Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sullebulle schreef:Bij mij bijv. moest het een half jaar van te voren. Door drukke planning van de kaakchirurg werd het zelfs november kiezen eruit en augustus operatie. Vind het ook behoorlijk heftig, alles tegelijk. Chirurg zou er vast zijn redenen voor hebben, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd wat die redenen dan zijn.
M_VE schreef:Hoihoi!
Even niet op dit topic geweest.
Cynthia: Hoe zit het met de zwelling? Is het nu wél al minder?
Wel goed dat je nu oefeningen hebt, dat lijkt mij handig voor eten enzo.
_Cynthia_ schreef:M_VE schreef:Hoihoi!
Even niet op dit topic geweest.
Cynthia: Hoe zit het met de zwelling? Is het nu wél al minder?
Wel goed dat je nu oefeningen hebt, dat lijkt mij handig voor eten enzo.
Nee de zwelling rond mijn neus/wangen is er nog steeds helaas. Zie geen verschil meer met de laatste weken. Mijn kaakchirurg zegt dat het wel 3 maanden nog kan duren.
sullebulle schreef:Cynthia: Dat ziet er toch al een stuk beter uit! Grootste zwellingen zijn nu wel weg, of niet?
Hoe is het met je (gebrek aan) gevoel?
Mijn operatie is nu bijna een jaar geleden, 20/08/2008 was het namelijk.
Ik zou binnenkort op controle moeten komen, maar het nog geen brief ontvangen, zal nog wel komen.
Helaas nog steeds geen gevoel in mijn kin en onderlip. En mijn kaakgewricht werkt ook niet erg mee.
Dat schiet namelijk steeds uit de kom en dat is erg vervelend met het eten van de wat hardere dingen.
Ondanks deze twee kleine minpuntjes ben ik érg blij dat ik het heb gedaan,
klinkt leuk, maar eigenlijk had ik niks te kiezen, het was echt puur medische noodzaak.
Ik ga ervan uit dat het toch nog wel goed gaat komen met deze twee dingetjes, heeft alleen tijd nodig.
Muurp schreef:Mijn verstandskiezen zijn er nu uit, mijn kaakchirurg wil er nu vaart achter gaan zetten. In 10 dagen 2x onder het mes voor de verstandskiezen, en nu als het goed is na ongeveer 4 maanden de operatie.
Uums schreef:Binnenkort moet ik ook die operatie ondergaan en ik kan niet wachten; mijn overbeet is ZO irritant! De ondertanden happen precies in het tandvlees achter de boventanden en dat is regelmatig heel pijnlijk.