Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macchiato schreef:Hmm bij allebij de bolletjes bij mn piercing kwam vandaag weer wat bloed uit. Is dit normaal, heb de piercing vanaf woensdag.
Het is in ieder geval niet echt opgezwollen, wel gewoon gevoelig, maar had ook niet anders verwacht. Denk dat mijn lichaam gewoon zelf ook bezig is om het daar schoon te maken en houden en dat het daarom nog een beetje bloed en soms wat rotzooi eruit gooit. Anthea schreef:Dramaqueen heeft toch altijd gouden sierraden?Dan kan ik me best voorstellen dat het wel iets kost.
thanks 

xDramaQueen schreef:ondanks dat ik zo'n giga veel pijn heb gehad met mn linker tepelpiercing zit ik er serieus aan te denken om toch maar mn linker ook te doen
Beetje dubbel niet
maar toch
gevoelig? haha. alleen soms als ik met me armbanden of met me bh eraan blijf hangen doet ie goed zeer, hij is nu al een tijdje lief.
daar heb ik geen seconde aan gedacht, wil zowiezo geen kind aan me tepel alleen me vent mag dat haha. maar je hebt altijd nog een andere toch.
ik zeg dat woord nooit meer
xDramaQueen schreef:ik wilde t echt heel erg lang al vanaf me 15de? ofzo geloof ik, en toen in oktober dacht ik eraan en toen zei ik ik ga hem volgende week zetten, maar vond t zo spannend dat ik de dag erna gewoon ben gegaan, heb er geen seconde spijt van
Macchiato schreef:ik kan het soms nogsteeds niet geloven dat ik een piercing heb
Anthea schreef:Christina.