
Gelukkig was ik met mijn slechte hand begonnen ( was een hele goed tip ) want met mijn 2e hand was ik er helemaal klaar mee en redelijk agressief ook.
Ik had tegen mijn vriend gezegd dat ik vroeg wilde gaan slapen, maar toen hij terug kwam van zijn avonddienst zag hij mij nog helemaal gefrustreerd zitten![]()
Al met al had het slechter gekund, lang leve het afraffelen![]()
Maar dit heb ik ervan gemaakt..
Vorm van ellende ook maar een stuk korter en weer rond, kon het ook niet nog eens hebben dat ik de vorm niet mooi vierkant kreeg.
Tips en opmerkingen over de vorm hoor ik graag!!
[ [url=m/kaEF7W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hartstikke netjes!!
[ [url=m/64UFaF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Ik vind dat je een mooie lakkleur hebt gebruik en ook ondanks je frustratie netjes gelakt hebt. De vorm vind ik zelf minder mooi, omdat het als een waaier uitloopt. Volgens het overzicht van nagelvormen zou het best kunnen, maar het blijft altijd iets persoonlijks wat iemand wel of niet mooi vindt. Dus daar kan ik geen kritiek op geven.
[ [url=m/moWW2x.jpg]Afbeelding[/url] ]