Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pearl_tje schreef:Zo maar even een kiwi eten. Jummm
Hahaatje schreef:pearl_tje schreef:Zo maar even een kiwi eten. Jummm
Jawel, die staat bij mij ook elke dag op het menu, een echt vitaminebommetje!
Wat mij trouwens wel opvalt, nu ik geen "troep" meer eet, maar alleen gezonde dingen, krijg ik opeens hier en daar een pukkeltje in mijn gezicht. Heb ik normaal nooit last van
Het lijkt wel alsof de afvalstoffen er via mijn gezicht uit proberen te komen...
Meer mensen die hier last van hebben??
Zw_Mikkel schreef:Kimberley77 schreef:ZW_Mikkel, wit brood raad ik je af icm dieet, een lekkere dikmakeralthans, voor mij wel. zodra ik wit brood laat staan scheelt dat al voor mn buik
quote]
Ja idd maar ik vind bruin brood zo...eh niet lekker's avonds neem ik wel bruinbrood...
![]()
Het is net zoals thee zonder suiker, ben ik ook niet echt gek op, maja probeer het
linky schreef:Liobella, ZOETSTOFFEN is echt de goorste troep die er is, en bovendien blijf je verslaafd aan ZOET want je lijf denkt dat het suiker binnen krijgt.
Als je iets zoeten wilt doe het dan met Stevia, gezond ook nog. Niet in koffie en thee, is niet lekker. Wel heel geschikt voor yoghurt, taarten e.d. (stond vandaag een stuk over in de Telegraaf, ik gebruik het al jaaaaaaaren.)
eroslover schreef:ok dankje libella , iedereen heeft het over crackertjes wat bedoel je daar precies mee , die soort van toastjes of meer knackerbrod ofzo iets?