Willen in de kerstvakantie de babykamer helemaal klaar gaan maken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HappyBuddha schreef:Heeel herkenbaar die vermoeidheid! Ik kan ook de hele dag wel slapen…
Ik blijf met vlagen bloed verliezen en wordt daar zo onzeker van… het wordt niet meer maar toch. In m’n hoofd blijft toch een beetje hangen dat bloed niet goed is. Heb over een week weer een echo dus we gaan t dan zien.
Wat ik zelf heel lastig vind is dat ik in mijn omgeving best veel mensen heb bij wie het zwanger worden niet lukt of die al meerdere keren een miskraam hebben gehad. Ergens voelt het heel oneerlijk omdat het bij ons heel snel is gelukt. Ik kan me er haast schuldig om voelen omdat ik het anderen ook zo gun… is dit iets waar meer mensen tegenaan lopen?
HappyBuddha schreef:Heeel herkenbaar die vermoeidheid! Ik kan ook de hele dag wel slapen…
Ik blijf met vlagen bloed verliezen en wordt daar zo onzeker van… het wordt niet meer maar toch. In m’n hoofd blijft toch een beetje hangen dat bloed niet goed is. Heb over een week weer een echo dus we gaan t dan zien.
Wat ik zelf heel lastig vind is dat ik in mijn omgeving best veel mensen heb bij wie het zwanger worden niet lukt of die al meerdere keren een miskraam hebben gehad. Ergens voelt het heel oneerlijk omdat het bij ons heel snel is gelukt. Ik kan me er haast schuldig om voelen omdat ik het anderen ook zo gun… is dit iets waar meer mensen tegenaan lopen?
Marlis schreef:Ik ga mn best weer doen actief te doen en dus weer te reageren. Druk gehad en gedoe met het huis wat we willen kopen. Heb onder voorbehoud van financiering geboden en nu willen ze maar 2a3 weken geven voor financiering rond te krijgen want hun hebben wat anders gekocht en willen ook zekerheid...
Hij verkocht zonder makelaar want scheelde hun veel geld, kon niks van de prijs af terwijl er echt nog wel veel moet gebeuren aan het huis en rente stijgt etc. En dan nu zo gaan doen. Maakt mij en mn vriend heel boos.
Dus benieuwd hoe het afloopt.
Net bloed geprikt voor nipt en normale bloedprikken.
Momenteel twee dagen geen bloedverlies maar daarvoor wel mega grote stolsels en bloedverlies. Kijk het nu nog even aan, is nu rustig. Anders als ik bel krijg ik een verwijzing gyneacoloog.
Verder gaat het hier goed. Vanavond de nachtdienst weer in voor drie nachten.
En morgen alweer 12 weken.
Citaat:Mriek1990 - 31 maart 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Azmay - 8 mei 2023 - geslacht nog onbekend
[***] - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freekiee - 4 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Marlis - 7 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Lisewiesje - 9 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Flowery - 14 juni 2023 - geslacht nog onbekend
[***] schreef:En even een ego berichtje... Wij krijgen een jongen!![]()
![]()
Ik merk wel dat ik echt wil gaan shoppen nu dus straks maar even online kijken haha. Hij had er echt geen zin in en lag de eerste 5 minuten van de echo lekker te dutten ofzo.
Maar uiteindelijk toch gelukt. Een meisje was uiteraard ook meer dan prima geweest, maar ik wilde heel graag weten wat het ging worden en ga nu lekker pakjes met dino's en auto's kopen.
[***] schreef:Citaat:Mriek1990 - 31 maart 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Azmay - 8 mei 2023 - geslacht nog onbekend
[***] - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freekiee - 4 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Marlis - 7 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Lisewiesje - 9 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Flowery - 14 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Gnome schreef:[***] schreef:En even een ego berichtje... Wij krijgen een jongen!![]()
![]()
Ik merk wel dat ik echt wil gaan shoppen nu dus straks maar even online kijken haha. Hij had er echt geen zin in en lag de eerste 5 minuten van de echo lekker te dutten ofzo.
Maar uiteindelijk toch gelukt. Een meisje was uiteraard ook meer dan prima geweest, maar ik wilde heel graag weten wat het ging worden en ga nu lekker pakjes met dino's en auto's kopen.
Van harte. Heb jij even geluk of pech dat het Black friday is.. Kun je vasttt een hoop moois inslaan voor een leuk prijsje
Ga je de kamer zelf er verder ook op inrichten?
Hier vanavond weer overgegeven.. Puur maagzuur omdat ik het deze keer gelukkig voelde voordat ik het bord eten voor m'n neus had. Vervelend is het wel maarja je doet er niks aan. Gekke is dat ik daarna wel gewoon gelijk kan eten. Aparte misselijkheid hoor.
Morgen lekker dagje zwembad en in de avond even een uurtje poolen. Hopelijk dan meer succes.