Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
poes schreef:Ik slikte ook heel vaak door, meestal 3 strips na elkaar en dan stopweek. Nooit niks last gehad.
Wat is jou dan overkomen nymphadora als ik vragen mag?
Kim_89 schreef:Okee, sorry dan poesIk dacht dat ik aardig goed zat
Maar waarom is doorslikken dan zo erg als je nog niet heel lang aan de pil bent?
Kim_89 schreef:Zeg, even een vraag. Ik moet nog 3 pillen van mijn strip slikken dus vandaag, morgen en donderdag. Wanneer word je dan gemiddeld ongesteld?
Kim_89 schreef:Nymphadora: Maar wat boeit het dan of je dan bijvoorbeeld 3 dagen langer doorslikt of zo? Ik noem maar wat. Maar ik zie dat sowieso niet zitten omdat je dan een aangebroken strip hebt en je die dus opmaakt maar dan weer een nieuwe strip moet om die 21 dagen vol te maken omdat je minimaal 21 dagen moet doen. Dan heb je nooit meer een volledige strip tenzij je verder doorslikt zodat die strip ook op is?
Kim_89 schreef:Maar het is inderdaad een goed idee om even te onthouden!
MandyR schreef:En als reactie op 1 van je andere berichtjes: Je lichaam bouwt geen laag bloed (of iets anders) op als je doorslikt. Als dat zo zou zijn dan hebben de mensen met een spiraaltje en dus 5 jaar geen ongesteldheid een dichtgeslipte baarmoeder.
Ongesteld zijn is, volgens mijn oude biologie leraar, het afstoten van ongebruikt baarmoederslijmvlies en eventueel een eitje / vruchtje wat daarin vast zit. Doordat het slijmvlies los scheurt van je baarmoeder, springen er kleine adertjes. Dit is het bloed wat je eruit ziet komen (en de pijn die je voelt).
Kim_89 schreef:melanie: is ook dezelfde qua stoffen, ik heb die ook namelijk. De dokter zei tegen mij; eigenlijk is dat microgynon 30 alleen er hangt een iets andere naam aan.
Leo schreef:Er zit idd verschil in. Van de merkloze variant kreeg ik hoofdpijn en forse gewichtstoename..