Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:39

Diamante schreef:
casperrr schreef:
Vind €5 helemaal niet zo duur dan Nagelbijten / Gniffelen

Nee vond ik ook niet...
zitten dr ook best veel in.

Hmmm dacht dat ze duurder waren... Sigaar

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:40

klopt 5,99 staat op een site Vork

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:52

Zodra ik mijn haar was is het weer heerlijk schoon en vetvrij etc. Maar zodra het dan opdroogt doet het *POEF* en kan ik er absoluut niets meer mee beginnen. Het enige voordeel is dan dat het lekker zacht is maar daar houd het ook bij op.
Het wordt wat pluizig en wil dan niet meer in model. Ik smeer er dan meestal maar wat mousse in als het nog nat is en nog een spulletje van Gliss kür, dan doet het weer wat normaler. Maar dan is het wel wéér vet!

Hebben jullie een idee wat ik er tegen kan doen...?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:16

Ikheb hier van Schwarzkopf wat liggen voor mijn haar Negerzoen. weet niet of het dezlfde als die van jouw is Knipoog
Maar het is Sschwarzkopf Gliss Kur Hair Repair, Direct Repair, Deep repair 19, voor droog of beschadigd haar.
Deed er na het wassen altijd een hoop in, niet op mijn hoofd zelf, maar de punten en daarboven.
Bij mij hielp het altijd Ja

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:13

Weet iemand toevallig, of je straie kunt verminderen of weg kunt krijgen?

Moet in de zomervakantie 2 weken in bikini rondlopen, en vind het nou niet bepaald mooi Scheve mond..

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:39

Ik was laatst naar een flebologisch-centrum en daar had ik ook gevraagt over straie maar er is niets voor wat écht helpt. Er bestaan wel 1000 en 1 zalfjes etc maar hun zeiden dat die dingen niet echt werken, en dat kan ik uit ervaring bevestigen Knipoog Heb hier zat cremes staan maar niets wat echt hielp. Wel word het veel minder zichtbaar wanneer je in de zon hebt gezeten dus wanneer het bruin is geworden. Ook kan je na het douchen eventjes onder de koude douche staat voor een goede bloedsdoorloop, dat kan 't wat verminderen. Maar echt weg krijgen gaat denk niet Knipoog Ik heb er zelf ook best erg last van, maar vorige zomer zijn m'n benen erg gekleurd en toen werd het veel minder fel zegmaar. Dus misschien voor die tijd zoveel mogelijk in de zon zitten of als die er niet is (kans is wel huge hier in NL Koe ) even de zonnebank opzoeken Knipoog

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:19

jah het zijn ook gewoon littekens en die zijn gewoon bijna niet weg te krijgen. En jij hebt de slakkencreme ook geprobeert? Die andere middeltjes geloof ik indd ook allemaal niet.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:33

Slakkencreme heb ik dan weer net niet gebruikt haha! Heb wel goede verhalen erover gehoord, dus misschien is het wel 't proberen waard! Knipoog Succes ermee!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:37

weet niet of het al genoemd is
maar de goedkoopste tips top 3

- voldoende slapen
- waterdrinken
- gezond eten

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:43

Voor straie heeft biodermal een goede creme,het verminderdt aanzienlijk maar weg gaat jey nooit.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:31

Shanna_ schreef:
Slakkencreme heb ik dan weer net niet gebruikt haha! Heb wel goede verhalen erover gehoord, dus misschien is het wel 't proberen waard! Knipoog Succes ermee!

haha ja ik heb ze niet hoor. Maar omdat ik veel met producten werk wou ik wel eens een reactie over slakken creme horen Tong uitsteken

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:43

xNatas schreef:
Weet iemand toevallig, of je straie kunt verminderen of weg kunt krijgen?

Moet in de zomervakantie 2 weken in bikini rondlopen, en vind het nou niet bepaald mooi Scheve mond..

Niet veel Nagelbijten / Gniffelen
heb het zelf ook, heb ergens gehoord dat het helpt om het met olie in te masseren..
Maar verder moet het vanzelf witter worden..

Ik had al bedacht dat ik maar zo'n short ga kopen Tong uitsteken

Negerzoen: Als je de mousse erin doet als je haar nog nat/vochtig is, scheelt het behoorlijk in hoe snel het vet wordt Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:47

Negerzoen schreef:
Zodra ik mijn haar was is het weer heerlijk schoon en vetvrij etc. Maar zodra het dan opdroogt doet het *POEF* en kan ik er absoluut niets meer mee beginnen. Het enige voordeel is dan dat het lekker zacht is maar daar houd het ook bij op.
Het wordt wat pluizig en wil dan niet meer in model. Ik smeer er dan meestal maar wat mousse in als het nog nat is en nog een spulletje van Gliss kür, dan doet het weer wat normaler. Maar dan is het wel wéér vet!

