Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Ik merk heel duidelijke belasting op de nieren +- een uurtje nadat ik Sumatriptan heb ingenomen. Nog iemand?

). En toen ik eindelijk foto's mocht laten maken, hebben ze dus foto's gemaakt van de voorkant. Dus meer hals ipv nek en voorkant schouder. Ik heb daar nog extra gezegd dat het om de achterkant gaat, maar dat kwam wel goed zeiden ze. Tot op de dag van vandaag zit me dat niet lekker, maar misschien is het echt wel goed hoor. Maar zoals gezegd, het zullen vast spieren zijn. Ik had altijd al wel last van de schouders enzo, maar ik ben in juli 2015 met een paard over de kop gegaan met springen, echt hard. En toen lag ik op mijn buik in het zand met mijn hoofd naar rechts gedraaid (ik keek als het ware naar rechts). Dus ik denk dat ik toen het hele spul verrekt heb en daar last van gehouden heb. Ik ben er toen niet mee naar de dokter geweest onder het mom van gaat wel weer over, net als alle andere keren dat ik eraf gevallen was. Maar dit ging niet weer over, dus uiteindelijk in oktober toch maar naar de dokter. En die nam me toen dus helemaal niet serieus want ik was er zo lang mee blijven lopen, dan kon het niet erg zijn. Die foto's zijn toen nog een paar jaar later genomen omdat ik maar bleef zeuren.. Ja, en verder eigenlijk niks aan gedaan.. Maar wat er wel mee moet geen idee. Het reageert ook op verandering in het weer, maar ook nu zeurt het alweer terwijl ik echt niks bijzonders gedaan heb vandaag. Texas02 schreef:Fysio ben ik nog niet specifiek voor dit geweest, nee. Ik wil na de vakantie eerst even met de huisarts overleggen over wat hij ervan denkt, en dan kijken of het fysio gaat worden of toch wat anders. Niet serieus genomen worden is inderdaad erg naar, het voelt dan zo machteloos ook.