Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Zalf wordt afgeraden omdat dan de piercingwond wordt afgedekt en geen lucht meer krijgt. Alcohol is behoorlijk aggressief en ontsmettend dus dat wordt ook afgeraden.
Tea tree oil bevordert het herstel van de huidcellen, maar is zo krachtig dat je dat beter niet onverdund kunt gebruiken. Is ook geen afdekkende zalf, maar een olie.
elbeauty schreef:Ik wil even reageren op een vraag die in een ander topic werd gesteld over de piercingshop in de V&D. Ik heb mijn 2e tongpiercing hier ook laten zetten. En ik ben daar echt heel erg tevrede over. Mijn eerste tongpiercing kosten mij 70 Euro en deed echt verschrikkelijk veel pijn en daarbij heb ik best veel bloed verloren. Deze had ik laten zetten bij magic cherry's in Eindhoven. Ik vond het echt verschrikkelijk de man die mijn piercing zetten was ook niet echt bepaald vriendelijk. Mijn 2e tongpiercing heb ik laten zetten bij danger-zone in de v&d. Hier werd ik heel goed geholpen het meisje dat hem zetten was erg aardig. Ze had er ook verstand van. Deze keer kosten mijn tongpiercing maar 30 euro. En dit keer deed het helemaal geen pijn en bloede het nauwelijks.
Ik denk dat het daar goedkoop is omdat hun maar een klein gedeelte van een winkel huren dat goedkoper zal zijn als een hele shop. Verder zijn bijna alle piercingshops en tattooshops kleine zelfstandige die zelf hun prijzen kunnen bepalen. En ik vind dat ik beter ben geholpen bij danger-zone dan bij de magic cherry.
xDramaQueen schreef:Ik laat me nu trouw piercen door frank (piercit utrecht) want dat doet ie al 6 jaar. wel haal ik me piercings daar bij de v&d lekker goedkoop en goed
Myryana schreef:xDramaQueen schreef:Ik laat me nu trouw piercen door frank (piercit utrecht) want dat doet ie al 6 jaar. wel haal ik me piercings daar bij de v&d lekker goedkoop en goed
Ik wil niet de shop in een slecht daglicht zetten maar je weet wat voor geschiedenis Frank heeft he? Ik ging voorheen ook altijd naar hem toe maar door de dingen die daar gebeurd zijn dus ook niet meer..
Mochten mensen het willen weten, pb me dan maar, heb geen zin in gezeur.
Iig, is Magic Piercing and Tattoo velemalen beter dan Piercit, maar goed dat moet je zelf weten.
Berdien schreef:Ik zou dus never nooit een piercing bij de V&D laten zettenTenzij diegene alle benodigde kennis en eventuele certificaten heeft, anders komt er niemand met een naald bij mij in de buurt
Myryana schreef:xDramaQueen schreef:Ik laat me nu trouw piercen door frank (piercit utrecht) want dat doet ie al 6 jaar. wel haal ik me piercings daar bij de v&d lekker goedkoop en goed
Ik wil niet de shop in een slecht daglicht zetten maar je weet wat voor geschiedenis Frank heeft he? Ik ging voorheen ook altijd naar hem toe maar door de dingen die daar gebeurd zijn dus ook niet meer..
Mochten mensen het willen weten, pb me dan maar, heb geen zin in gezeur.
Iig, is Magic Piercing and Tattoo velemalen beter dan Piercit, maar goed dat moet je zelf weten.
Sorlede schreef:![]()
![]()
SUper dat je t gedaan hebt
![]()
Zou m eigenlijk wel eens willen zien
Proda schreef:welkom terug dan maar heSorlede schreef:![]()
![]()
SUper dat je t gedaan hebt
![]()
Zou m eigenlijk wel eens willen zien
Ik wou ff zeggen dat ik een nieuwe account heb. Daarom ben ik er zolang niet geweest. Had problemen met de sorlede account. Ik kom er niet meer op ingelogd
Dus vanaf nu heet ik proda
Met mijn piercing gaat t goed, 6 okt heb ik hem 6 weken en dan hoop ik hem te kunnen verwisselen. Moet ff bellen naar een aantal zaken of dat wel na 6 weken al mag.
Nu ff bijlezen..
Wallie schreef:joepie heb me tongpiercinghaha