Nou, ik heb helemaal niks gevoeld van die naald....alleen die klem...dat was echt ff gemeen.Maar zodra die klem eraf gaat voel je eigenlijk niks bijzonders geen pijn ofzo
Mijn tongpiercing heb ik er uit gehaalt het deed zo zeer, onder mijn velletje, van me tong dus dan maar er uit Wil hem weer terug laten zetten allen me vriend vind het niks dus jah helaas.
Wil een piercing in me pols heeft iemand idee waar je het kan laten doen en hoe duur het is, en of het pijn doet
Hee ik meld me ook ik heb ook een micro dermal tussen mn borsten komen er nog 3 bij ENNNN......... ik zet ze ook heb daar een opleiding voor gedaan! heb er ondertussen pas 5 gezet maaar er is een begin gemaakt! ik zet ze met een punch dus niet met naalden. dusss intresse pb me (Microsign dermals @ home kom ze dus thuis zetten)
Maar Linda, ik had ook best een septum gewilt...maar dat gaat niet...hooikoorst nu enzo. Staafje lijkt wat kort door de zwelling, maar anders gaat ik van de week terug
Dan laat je die later nog een keer zetten. Het staafje van mijn bridge is trouwens ook kort.
Ik vind die opleidingen altijd zo'n onzin, sorry. Kosten een hoop geld, terwijl je ook gewoon met de meeste piercers 'mee kunt lopen', om het zo te leren. Die opleidingen zijn 9 v/d keer ook nog maar 's 3 dagen oid. (No offense, maar van wat ik er heb gezien vind ik het echt sh.it. Mischien heb jij wel iets goeds gehad. )