Hopelijk krijg je er een fijne mentor voor terug, dan heb je iig 1 persoon waar je terecht kan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
buster4ever schreef:Dat is erg vervelend! Bij mijn stage ben ik op de één na laatste dag ook weggelopen@V NLD = non learning disabillety zeg me als ik t niet goed schrijf
heb ervan nog een heel boek thuis van liggen..dus als iemand geintresseerd is pben;) want me ex had dus nld was best lastig om ermee om t gaan maar ook omdat ik autisme heb kon ik t behoorlijk goed met hem vinden altijd..
@Sem_ ik kan me helemaal vinden in die zinnen...
nou bij mij gaat t momenteel dus echt weer stinkmodder...ben weggelopen op me werk omdat ik gewoon niet kon praten over me autisme en ik enkel niks goed kon doen en dat elke dag t horen kreeg nou ik ontplofte gewoon van woede de laatste keer en dat heb ik dus heel erg dat ik alles blijf opkroppen en dan boem 1 grote bom die afgaat...
t kleven bij mensen heb ik oko best wel heel erg..vind t soms best vervelend maar aan de andere kant ook wel fijn ofzo..
ook ik ben een persoon die over zich heen laat lopen of hoe je dat moet noemen..tegen drukte kan ik dus echt niet dan word ik paniekerig..
nieuwe dingen is allemaal eng en t liefst ga ik daar dan ook niet heen... kan oko zeker niet tegen verandering want o wee als iets niet doorgaat op een dag dan ben ik dus niet te genieten..
horselove154 schreef:Wat ik me wel eens af vraag: Kan een paard (of ander dier) autisme hebben??
paix schreef:Kunnen jullie mij tips geven zodat ik beter met deze kinderen om kan gaan en het voor hun prettiger kan maken?