Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:@Fabienne geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het knaagt dat verwacht je niet. Weten jullie al wanneer jullie de GUO hebben?
19marjo90 schreef:@Bellex, ik wil graag in het geboortehuis, juist niet thuis. Vind het daar een fijn idee dat, mocht er iets mis gaan, je zo in het zh bent. Overigens vond ik de bevalkamers in het zh ook mooi ruim hoor. En ze komen super vaak langs voor eten/drinken, heel fijn geregeld!
Barbabientje schreef:Valt mij overigens wel op hoeveel mensen teveel (dikke) kleding en of jassen aantrekken in stoeltjes met 5punts gordel of maxi cosi; ga daar altijd heel slecht op
Noeps schreef:Barbabientje schreef:Valt mij overigens wel op hoeveel mensen teveel (dikke) kleding en of jassen aantrekken in stoeltjes met 5punts gordel of maxi cosi; ga daar altijd heel slecht op
Ook dat is een hele belangrijke om rekening mee te houden!! Ik had voor onze eerste (van januari) een wollen jasje van Engel Natur, en dan deed ik over de riempjes van de maxicosi een dekentje. Als je je kindje in de auto in de stoel zet, moet je dus wel bedenken hoe je ze warm van en naar de auto wil krijgen.
Wij hadden een goede 13-weken echo, heel fijn. En ook verwonderd hoeveel ze bij deze termijn al in beeld kunnen brengen! En ik lijk me de laatste dagen echt beter te voelen, niet meer misselijk en ‘s avonds ook niet meer zo intens moe. Wel nog heel snel duizelig en licht in mijn hoofd.. hebben meer mensen daar last van?
linoleum schreef:Bij kinderwagen zou ik vooral letten of jullie er qua houding lekker achter kunnen lopen. Er adapters op passen voor jullie gekozen autostoeltje. Boodschappen ruimte (wij hebben heel weinig, maar zelf nooit gemist). En hoe jullie je eventuele gezin over paar jaar zien en of deze kinderwagen daarbij past (uitbreidbaar naar bijv 2 kinderen).
Er is veeeeel te krijgen en ik denk dat in de basis eigenlijk alles ok is, maar sommige dingen specifieke voorkeur hebben.