Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellex schreef:@Fabienne geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het knaagt dat verwacht je niet. Weten jullie al wanneer jullie de GUO hebben?

19marjo90 schreef:@Bellex, ik wil graag in het geboortehuis, juist niet thuis. Vind het daar een fijn idee dat, mocht er iets mis gaan, je zo in het zh bent. Overigens vond ik de bevalkamers in het zh ook mooi ruim hoor. En ze komen super vaak langs voor eten/drinken, heel fijn geregeld!
) Gezien wij maar een dag van elkaar verschillen ben ik heel benieuwd of we elkaar daar gaan tegenkomen hahaha
Wat leuk dat jullie een goede deal voor de kinderwagen hebben, welke hebben jullie gekocht?

)
Barbabientje schreef:Valt mij overigens wel op hoeveel mensen teveel (dikke) kleding en of jassen aantrekken in stoeltjes met 5punts gordel of maxi cosi; ga daar altijd heel slecht op
. Ik let normaal al een beetje op suiker enzo maar toch fijn dat ik niet hoef na te denken over dat ene koekje of stukje taart..
.
. Hij heeft namelijk last van blijvende hersenschade na zinloos geweld en we hebben t dus uitgebreid gehad over wat hij nodig heeft om toch te kunnen genieten van de geboorte of desnoods na de geboorte zo snel mogelijk van het kind. Maar nu wil ik ook wel alles weten..
. Ik moest helaas gewoon ergens gaan zitten. Dus geen rust tussendoor en dat vond ik dan t ergste, dat lawaai aan mijn hoofd waardoor ik niet kon rusten..Noeps schreef:Barbabientje schreef:Valt mij overigens wel op hoeveel mensen teveel (dikke) kleding en of jassen aantrekken in stoeltjes met 5punts gordel of maxi cosi; ga daar altijd heel slecht op
Ook dat is een hele belangrijke om rekening mee te houden!! Ik had voor onze eerste (van januari) een wollen jasje van Engel Natur, en dan deed ik over de riempjes van de maxicosi een dekentje. Als je je kindje in de auto in de stoel zet, moet je dus wel bedenken hoe je ze warm van en naar de auto wil krijgen.
Wij hadden een goede 13-weken echo, heel fijn. En ook verwonderd hoeveel ze bij deze termijn al in beeld kunnen brengen! En ik lijk me de laatste dagen echt beter te voelen, niet meer misselijk en ‘s avonds ook niet meer zo intens moe. Wel nog heel snel duizelig en licht in mijn hoofd.. hebben meer mensen daar last van?
ook draaibaar en zowel vooruit als achteruit te gebruiken. En ook met gordel als je vooruit gaat.
Hahaha ja dat parkeren kan veel rust geven he

Kwa klachten gaat het sinds deze week wel wat slechter. Niet hoeven spugen maar continue afwisseling tussen misselijk en extreme honger. Ik eet van mezelf al niet zoveel, ben al te zwaar en anders groei ik echt dicht. Maar serieus ik had om 4 uur vannacht gewoon een knorrende maag. Dat vind ik wel apart. En verder erg moe, alsof ik continue een hangover heb. Hopelijk gaat dat allemaal snel weer over.
linoleum schreef:Bij kinderwagen zou ik vooral letten of jullie er qua houding lekker achter kunnen lopen. Er adapters op passen voor jullie gekozen autostoeltje. Boodschappen ruimte (wij hebben heel weinig, maar zelf nooit gemist). En hoe jullie je eventuele gezin over paar jaar zien en of deze kinderwagen daarbij past (uitbreidbaar naar bijv 2 kinderen).
Er is veeeeel te krijgen en ik denk dat in de basis eigenlijk alles ok is, maar sommige dingen specifieke voorkeur hebben.
ook heel belangrijk is of hij in je auto past
wij hadden beide auto's een keer mee om te passen omdat onze kofferbakken heel verschillend zijn kwa vorm, tipje van mijn vriendin nadat bleek dat die van hun wel in haar kleine auto paste maar niet in de station van haar partner hihi. Wij zijn speciaal een keer naar babypark gegaan om over zo'n proefcircuitje te rijden ermee, daarvoor hadden we 3 opties, waarvan de B favoriet was, daarna maar 1 optie want 1 vonden we veel te veel rammelen en gaf klappen op mijn man zijn pols toen hij over kinderkopjes reed, de ander was veel zwaarder om te draaien en op en van stoepjes te 'kiepen'.