[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 18:52

berdien, hij is gaaf, die tattoo.

trouwens, wie zei eigenlijk dat je dat tea tree oil erop mocht doen.

van m'n piercer mag ik dus albosluut geen zalfjes er zelf op smeren.
alleen van de ha.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:01

Ik mag er ook niks opsmeren, alleen inhoge nood mocht sterilonzalf
dat heb ik dus vorige week 1x gebruikt i.c.m zeezout omdat het zo mis was Nagelbijten / Gniffelen
binnen een dag was de ontsteking weg, weet niet of dat nu toeval is of niet Bloos

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:35

Zalf wordt afgeraden omdat dan de piercingwond wordt afgedekt en geen lucht meer krijgt. Alcohol is behoorlijk aggressief en ontsmettend dus dat wordt ook afgeraden.

Tea tree oil bevordert het herstel van de huidcellen, maar is zo krachtig dat je dat beter niet onverdund kunt gebruiken. Is ook geen afdekkende zalf, maar een olie.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 11:20

Bienotje schreef:
Zalf wordt afgeraden omdat dan de piercingwond wordt afgedekt en geen lucht meer krijgt. Alcohol is behoorlijk aggressief en ontsmettend dus dat wordt ook afgeraden.

Tea tree oil bevordert het herstel van de huidcellen, maar is zo krachtig dat je dat beter niet onverdund kunt gebruiken. Is ook geen afdekkende zalf, maar een olie.

oow oke. kijk ik ken dat spul ook niet.

heeft iemand een plaatje hoe dat eruit ziet ( flesje)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 11:35

hahaha oke, dank je wel.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:37

joepie heb me tongpiercing Haha! haha

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:40

oeeh wat leuk Lachen Deed het pijn?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:45

jeeej haha leuk wallie!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:48

haha ja ik vond het best wel pijn doen eigenlijk haha maja hij is wat verder naar achteren gezet haha zal daar wel aan liggen Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:11

elbeauty schreef:
Ik wil even reageren op een vraag die in een ander topic werd gesteld over de piercingshop in de V&D. Ik heb mijn 2e tongpiercing hier ook laten zetten. En ik ben daar echt heel erg tevrede over. Mijn eerste tongpiercing kosten mij 70 Euro en deed echt verschrikkelijk veel pijn en daarbij heb ik best veel bloed verloren. Deze had ik laten zetten bij magic cherry's in Eindhoven. Ik vond het echt verschrikkelijk de man die mijn piercing zetten was ook niet echt bepaald vriendelijk. Mijn 2e tongpiercing heb ik laten zetten bij danger-zone in de v&d. Hier werd ik heel goed geholpen het meisje dat hem zetten was erg aardig. Ze had er ook verstand van. Deze keer kosten mijn tongpiercing maar 30 euro. En dit keer deed het helemaal geen pijn en bloede het nauwelijks.
Ik denk dat het daar goedkoop is omdat hun maar een klein gedeelte van een winkel huren dat goedkoper zal zijn als een hele shop. Verder zijn bijna alle piercingshops en tattooshops kleine zelfstandige die zelf hun prijzen kunnen bepalen. En ik vind dat ik beter ben geholpen bij danger-zone dan bij de magic cherry.

Ik ben 1x geholpen bij de v&d 2 jaar terug, er stond toen een meisje die er de ballen verstand van had, ik heb ontzettend pijn gehad en die trut zat te puchen met een oorbel zegt ze ja hijs ontstoken krijg hem er niet meer in sorry, dus doet ze me (verbogen) ring er weer in en laat hem een stuk open, hij bleef soms dus hangen omdat ie open was, AUW! als de sodemieter terug naar me piercer (al 6 jaar me piercer) en hij haalde de ring er heel soepel uit met zn handen, ik was zo blij, nooit meer v&d zei ik toen.

Met me onderste navelpiercing stond er een andere dame, een nieuwe ik heb hem toen daar laten en kan alleen maar zeggen OK dan! echt toppie piercer die meid. ik wilde me tepel bij haar laten zetten (mede ivm met de kosten mijn piercer is en blijft de beste) maar ze was met zwangerschapsverlof en op vakantie volgens t nieuwe meisje dat er stond, ze was erg jong, en totaal niet klantvriendelijk, dus nu geen v&d meer voor mij behalve kopen. er is niets mis met de v&d maar wel met de PIERCERS die er soms staan, heeft niets te maken met v&d Ik laat me nu trouw piercen door frank (piercit utrecht) want dat doet ie al 6 jaar. wel haal ik me piercings daar bij de v&d lekker goedkoop en goed Ja

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:21

gefeliciteerd met je tngpiericing Wallie Haha!
kan je nog beetje normaal praten en eten?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:26

xDramaQueen schreef:
Ik laat me nu trouw piercen door frank (piercit utrecht) want dat doet ie al 6 jaar. wel haal ik me piercings daar bij de v&d lekker goedkoop en goed Ja

Ik wil niet de shop in een slecht daglicht zetten maar je weet wat voor geschiedenis Frank heeft he? Ik ging voorheen ook altijd naar hem toe maar door de dingen die daar gebeurd zijn dus ook niet meer..

Mochten mensen het willen weten, pb me dan maar, heb geen zin in gezeur.

