Ssenna schreef:Is er hier iemand die ervaring heeft met eiwitshakes
Jawel. Gewoon gezond ontbijten (en verder gezond en clean eten) is beter dan die shakes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joanne1987 schreef:Je moet iets als je niet kunt ontbijten en echt totaal geen groente/fruit eter bent... Dan liever een shake waar genoeg inzit als enkel yoghurt of ontbijtgranen of iets in die koers
volgens mij valt dit meer onder de noemer lui zijn he
Ik had echt absoluuuuut geen zin om te sporten dus ik om half tien had ik nog steeds niet gesport (terwijl ik vrijwel heel de dag de tijd had
). Ik zat nog vol van het eten en dat soort smoesjes om het maar uit te stellen. Toen dacht ik aan dat plaatje dat je beter een slechte workout kan hebben dan geen workout, dus mezelf een schop onder de kont gegeven en toch gaan shredden. Voelde goeeeeed.
, ga dan als een gek tekeer, fietsen naar supermarkt etc , dan naar huis als een speer omkleden paarden rijden, dan ben ik na middagje weer thuis en hoppa omkleden en shredden maar en dan daarna avond eten maken dan eet ik rond 7 ga ik op de bank uitpuffen en dan rond uur of 8 kopje thee en wat crackertjes, maar dagen dat ik niks te doen heb en chips in huis heb vreet ik me ziek als het kan hoor, ik zou zo 3000 calorieen weg kunnen werken dan.. 
geen idee hoeveel baco bevat... Extra rondje voor jou vandaag 
Ga je er wat leuks doen, of i.v.m. werk o.i.d.?
Veel plezier alvast!
Jolien87 schreef:Eydis schreef:Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd een programma van 30 verschillende dagen ofzo! Maargoed geeft niet, vind het eigenlijk best lichtWil wel alvast naar level 2 !
Wacht maar!
Ik ben ripped gaan doen, lvl2 van Shred was voor mij niet echt een uitdaging
ging weer goed
zo douchen en dan werken
Ssenna schreef:En hoe beviel dat die maaltijdshakes..![]()
Ja ik weet dus niet ik merk dat ik het heel moeilijk vind 3 maal per dag te eten dus ik dacht stel dat ik nou 2 shakes kan nemen als vervanging van ontbijt en lunch en dan een goed diner, zou het helpen om af te vallen
't is toch veel leuker uitgebreid te ontbijten dan zo'n shake te eten 's ochtends hoor 
Feestje moet kunnen, maar wel een vettig drankje denk ik hihi