Je kunt ook lekker wandelen door de uiterwaarden daar, maar kan me voorstellen dat het nu misschien te modderig is En met mooi weer zijn de strandjes ook fijn, wel opletten dat de koniks er niet met je handdoek vandoor gaan
Met een boot over een donker meer. Hier is beeld,en geluid ,maar daar zie je op de foto niet heel veel van.
Rechts zie je de boot.
Daarna nog een klein eindje rondgelopen.
En toen naar Salzburg. Naar de Red Bull hangar. Hier staan van alle auto's, vliegtuigen,en helicopters,waar red bull op staat.
En het is gratis.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-06-24 21:33
Befunny sportief! Hoe maak jij die selfies?
Pien leuk Loevestein.
Ah lief dat zwaantje.
Mooi Athelas.
Leuk en afwisselend lizard.
Ik heb vanavond nog een kort rondje gelopen. Kwamen nog een mooie reebok tegen die blafte toen hij ons zag. Kon hem later toen hij weer stil stond even mooi bekijken. Hij was helaas net weg toen ik een foto wilde maken.
BeFunny
Geplaatst: 03-06-24 23:01
Leuk dat filmpje Lizard met dat ondergrondse trijntje. Is het echt in een grot? Lijkt me best gaaf. En die Hangar (redbull museum) is ook gaaf.
SusanH wat gaaf dat je weer een ree zag, dat is ook wel leuk aan jou omgeving
Ik maak als ik een foto uit beweging wil maken en dat is een heel saai en onbevredigend antwoord. Maar ik maak dus een filmpje en een screenshot vanuit dat filmpje
gaucho
Geplaatst: 04-06-24 06:57
Prachtig Lizard
Ik liep gisteravond een rondje in het beekbergerwoud.
lizard
Geplaatst: 04-06-24 07:35
Befunny,die zoutmijn is inderdaad een paar honderd meter onder de grond.
Gaucho,ook weer leuk,even eruit.
Susan ik vergeet je helemaal.
Maar ook weer lekker gewandeld.
Laatst bijgewerkt door lizard op 04-06-24 08:10, in het totaal 1 keer bewerkt
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 04-06-24 07:58
Befunny ik vind het geen saai en onbevredigend antwoord hoor.
Mooi gaucho.
En idd er zit veel wild. Maar door de hoge begroeiing zie je nu heel weinig. Ik kom vooral sporen tegen momenteel. Ik ga binnenkort weer een keer een avond naar de Veluwe heb ik bedacht. Zonder hond. Om wild te spotten.
Gaaf Lizard. Ik ben ook wel eens in zoutmijnen geweest (in Polen) en vond dat super indrukwekkend. Slot Loevestein, mooi. Nooit geweest eigenlijk, misschien moet ik eens vaker toerist in eigen land uithangen. Mooi Susanh, gaaf dat je die ree hoorde blaffen. Ik heb dat vorig jaar pas voor het eerst gehoord, wist niet dat ze dat deden. Lekker Gaucho.
Ik heb gisteravond ook nog een mooi rondje van 6,5km gewandeld met een vriendin en vanmorgen 10km hardgelopen in het Mastbos. Van beide geen foto's, maar wel lekker genoten
Mijn 2 reismaatjes moeten helaas afhaken voor onze Huttentocht, door hele verdrietige omstandigheden ik heb bedacht dat ik sowieso ga heb er echt zin in, dan maar alleen. Als iemand hier denkt ik heb last minute zin en tijd om mee te gaan dan mag dat natuurlijk ook