Iig, is Magic Piercing and Tattoo velemalen beter dan Piercit, maar goed dat moet je zelf weten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:37

Myryana schreef:
xDramaQueen schreef:
Ik laat me nu trouw piercen door frank (piercit utrecht) want dat doet ie al 6 jaar. wel haal ik me piercings daar bij de v&d lekker goedkoop en goed Ja

Ik wil niet de shop in een slecht daglicht zetten maar je weet wat voor geschiedenis Frank heeft he? Ik ging voorheen ook altijd naar hem toe maar door de dingen die daar gebeurd zijn dus ook niet meer..

Iig, is Magic Piercing and Tattoo velemalen beter dan Piercit, maar goed dat moet je zelf weten.

Pb me anders even met het verhaal, weet niet wat er is gebeurt, maar ik ga er al 6 jaar heen hij heeft al mn piercings gezet dus ik ben over t algemeen tevreden alleen moet ie goedkoper Haha!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 19:51

haha ik kan nog wel wat eten hoor Knipoog beetje appart gevoel net of je de hele tijd een snoepje in je mond heb haha

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 19:55

Weten jullie eigenlijk ook een goeie piercer in limburg??
Weet er in horst eentje.. Maar is voor mij best lang rijden..
Woon zelf in zuid-limburg..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 22:25

Tea Tree tip kwam van een Amerikaans meisje met tig piercings en tattoo's. en het werkt goed Ja Ik smeer er ook maar heel weinig op, en dit is een anticeptische tea tree zalf. Geen dikke lagen, en het dekt dus niet af Lachen

Mijn tattoo zit op de binnenkant van mijn linker enkel Ja

Ik zou dus never nooit een piercing bij de V&D laten zetten Nagelbijten / Gniffelen Tenzij diegene alle benodigde kennis en eventuele certificaten heeft, anders komt er niemand met een naald bij mij in de buurt Nagelbijten / Gniffelen

Mijn navelpiercing heb ik laten zetten bij Spiky&Inky in Zwolle, en mijn tattoo bij Irish Ink in Zwolle. Mocht ik nog een rook nemen, dan laat ik heb ook bij Irish Ink zetten Ja

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:55

Berdien schreef:
Ik zou dus never nooit een piercing bij de V&D laten zetten Nagelbijten / Gniffelen Tenzij diegene alle benodigde kennis en eventuele certificaten heeft, anders komt er niemand met een naald bij mij in de buurt Nagelbijten / Gniffelen

hebben ze ook Knipoog
het is een heel apart gedeelte in de v&d Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:58

Myryana schreef:
xDramaQueen schreef:

Nav je pb nog even, tuurlijk maakt de concurrent frank zwart, en verhalen, tjah wat doen verhalen nou, je moet het IMO met je eigen ogen beleven om daarover mee te kunnen praten, er word idd veel gezegd dat hij dronken in zn shop stond (check google), maar ik breng daar heel wat bezoekjes jaartjes lang, waarom heb ik niets gemerkt? en daarom doen verhalen mij niets, overigens heb ik me tattoo bij magic gezet, klasse voor peter Ja maar me piercer is frank.

BLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:27

Ik heb vandaag mijn navelpiercing laten zetten!
Ik wilde hem al een tijdje, maar mocht eerst niet van m'n moeder tot nu.
Maar ik vond het toch een behoorlijke rotsteek!!
Het is nu ook best gevoelig, en ik hoop vooral dat er geen ontstekingen oid gaan komen!
Maar met schoonmaken en met dat zeep, wrijfen jullie er dan alleen overheen of halen jullie de piercing ook een beetje van ' z'n plaats ' ?

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:11

@BLK,

de piercing moet je ook voorzichtig bewegen en goed schoonmaken!

Proda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:10

Sorlede schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! SUper dat je t gedaan hebt Haha!
Zou m eigenlijk wel eens willen zien Bloos

Ik wou ff zeggen dat ik een nieuwe account heb. Daarom ben ik er zolang niet geweest. Had problemen met de sorlede account. Ik kom er niet meer op ingelogd Boos!
Dus vanaf nu heet ik proda Tong uitsteken
Met mijn piercing gaat t goed Lachen , 6 okt heb ik hem 6 weken en dan hoop ik hem te kunnen verwisselen. Moet ff bellen naar een aantal zaken of dat wel na 6 weken al mag.
Nu ff bijlezen..

Proda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:12

Zo'n micro de... nog iets, met zo'n plaatje lijkt me ook vet. En dan tussen je tieten.
Heeft iemand dat hier? Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat en of dat erg pijn doet.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:12

Proda schreef:
Sorlede schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! SUper dat je t gedaan hebt Haha!
Zou m eigenlijk wel eens willen zien Bloos

Ik wou ff zeggen dat ik een nieuwe account heb. Daarom ben ik er zolang niet geweest. Had problemen met de sorlede account. Ik kom er niet meer op ingelogd Boos!
Dus vanaf nu heet ik proda Tong uitsteken
Met mijn piercing gaat t goed Lachen , 6 okt heb ik hem 6 weken en dan hoop ik hem te kunnen verwisselen. Moet ff bellen naar een aantal zaken of dat wel na 6 weken al mag.
Nu ff bijlezen..
welkom terug dan maar he Tong uitsteken

heb je een microdermal? Tong uitsteken

Proda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:13

Wallie schreef:
joepie heb me tongpiercing Haha! haha

Goed zo Lachen
Vind het super mooi, maar zou het zelf nooit durven.
Heeft iemand al eens gehoord dat het mis is gegaan bij iemand ? Dat ie zijn gevoel kwijt raakte?