Poging 598.... -10 kilo!! wie helpt en doet mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linky

Re: Poging 598.... -10 kilo!! wie helpt en doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:51

Nodenka, thee zonder suiker of melk mag best hoor!

mariekepiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:06

hallo allemaal, heb eigenlijk alleen de 1e 2 pagina's doorgelezen (37 zijn er een beetje te veel) maar ik begrijp dat de meeste rond de 10 kilo af willen vallen!??
ik wil ook graag mee schrijven in deze topic als dat mag, ik ben heel eigenwijs voor de feestdagen begonnen en ben nu al 8 kilo kwijt maar wil er ook graag nog 10 af. ik ben gewoon zelf bezig door gezond te eten en af en toe eens een brooddag ertussendoor(werkt goed) en tot nu toe is het goed vol te houden.
groetjes marieke

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:09

goede morgen allemaal!

Veel succes vandaag. Ik ben nu pas online omdat we vanmorgen bij de fotograaf zijn geweest.

Gister lekker gedanst, maar wel 2 witte wijntjes gedronken Bloos
Vanmorgen special K met melk en kopje koffie
nu 2 broodjes 1 met mozarella, kip, tomaat en sla en 1 met filet american.

Nu lekker paard rijden. Doei!

Buggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:11

[quote="Kimberley77"]
ZW_Mikkel, wit brood raad ik je af icm dieet, een lekkere dikmaker Knipoog althans, voor mij wel. zodra ik wit brood laat staan scheelt dat al voor mn buik Lachen
quote]

Ja idd maar ik vind bruin brood zo...eh niet lekker Bloos 's avonds neem ik wel bruinbrood... Clown
Het is net zoals thee zonder suiker, ben ik ook niet echt gek op, maja probeer het Tong uitsteken

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:44

Ik ben vandaag gestart met een spaanse maaltijdcracker. Net als lunch een kommetje boerengroente soep. Wat ik vanavond ga eten ben ik nog niet uit. Ik moet echt op letten dat ik wel 2 stuks fruit neem iedere dag. Dat vergeet ik nog wel eens.

Gaat wel lekker hier zo te lezen!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:50

Vergeet niet VEEL groente!

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:50

O > 1 Boterhame(volkoren) met smeerkaas 2 crackers met jam + Glas water en glas melk
T > Droge crackers en water
L > 3 Boterhammen(tarwe) met smeerkaas en een met jam(aardbeien light) en flesje water
T > Evergreen en water

Het avond eten word gebakken aardappels .. zucht ik eet wel minder aardappels en ik hoop dat we veel sla hebben Vork
Dus dat is wel fijn! zucht ik heb nu zin in iets lekkers .. op school is het een en al stress dusja Boos!
Gaat straks wel weer aan de droge crackers als tussenuur

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:59

O: Yoghurt met beetje muesli en mandarijntje
T: Appel
L: 2 broodjes met appelstroop en 1 met pindakaas [haha ik hou totaal niet van pindakaas maar daar had ik nu even zin in Nagelbijten / Gniffelen]

Wat het vanavond wordt weet ik nog niet. Lachen

stefffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:17

O: plak ontbijtkoek met water
T: soltana en een wikky
L: magere yogert met speacial K en water (had niet zoon trek! maar we mogen geen maaltijden overslaan Knipoog )
A: ja dat weet ik al Tong uitsteken .. spinazi schotel

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:32

Zo maar even een kiwi eten. Jummm

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:42

pearl_tje schreef:

Jawel, die staat bij mij ook elke dag op het menu, een echt vitaminebommetje!

Wat mij trouwens wel opvalt, nu ik geen "troep" meer eet, maar alleen gezonde dingen, krijg ik opeens hier en daar een pukkeltje in mijn gezicht Bloos . Heb ik normaal nooit last van Verward Het lijkt wel alsof de afvalstoffen er via mijn gezicht uit proberen te komen...
Meer mensen die hier last van hebben??

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:45

Kwil eigenlijk nog zo'n 10 a 15 kg afvallen maar het lukt niet zoo Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:28

Hahaatje schreef:
pearl_tje schreef:

Jawel, die staat bij mij ook elke dag op het menu, een echt vitaminebommetje!

Wat mij trouwens wel opvalt, nu ik geen "troep" meer eet, maar alleen gezonde dingen, krijg ik opeens hier en daar een pukkeltje in mijn gezicht Bloos . Heb ik normaal nooit last van Verward Het lijkt wel alsof de afvalstoffen er via mijn gezicht uit proberen te komen...
Meer mensen die hier last van hebben??

Ja ikke. Heb ook opeens overal pukkeltjes... Ga mijn gezicht nu elke twee dagen een goed scrub buurt geven misschien helpt het..

