[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:10

nee eigenlijk niet echt, gewoon prikje, ben nooit rood geweest oid, leek net of ie er al jaren inzat, ook nooit last gehad. heb hem ook heel snel voor goud gewisseld.
ennuh ik heb nu wel wat meer spekkies hoor Knipoog

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:13

gewoon je oude weer indoen

Meisje201

DQ, dat zijn geen spekkies hoor Knipoog

Mooi hoor!!

Oliebollie

oh haha, vind het wel apart..
maar iedereen heeft tegenwoordig een navelpiercing of tongpiercing dus ik wou even orgineel doen..

stephanie09

je hebt helemaal geen spekkies Tong uitsteken vind het er echt supergaaf uitzien Haha!

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 22:14

haha helemaal mee eens!!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:06

xDramaQueen schreef:
Saskiaatje schreef:
Ik ben gepierced met CS, dit ringetje is titanium. Ik ben 1.6mm gepierced en dit ringetje is 1.6mm.

dacht ik al dat je titanium inhad, schijnt niet voor iedereen weggelegd te zijn *LOL* doe nu anders je CS staafje weer en probeer het later even met een CS ringetje.

Ik durf eigenlijk m'n piercing niet te verwisselen, omdat het de vorige keer heel erg ging bloeden.

Vrijdag moet ik een kies laten trekken en dan moet hij sowieso uit voor de foto en daarna mag 'ie weer in, dus ik denk dat ik nu maar m'n ringetje inhou en dan vrijdag na het eruit halen meteen m'n staafje indoe.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:28

hebben jullie trouwens slecht of goed geslapen de dag dat je je tongpiercing hebt laten zetten??

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:54

Wuahaha ik heb gewoon goed geslapen hoor Tong uitsteken

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:55

naja dat geeft mijn moeder nu namelijk ook als argument om nog te wachten met tongpiercing tot na de examens...

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:00

Nouja, heeft ze misschien wel een punt in... Ik heb de dagen erna best wel pijn in mijn tong gehad... 'Zeurende pijn' verminderd het concentratie vermogen Huilen van het lachen

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:02

mja...ik heb mn examens in mei en ben jarig in maart...en het is dan de bedoeling 'n rond mn verjaardag te zetten

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:03

Wuahaha wow dat is dik 2 maanden!! Nou dan kan je hem met een gerust hart op je verjaardag zetten hoor Huilen van het lachen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:06

Heb prima geslapen na het zetten van mijn tongpiercing!! en heb hem nu iets langer als een maand en ik vergeet soms al bijna dat ik hem heb! dus dat zal het probleem niet zijn Tong uitsteken

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 01:42

Merlinde schreef:
Zijn er toevallig mensen met een Microdermal? hebben die er ook vaak last van dat ze overal aan blijven hangen?

geen last van
Zal wel afhangen van de plaats waar hij zit.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 09:03

Marloes__ schreef:
Wuahaha wow dat is dik 2 maanden!! Nou dan kan je hem met een gerust hart op je verjaardag zetten hoor Huilen van het lachen

tsja..ik zeg alleen wat mn moeder heeft gezegd Huilen van het lachen maar hoelang heb jij 'last' gehad van jouw tongpiercing? en moest je aan vloeibaar voedsel?? Tong uitsteken

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:08

Macchiato schreef:
Marloes__ schreef:

tsja..ik zeg alleen wat mn moeder heeft gezegd Huilen van het lachen maar hoelang heb jij 'last' gehad van jouw tongpiercing? en moest je aan vloeibaar voedsel?? Tong uitsteken

Ik dacht ik antwoord ook even want ik heb de mijne afgelopen zaterdag gezet.
Heb de eerste dag wat vloeibaars gegeten maar de 2e dag zat ik bij de mac. Kon niet zo snel eten, maar het ging wel.
Slapen heb ik geen last van gehad, maar nam de eerste nachten een pijnstiller zodat ik goed sliep & het werkt meteen ontstekking remmend.
Verder heb ik gisteren overdag al geen last meer gehad van pijn, nu alleen nog met eten dat het iets zeer doet. Maar het gaat echt goed, wordt ook al wat minder dik naar mijn idee.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:23

Macchiato schreef:
Marloes__ schreef:

Ik heb ongeveer 4 dagen echt vloeibaar moeten eten. Daarna ging het steeds een stukje beter. Een dag of 3 heb ik dan ook echt 'pijn' in mijn tong gehad. Een soort zeurende pijn, alsof je enorme spierpijn in je tong hebt! Maar het geneest echt heel erg snel hoor Lachen

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:27

de piercer uit de shop waar ik mn tongpiercing ga halen zei dat ik iig na 2 week al een nieuw staafje op kon halen en het dan ook wel zo goed als genezen was...

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 14:11

Iemand vroeg hier of er mensen waren die weleens aan zn MD bleven hangen. Ik heb hier eigelijk weinig last van maar komt ook omdat ik hem op een hele andere plek heb op de plek waar jij hem hebt is het ook wel logische maar misschien dat je hem er nog verder in kan masseren dat de piercing er bijna helemaal inzit.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:03

Vicky_88 schreef:
nope Vork
alleen op de plekjes dat ie op het bot zat voelde het ff minder prettig maar verder vond ik het een lekker gevoel Bloos Schijnheilig

Ik heb ook een tattoo op m'n voet. Een vlindertje.. Ong. net zo groot als de jouwe. Ik vond het wel veel pijn doen..

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:18

Jongens denk eraan beetje ontopic blijven , anders wordt dit topic ook weer gesloten omdat dit ook weer een topic ook een kletstopic wordt

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:48

ik heb me tongpiercing om 8 uur 's avonds laten zetten, en heb heeeerrrrlliiiijjjjjkk geslapen, en de volgende dag at ik alles al weer

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:50

@ elbeauty , ben laatst naar een andere piercer geweest om te vragen wat hij er van vond, hij zei dat die goed zat.. ( met de lengte ofzo tussen het balletje en de huid ) maar ik masseer hem heel vaak, zeker als die weer eens ontsteekt, maar heb een wonder middeltje gevonden waar bij die met 2 dagen weer gewoon normaal is en niet meer dik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:59

xDramaQueen schreef:
Saskiaatje schreef:
Ik ben gepierced met CS, dit ringetje is titanium. Ik ben 1.6mm gepierced en dit ringetje is 1.6mm.

dacht ik al dat je titanium inhad, schijnt niet voor iedereen weggelegd te zijn *LOL* doe nu anders je CS staafje weer en probeer het later even met een CS ringetje.

Ik dacht juist altijd dat CS wel alergische reactie's kon geven en dat titanium dit vrijwel niet had.. Verward