Dat heb ik ook als ik het gewoon zo laat drogen. Ik heb er iets op gevonden, al is het wel een heel ritueel dat toch wel wat tijd kost Clown
Eerst was ik het twee keer met Andrelon cair en repair, vervolgens creme spoeling, ook van cair en repair.
Dan voorzichtig afdrogen en er een handdoek omheen. Handdoek een half uur tot een uur laten zitten. Daarna weer even afdrogen en borstelen.
Vervolgens ga ik het fohnen terwijl ik blijf borstelen. Dus een pluk strak trekken met de borstel en dan fohnen. Fohn op z'n heetst en op z'n hartst.
Helemaal kurkdroog fohnen. Vervolgens de bovenste helft vastzetten met een klem of elastiek en de onderste helft stijl maken met de stijltang. Daarna ook de bovenste helft met de stijltang. Goed doorkammen, beetje mouse erin en het halve afrokapsel is dan veranderd in mooi stijl haar.

Ik moet wel zeggen dat ik best wel dik haar heb dat wel tegen een stootje kan, het is niet heel dun en breekbaar.
Ik was het niet elke dag, ten eerste is dat slecht voor je haar en ten tweede heb ik geen zin om dit elke dag te doen Clown

Edit: typfoutje

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:41

Negerzoen schreef:

Voor pluis: Temmer van Andrelon!!
Werkt echt heel goed.

Kost €4,25 dacht ik.

Andrélon Temmer is nieuw en ideaal voor pluizig & springerig haar! Dit nieuwe product helpt je haar makkelijk in model te krijgen én te houden: een verzorgd eindresultaat dat blijft! Bovendien geeft het jouw haar een mooie finishing glans zonder het haar vet of hard te maken.
Ook voor voor mensen met korte trendy coupes geeft het stevigheid en glans.
Hoe gebruik je het: je begint met een klein pompje temmer over je handen te verdelen en dan in het haar te kneden. Bij langer haar kun je de temmer beter voorovergebogen in het haar kneden.

www.andrelon.nl

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:17

ik heb last van een droge huid, en heb er een beetje losse velletjes op. iemand tips ? ..

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:19

goede bodylotion smeren? Denk dat de vaseline het beste is die werkt altijd wel goed Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:22

Een keer een lekkere laag vaseline of uierzalf werkt ook heel goed tegen een droge huid

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:23

Oke, Thanks voor de tips Lachen

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:25

Ik weet niet of deze tips al zijn geweest..
maar ze komen uit een tijdschrift. Vork

- Als een panty snel scheurt(je blijft er bijv. met je nagels in haken..) leg hem dan in de vriezer hij gaat zo veel langer mee haal je panty er wel een half uur van te voren uit.
- Als je je lipgloss kleuren zat bent meng dan wat oude kleuren door elkaar op je hand dat geeft een leuk effect.
- Als je je potloodjes wilt gaan slijpen breken ze nog wel eens leg ze daarom even van te voren in de koelkast! Make-up en luchtjes gaan een stuk langer mee als je ze in ee donkere plek bewaart!
- Gebruik je oogschaduw eens als eyeliner door deze met een nat wattensctaafje langs je oogrand aan te brengen.
- Heb je droog haar? prak dan een banaan en meng die met een eetlepel amandelolie. masseer het goedje in je lokken en laat het twintig minuten inwerken Als je het goed uitwast heb je supergezond haar!

Dit waren de tips van Lies Lachen

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:28

Iemand tips voor pluizig en dik haar?? Ik kan er zo snel niet 1 vinden..

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:29

Welke creme van biodermal mag dat wezen.. die wil ik ook hebben!!

Maartje_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:51

Negerzoen schreef:

een beetje Andrelon creme in smeren. Niet super veel want dan word het wel vet.
maar met een beetje pluist het ook niet meer Lachen.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:09

Misschien staat deze tip al op een van de 37 blz van dit topic maar voor het geval dat het niet zo is:
In Duitsland hebben ze gezichtcrèmes getest. Die van de Aldi kwam als beste uit de test. En een potje kost maar 2 euro nog wat....
In heel Duitsland is geen potje dagcrème van de Aldi meer te koop. Knipoog
In Nederland zijn ze nog wel verkrijgbaar.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:25

ja het is de antirimpelcreme trouwens Knipoog (las het ook in de krant)
marlies94: echt handige tips! Vooral die van de oogschaduw als eyeliner en de lipglossjes door elkaar!

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:03

Silvia schreef:
Misschien staat deze tip al op een van de 37 blz van dit topic maar voor het geval dat het niet zo is:
In Duitsland hebben ze gezichtcrèmes getest. Die van de Aldi kwam als beste uit de test. En een potje kost maar 2 euro nog wat....
In heel Duitsland is geen potje dagcrème van de Aldi meer te koop. Knipoog
In Nederland zijn ze nog wel verkrijgbaar.

meen je dat ? Voor pluizig haar? dan breng ik even een bezoekje aan de aldi Knipoog