Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
asje86 schreef:hier ook schommelende suikers, oja hebben jullie dit weleens gehad: zondag ging ik fietsend naar stal (toch zeker driekwartier heen) en toen even gereden en toen weer terug fietsen. Dus ik had wat minder gespoten en daar aangekomen een broodje gegeten. KWam ik thuis en verwachtte uit eigen ervaring een lage suiker vanwege de inspanning, zat ik op 30,3...
terwijl ik t nauwelijks voelde (wel wat dorst maar ook veel gezweet enz..) zag op internet ergens dat t kan zijn dat je lever suiker af gaat geven dan??? jullie wel ervaring mee?
asje86 schreef:hmm klinkt oke, maar ik zat voordat ik ging fietsen toch onder de 15...en de rest dat zou zeker kunnen kloppen ja..Heb daarna ook gelijk bijgespoten
als ik naar mn werk fiets dan zakt mn bloedsuiker juistach ja gelukkig nog niks verder gebeurd!
Carolinef schreef:hypoooo's bij t leven., jee heb r gemiddels 2 op n dag, om gek van te worden.
glucosemeter is r ook van t ene op t andere moment mee gekapt, heb nog n prehistorische liggen maar krijg ook n nieuwe thuisgestuurd, top service
Amulet schreef:Zo. Ik ben sinds een week weer herenigd met mijn paarse Cozmo.Ik ga volgende maand op wintersport en een pomp lijkt mij dan toch handiger, daarom nu alvast maar weer teruggestapt. En wie weet, als het goed blijft bevallen dat ik hem dan toch na de wintersport blijf gebruiken.
Ik heb nu in elk geval andere naalden, vorig jaar gebruikte ik dat Cleo systeem, maar die plakkers trokken heel snel los (naald bleef nooit langer dan anderhalf/twee dagen zitten). Ik heb nu andere naalden en dat werkt écht stukken beter!
Waarden zijn goed gebleven, nagenoeg geen hypo's gehad deze week en ook niet boven de 15 gekomen, en ach....voor de eerste dagen weer met pomp ben ik dus dik tevreden![]()
Zijn er hier trouwens meer mensen met pomp op wintersport geweest?
Citaat:Ik heb nu in elk geval andere naalden, vorig jaar gebruikte ik dat Cleo systeem, maar die plakkers trokken heel snel los (naald bleef nooit langer dan anderhalf/twee dagen zitten). Ik heb nu andere naalden en dat werkt écht stukken beter!
Kayouty schreef:Zijn er ook mensen die vaak onder het rijden zitten met een hypo? wat doen jullie dan? Ik rij namelijk 5 x in de week op mijn verzorgpony..
Kayouty schreef:Maar af en toe wordt ik er moe van.. Heb je geprikt, Heb je gebolust? Ja pap, ja mam, al gedaan..