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:30

Hey

Sorry meiden vandaag wil het allemaal niet zo Boos! Heb super erge ruzie gehad in de klas, voel me echt heel rot heb net een paar snoepjes gehad .. de rest van de dag wel gewoon normaal en gezond eten
Morgen ga ik weer normaal net als de rest vd week!
Ik heb wel 4 dagen niet gesnoept en daar ben ik al best trots op! wat ik nu heb gedaan niet maarja ik voelde me zo ontzettend rot dus ik moest even iets lekkers!

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:04

Zw_Mikkel schreef:
Kimberley77 schreef:
ZW_Mikkel, wit brood raad ik je af icm dieet, een lekkere dikmaker Knipoog althans, voor mij wel. zodra ik wit brood laat staan scheelt dat al voor mn buik Lachen
quote]

Ja idd maar ik vind bruin brood zo...eh niet lekker Bloos 's avonds neem ik wel bruinbrood... Clown
Het is net zoals thee zonder suiker, ben ik ook niet echt gek op, maja probeer het Tong uitsteken

Ik eet Blue Band goede start-brood... is wit brood, heel lekker zacht, met het goede van bruin brood, zelfs minder dikmakend dan bruin brood!
Laatst bijgewerkt door Libella op 12-01-07 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:06

Tip: als je niet van thee/koffie zonder suiker houdt, kun je natuurlijk ook een zoetje of zoetstof nemen!

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:08

O: special K met magere melk + manderijn
T: banaan
L: blue band goede start boterham met 30+ kaas en glas optimel
T: plak ontbijtkoek + halve liter water
A: tonijnsteak + salade met geitenkaas, appel, honing en pijnboompitjes Vingers aflikken

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:19

oe libella dat avondeten van jou klinkt echt heerlijk!

Vandaag is alles tot nu toe nog goed gegaan,
Alleen drink ik echt te weinig , krijg me zelf er echt niet toe gezet. Eet kliekje van gisteravond , dat is een of ander gehakt prutje met doperwtjes en worteltjes, ui en een of andere mix er doorheen . Is volgens mij erg slecht (gister zaten er ook nog rosti rondjes bij) vandaag is het met rijst. Moet werken daar krijg ik ook weer trek van en het fruit is hier bijna op , wat zal ik dan nemen?

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:25

Liobella, ZOETSTOFFEN is echt de goorste troep die er is, en bovendien blijf je verslaafd aan ZOET want je lijf denkt dat het suiker binnen krijgt.
Als je iets zoeten wilt doe het dan met Stevia, gezond ook nog. Niet in koffie en thee, is niet lekker. Wel heel geschikt voor yoghurt, taarten e.d. (stond vandaag een stuk over in de Telegraaf, ik gebruik het al jaaaaaaaren.)

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:26

Muesli reep? Stukkies komkommer? Augurkje (zonder kaas natuurlijk Knipoog cracketje slankie? Avocado in plakjes met beetje zout en peper is ook lekker als je er van houdt...

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:27

linky schreef:
Liobella, ZOETSTOFFEN is echt de goorste troep die er is, en bovendien blijf je verslaafd aan ZOET want je lijf denkt dat het suiker binnen krijgt.
Als je iets zoeten wilt doe het dan met Stevia, gezond ook nog. Niet in koffie en thee, is niet lekker. Wel heel geschikt voor yoghurt, taarten e.d. (stond vandaag een stuk over in de Telegraaf, ik gebruik het al jaaaaaaaren.)

Je hoort mij ook niet zeggen dat het lekker is of gezond... was alleen een tip... je kunt ook de meest pure honing nemen bijv. Dan wel een variant waar nauwelijks of geen suiker in zit...

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:35

ok dankje libella , iedereen heeft het over crackertjes wat bedoel je daar precies mee , die soort van toastjes of meer knackerbrod ofzo iets?

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:37

Goeiedag allemaal!!
Toen ik vanmorgen uit bed was (vanmorgen kan ik het niet noemen Knipoog) woog ik 67,6 kilo, dus weer 0,1 kilo lichter dan gisteren Clown Tong uitsteken
Ga zo nog even wat fruit eten!!

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:39

eroslover schreef:
ok dankje libella , iedereen heeft het over crackertjes wat bedoel je daar precies mee , die soort van toastjes of meer knackerbrod ofzo iets?

Knackerbrood (volkoren) of crocottes (volkoren)... Liefst geen "witte" crackers... Je hebt tal van soorten in de supermarkt!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:41

ok me ma belde net t wordt geen kliekje maar een magnetron maaltijd van iglo , penne met zalm , worteltjes en dillesaus , denk toch dat dat wel een stukje gezonder is dan wat ik net vertelde.
@ libella volkoren cracottes moet ik niet kopen die snaai ik zonder wat aan een stuk door weg , vind die dingen echt heerlijk.