Diamante schreef:casperrr schreef:Vind €5 helemaal niet zo duur dan
Nee vond ik ook niet...
zitten dr ook best veel in.
Hmmm dacht dat ze duurder waren...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diamante schreef:casperrr schreef:Vind €5 helemaal niet zo duur dan
Nee vond ik ook niet...
zitten dr ook best veel in.
Shanna_ schreef:Slakkencreme heb ik dan weer net niet gebruikt haha! Heb wel goede verhalen erover gehoord, dus misschien is het wel 't proberen waard!Succes ermee!
xNatas schreef:Weet iemand toevallig, of je straie kunt verminderen of weg kunt krijgen?
Moet in de zomervakantie 2 weken in bikini rondlopen, en vind het nou niet bepaald mooi..
Negerzoen schreef:Zodra ik mijn haar was is het weer heerlijk schoon en vetvrij etc. Maar zodra het dan opdroogt doet het *POEF* en kan ik er absoluut niets meer mee beginnen. Het enige voordeel is dan dat het lekker zacht is maar daar houd het ook bij op.
Het wordt wat pluizig en wil dan niet meer in model. Ik smeer er dan meestal maar wat mousse in als het nog nat is en nog een spulletje van Gliss kür, dan doet het weer wat normaler. Maar dan is het wel wéér vet!
Hebben jullie een idee wat ik er tegen kan doen...?
Negerzoen schreef:Zodra ik mijn haar was is het weer heerlijk schoon en vetvrij etc. Maar zodra het dan opdroogt doet het *POEF* en kan ik er absoluut niets meer mee beginnen. Het enige voordeel is dan dat het lekker zacht is maar daar houd het ook bij op.
Het wordt wat pluizig en wil dan niet meer in model. Ik smeer er dan meestal maar wat mousse in als het nog nat is en nog een spulletje van Gliss kür, dan doet het weer wat normaler. Maar dan is het wel wéér vet!
Silvia schreef:Misschien staat deze tip al op een van de 37 blz van dit topic maar voor het geval dat het niet zo is:
In Duitsland hebben ze gezichtcrèmes getest. Die van de Aldi kwam als beste uit de test. En een potje kost maar 2 euro nog wat....
In heel Duitsland is geen potje dagcrème van de Aldi meer te koop.![]()
In Nederland zijn ze nog wel verkrijgbaar.