Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tientjeh schreef:ik weeg nu wel teveel, maar ik zou niet precies weten hoeveel ik af moet vallen. ik heb een cup F/G, dus heel klein zullen ze nooit worden. wilde eigenlijk deze week naar de dokter. maar ik durf niet zo goed. wat doet de dokter dan allemaal?
Die luistert naar je verhaal, kijkt naar je borsten en schrijft een verwijsbrief voor de chirurg. De chirurg gaat je helemaal bekijken en die dient vervolgens een verzoek bij de verzekering in, en geeft je dan ook aan of je wel of niet af moet vallen. tientjeh schreef:ik woog altijd 70 kilo bij een lengte van 1.70, ma dat is na 2 weken curacao vakantie 5 kilo meer geworden. maar ik zie er dus ontzettend tegenop. omdat ik me echt schaam voor mijn grote borsten.
Die artsen zien zoveel lichamen, die kijken echt niet raar naar je. Die letten gewoon op je houding en rug, en de omvang. Niks om je voor te schamen.
tientjeh schreef:okay, ik heb de huisarts gebeld. kan er volgende week donderdag terecht. ( ik kan zelf niet eerder i.v.m werk). ik ga jullie hier op de hoogte houden. vind het zelf erg spannend.

Henzz schreef:Professioneel.. (twee ssen en één f)
Leuk als je ons op de hoogte houdt!

romatjuh schreef:Het scheelt ook of je in een ziekenhuis of kliniek geopereerd word.. Ik ben dan 6 weken geleden in Kliniek Klein Roosendael geopereerd, en had een wachttijd van 2 weken.. In het ziekenhuis is dat 2 jaar.