Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:49

Ssenna schreef:
Is er hier iemand die ervaring heeft met eiwitshakes

Jawel. Gewoon gezond ontbijten (en verder gezond en clean eten) is beter dan die shakes

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:50

De vraag die je jezelf dan moet stellen is of je het eraf kan houden als je weer gewoon gaat eten. Afvallen met die shakes is het probleem niet, het constant blijven daarna zit het probleem in met die shakes (en veel diëten ed)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:52

Ik shake en mij bevalt het erg goed, ik ben namelijk geen ontbijten (spuug alles weer uit) en dit houdt ik wel binnen

Nooit problemen gehad na het shaken slank te blijven, echter nu maar is samenloop van omstandigheden waaronder ONGEZOND gaan eten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:52

Het is beter om af te vallen met normale en gezonde maaltijden, gewoon een gezond voedingspatroon.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:54

Je moet iets als je niet kunt ontbijten en echt totaal geen groente/fruit eter bent... Dan liever een shake waar genoeg inzit als enkel yoghurt of ontbijtgranen of iets in die koers

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:54

Ik bedoel ook niet dat het altijd zo zal zijn, maar dat het wel heel vaak een probleem is omdat je lichaam als je gewoon gaat eten alles wat afgebroken is bet zo hard weer gaat aanvullen. Wel fijn dat jij daar geen last van hebt.

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:55

Ik ben ook geen grote eter, vind de verkeerde dingen gewoon lekker :+

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:57

Joanne1987 schreef:
Je moet iets als je niet kunt ontbijten en echt totaal geen groente/fruit eter bent... Dan liever een shake waar genoeg inzit als enkel yoghurt of ontbijtgranen of iets in die koers

Dan kan je jezelf beter aanleren om wél groenten en fruit te eten. Een smoothie van vers fruit is beter dan zo'n shake.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:58

Daar heb je helemaal gelijk in KarinvdM, alleen ik merk dat ik ontbijten echt niet kan en dus op een dag veels te weinig eet.. dus ik dacht miss 1 of 2 shakes per dag en voor rest gewoon goed eten erbij.. :o volgens mij valt dit meer onder de noemer lui zijn he

Maar als ik kijk wat ik vandaag op heb is dit veels te weinig denk ik,

Yogurt met muesli
3 kleine aardappeltjes met extra magere burger van rund
pakje crackers
Kop thee en glas cassis light

Ik wou nog komkommer salade eten maar ik zat vol en kreeg het niet weg, verder drink ik veels te weinig maar ik kan niet na 20.00 meer drinken dan ken ik hele nacht non stop wc, zwakke blaas.

Beweging vandaag

3km fietsen
3 paarden gereden
30 minuten shredden level 1

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:59

Nou liever niet, ik kots alles uit... Wat ik met avondeten binnen krijg is echt alles... Ik krijg er nu een stuk fruit per dag in, weg gespoeld met een glas water...

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:05

Ssenna: word bijna bang van jou eetlijstje! Hoe kun je daarop leven? En al die activiteiten doen die je neerzet......

Joanne: dat gezond eten en fruit eten is ook gewoon een kwestie van doorzetten en aanwennen hoor. Je lcichaam kan fruit en groenten gewoon verteren...dus het is denk ik meer iets wat je even moet durven....

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:09

Oooh wat ben ik blij met mezelf! :D Ik had echt absoluuuuut geen zin om te sporten dus ik om half tien had ik nog steeds niet gesport (terwijl ik vrijwel heel de dag de tijd had :+ ). Ik zat nog vol van het eten en dat soort smoesjes om het maar uit te stellen. Toen dacht ik aan dat plaatje dat je beter een slechte workout kan hebben dan geen workout, dus mezelf een schop onder de kont gegeven en toch gaan shredden. Voelde goeeeeed. :))

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:09

Het is niet zo zeer dat het in m'n maag misgaat, het is het eten zelf, het 'gevoel' in m'n mond. Ik stress m'n eigen daar teveel op en dat maakt het voor mij een ware hel. Zoals ik zeg, met avondeten warme groentes gaan prima, maar kom niet aan met sla, wortels, komkommers, tomaten of weet ik het wat...
Ik ben me er van bewust dat dit niet goed is, maar ik denk dat als eten van iets zoveel stress mee brengt dat paniek komt opzetten bij het moeten, het ook niet goed is....

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:10

Ja druk bezig zijn dus dan eet ik niet daar heb ik geen tijd voor :o , ga dan als een gek tekeer, fietsen naar supermarkt etc , dan naar huis als een speer omkleden paarden rijden, dan ben ik na middagje weer thuis en hoppa omkleden en shredden maar en dan daarna avond eten maken dan eet ik rond 7 ga ik op de bank uitpuffen en dan rond uur of 8 kopje thee en wat crackertjes, maar dagen dat ik niks te doen heb en chips in huis heb vreet ik me ziek als het kan hoor, ik zou zo 3000 calorieen weg kunnen werken dan..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:13

Goed bezig JY!!! :D
Daar mag je trots op zijn, goed gedaan!

