Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mij zal het niet om de diagnose gaan.. ik weet dat ik pijn heb, of het beesje nou wel of geen naam heeft. Maar het onbegrip dat ik tegenwoordig van mensen krijg..en zeker op school. Terwijl ik al (zeker op lange dagen) gewoon doorloop, ook met pijn.
Goof schreef:Waarom niet?? Het is toch juist een stap in de postitieve richting?
Gewoon bellen en doen en vooral niet uitstellen!
lotteke schreef:aspaRtaan bedoel je waarschijnlijk?, daar kijk ik al voor uit
E621 kijk ik al mijn hele leven voor uit...mn moeder heeft een apart kookboek voor recepten zonder 621...
varkensvlees niet of minder eten kan ook goed helpen (schijnt, werkt voor mijn zus voor andere klachten )
en verder tzja..al pijn sins mn 11e...vind dat nu ik 18 ben en nog geen jaar zonder fysio en geen seizoen zonder pijn eens mag gaan uitzoeken waar ik nu last van heb..
ik vroeg me trouwens af wat iedereen hier heeft bewogen naar de reumatoloog / HA te gaan?
Mij zal het niet om de diagnose gaan.. ik weet dat ik pijn heb, of het beesje nou wel of geen naam heeft. Maar het onbegrip dat ik tegenwoordig van mensen krijg..en zeker op school. Terwijl ik al (zeker op lange dagen) gewoon doorloop, ook met pijn.
Ik wil graag eindelijk kunnen zeggen: "ik heb dit en dit en ik doe er alles aan wat ik kan doen, hou nou je mond maar, en ik ga nu naar huis want ik wil mn bed begroeten"
vroeg me af hoe dit bij andere mensen is gegaan, en ook met HA? was die begrijpelijk of deed die moeilijk?
Tijgertjuh22 schreef:Pfff, ga deze week proberen om andere huisarts te bellen voor een eenmalig consult. Dat kan volgens mijn zorgverzekeraar.
Ik wordt af en toe gek van de pijn in rug en heupen en van die vervelende vermoeidheid...Heb vandaag ook een hoofdpijn die uitstraalt naar mijn nek!
Getverdegetver, ben het zo zat he!
luuntje schreef:En dat je geen relatie kan krijgen omdat je reuma hebt vind ik de grootste onzin die er is.
sronnie schreef:luuntje schreef:En dat je geen relatie kan krijgen omdat je reuma hebt vind ik de grootste onzin die er is.
Mocht je dit op mijn bericht antwoorden, het is niet zo dat ik geen relatie kan krijgen omdat ik reuma heb maar het is wel rot om dat soort opmerkingen te horen krijgen.