Ik heb vandaag voor het eerst weer iets gedaan sinds mijn stomme knie. Heb 20 minuten staan hoepelen en daarna 10 minuten buikspieren gedaan. En toen ik op het matje ging zitten niet aan mijn knie gedacht dus ging gewoon door mijn hurken, au! dat voel ik nog. Maar lekker wel iets gedaan :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:15

Joanne, ik zou echt eens met een HA/diëtiste gaan praten want ik verwacht dat zij jou daar wel mee kunnen helpen. Ben je al wel eens bij iemand geweest met die klachten?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:24

Ja huisarts, die gaf toen aan dat ik genoeg binnen kreeg en dat als ik er teveel stress van ondervond niks hoefde te forceren. Maar ben op de goede weg door nu iig al fruit te eten en ik werk er wel aan. Huisarts is ook al wel enige tijd geleden hoor

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 02:18

Hoeveel calorieen is een baco..... Morgen heb ik straf (en last van mn hoofd gok ik) net eeen feestje gehad haha en dat op maandag..... Morgen wel vrij gelukkig!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 08:43

Jeeej mijn ouders hadden nog gewichtjes en een matje, aangezien mijn paps vandaag ff hierheen komt neemt ie alles mee, dan krijg ik tenminste geen blauwe knietjes meer.
Ik krijg sowieso minder calorieën binnen, heb bijna 2,5 jaar geleden een maagverkleining gehad, dus als ik 1 ei zou eten zit ik echt wel goed vol. Maar ga straks dus ontbijten met een gekookt eitje, lekkerrrr.
Vanmiddag als ik de spullen heb dag 2. Voel mijn kuiten een beetje, maar heb er alweer zin in. Scheelt wel als je gewoon hier een soort van stok achter de deur hebt.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 08:47

Lilly _O- geen idee hoeveel baco bevat... Extra rondje voor jou vandaag :P
Helemaal super rw! Heb gister paar oefeningen met 3 kg gedaan en flight met 5 kg

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 09:09

Wat gaaf Arie!!! Ik wil ook zo graag naar NY :D Ga je er wat leuks doen, of i.v.m. werk o.i.d.?

@ Lily, neem je baco met cola light! Doe ik ook altijd met baco, of whiskey-cola's. Scheelt toch iets, en ik drink er minder van dan bier/wijn.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 09:15

New York, gaaaaf. :D Veel plezier alvast!

Britt: In cola ligt zit aspartaam (als ik het nu goed schrijf) en dat is echt ongelofelijke zooi. Maargoed, normale cola is ook niet goed, dus wat dat betreft maakt het ook allemaal niet zoveel uit. ;)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 09:25

Jolien87 schreef:
Eydis schreef:
Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd een programma van 30 verschillende dagen ofzo! Maargoed geeft niet, vind het eigenlijk best licht :P Wil wel alvast naar level 2 ! ;)

Wacht maar! ~~}>

Of niet :') Ik ben ripped gaan doen, lvl2 van Shred was voor mij niet echt een uitdaging :+

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 09:42

Net klaar met dag 8 van level 1 :) ging weer goed :) zo douchen en dan werken :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 09:59

Ssenna schreef:
En hoe beviel dat die maaltijdshakes.. :o
Ja ik weet dus niet ik merk dat ik het heel moeilijk vind 3 maal per dag te eten dus ik dacht stel dat ik nou 2 shakes kan nemen als vervanging van ontbijt en lunch en dan een goed diner, zou het helpen om af te vallen :+

Voor de lekkerheid moet je het niet doen ;) 't is toch veel leuker uitgebreid te ontbijten dan zo'n shake te eten 's ochtends hoor :)

Vind wel dat er hier nogal fel anti-proteinendieet gedaan wordt, trek mij dat nu niet echt aan, maar om nu het zeggen dat het 'ongezond' is en je per se je kilo's weer bijkomt, allez, dat is een beetje kort door de bocht hoor. Als je er zelf mee aan de slag gaat en gaat experimenteren misschien wel, maar zo'n dieet gebeurt onder doktersbegeleiding, en ik ken echt heel veel mensen waarbij het fantastische resultaten opgeleverd heeft.

Ik kan geloven dat het eng klinkt soms, maar om het meteen als iets slechts te klasseren...
Het compulsief opstellen van lijstjes en meten van iedere hap die je in je mond steekt is ergens ook geen gezonde manier van met eten omgaan, het mag je leven niet gaan beheersen ook he... Althans bij mij toch niet, dat heb ik al geleerd uit het verleden, dat het voor mij gevoelsmatig beter is te genieten van eten dan er zoals Joanne stress te van gaan krijgen want dat is zeker ook niet gezond!

Joanne: dat is vreemd, enig idee waarom je stress krijgt van 'eten'?

Lilly :) Feestje moet kunnen, maar wel een vettig drankje denk ik hihi :)