Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:59

Die knalt goed idd. Spannend.

Hier fysio geweest, ze hadden een uitvaller. En rustig aan blijven bewegen, niet stil zitten is het advies.

Maar kan er een poos zoet mee zijn, idd spit klachten.
Sta oon scheef, m'n lichaam hangt nu naar rechts om de pijn te ontlasten.
En auto rijden is drama en niet aan te raden maar moet naar m'n werk. Dus maar onderweg een stop inlassen zodat het niet te lang achter elkaar is.

Altijd fijn zo rot rug.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:00

Marlis schreef:
Die knalt goed idd. Spannend.

Hier fysio geweest, ze hadden een uitvaller. En rustig aan blijven bewegen, niet stil zitten is het advies.

Maar kan er een poos zoet mee zijn, idd spit klachten.
Sta oon scheef, m'n lichaam hangt nu naar rechts om de pijn te ontlasten.
En auto rijden is drama en niet aan te raden maar moet naar m'n werk. Dus maar onderweg een stop inlassen zodat het niet te lang achter elkaar is.

Altijd fijn zo rot rug.

Klinkt heel pijnlijk en dan is werken in de zorg in nog eens belastend. Sterkte!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:39

Heb hier even weinig gereageerd of mee gelezen. Zat er even doorheen na meerdere zwangerschaps aankondigingen in mijn omgeving.

Maar vandaag een mooie ovulatie test op dag 18. Super blij mee. Lijkt dan korter dan vorige maand met 42 dagen totaal.

Dit was na 3 min al. En ja had hem scheef gehouden :o
Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:51

Iloveiswan schreef:
Heb hier even weinig gereageerd of mee gelezen. Zat er even doorheen na meerdere zwangerschaps aankondigingen in mijn omgeving.

Maar vandaag een mooie ovulatie test op dag 18. Super blij mee. Lijkt dan korter dan vorige maand met 42 dagen totaal.

[ [url=m/98Q3j2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat zijn fijne dingen zo :) Mooi snel positief

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:55

Fijn positieve ovulatie testen dames! Hoop dan snel op andere positieve test!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:55

LinsxDot schreef:
Fijn positieve ovulatie testen dames! Hoop dan snel op andere positieve test!

Dat hoop ik voor iedereen mee ja :j

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:16

Iloveiswan schreef:

[ [url=m/98Q3j2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn!! Ik ben compleet lost met mijn cyclus. Maar een paar druppels bloed verloren een week geleden en dan nu ineens al een piek. Ben heel blij dat ik test want op basis van de app zou ik niet vruchtbaar zijn geweest nu.

Fingers crossed dat we onze volgende testen ook zo positief uit slaan *D

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 15:43

Beterschap Saul!

Dat zijn super mooie ovulatietesten! Hopen op goed resultaat :D

Ik heb nu al 5 dagen bruine afscheiding (oud bloed) na mijn eerste menstruatie. Is dat normaal na een zwangerschap? Ik heb dit nooit eerder gehad. :o

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:03

Jannickee schreef:
Beterschap Saul!

Ik heb nu al 5 dagen bruine afscheiding (oud bloed) na mijn eerste menstruatie. Is dat normaal na een zwangerschap? Ik heb dit nooit eerder gehad. :o

Na een zwangerschap weet ik niet maar dit had ik ook standaard tijdens menstruaties dus lijkt me niet heel gek. Mogelijk een grote schoonmaak daarbinnen :+

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:26

Gnome schreef:
Jannickee schreef:
Beterschap Saul!

Na een zwangerschap weet ik niet maar dit had ik ook standaard tijdens menstruaties dus lijkt me niet heel gek. Mogelijk een grote schoonmaak daarbinnen :+

Oh dan mag ik helemaal niet klagen dus :+
Stelt mij wel wat meer gerust, dan zal het wel goed zijn!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 18:26

Ik had dat ook na mijn zwangerschap. Alleen ik had wel nog jaar lang stukje placenta in mijn buik. Dus of echt normaal is geen antwoord op sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:34

Jannickee schreef:
Beterschap Saul!

Ik heb hetzelfde na een miskraam :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 13:01

Iemand ervaring met ovulatietesten die 3 dagen op rij pieken? Zo heb je niks, zo gaat ie niet meer weg :Y)

2 dagen lang ook echt pijn in m'n buik gehad en beroerd. Vandaag lijkt weer oké gelukkig.

Afbeelding

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 13:35

Breekt even in, maar heb je ook al een zwangerschapstest gedaan?

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 13:37

Gnome schreef:
Iemand ervaring met ovulatietesten die 3 dagen op rij pieken? Zo heb je niks, zo gaat ie niet meer weg :Y)

2 dagen lang ook echt pijn in m'n buik gehad en beroerd. Vandaag lijkt weer oké gelukkig.

[ [url=m/7CvC2t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik deed het met de testen van clearblue en steeds maar max 2 dagen positief.

Ik heb gisteren de eerste prik gezet. Het prikken zelf ging goed en goed geslapen daarna, ik zet de prik om 22.00 uur (het moest een tijd zijn tussen 18.00 en 23.00)

Vandaag veel hoofdpijn, al heb ik dat vaker op vrijdag gezien dit mijn vrije dag is na 4 dagen werken. Dus de hoofdpijn vind ik lastig om te zeggen of het een bijwerking is, wel ben ik heel misselijk dus dat zal wel een bijwerking zijn tot nu toe.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 13:37

Duc_je schreef:

Vandaag nog niet. 2 dagen terug wel toen ik voor het eerst een piek had en toen was ie witter dan wit. Dus weet niet of het dan nog steeds kan?

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:11

Gnome schreef:
Duc_je schreef:

Vandaag nog niet. 2 dagen terug wel toen ik voor het eerst een piek had en toen was ie witter dan wit. Dus weet niet of het dan nog steeds kan?

Nee dan had je zwangerschapstest ook een streep moeten hebben. Jammer -O-
Wel gek zo'n lange piek en frustrerend

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:25

Duc_je schreef:
Nee dan had je zwangerschapstest ook een streep moeten hebben. Jammer -O-
Wel gek zo'n lange piek en frustrerend

Volgens de Premom app was de eerste wel hoger dan de laatste. 1,27 en 1,0. Wellicht is het morgen nog lager.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:10

Wat gek zeg! Geen ervaring mee.

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 18:50

Ik heb ook altijd drie of vier dagen dik positief bij mijn ovulatietesten. Weet dus nooit precies waar mijn piek zit. Bij mij heeft het mogelijk met PCOS te maken, in het verleden had ik echt hele lange cycli. Gelukkig heb ik nu al een jaar cycli van vier tot vijf weken. Maar die ovulatietesten blijven bij mij wel zo lang een piek aangeven.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 20:03

Toffeltje schreef:
Ik heb ook altijd drie of vier dagen dik positief bij mijn ovulatietesten. Weet dus nooit precies waar mijn piek zit. Bij mij heeft het mogelijk met PCOS te maken, in het verleden had ik echt hele lange cycli. Gelukkig heb ik nu al een jaar cycli van vier tot vijf weken. Maar die ovulatietesten blijven bij mij wel zo lang een piek aangeven.

Oh nou dan zou het hier ook zo kunnen zijn ivm de cyste die er misschien nog zit. Ik heb net nog een keer getest en die lijkt wat lichter te zijn. Morgenmiddag maar weer kijken en tot die tijd houden we het gezellig :+

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 22:48

Ik meld me hier ook, wij gaan proberen voor een tweede. Ik heb recent nog een miskraam gehad, in het verleden ook 2 miskramen dus we gaan het zien. We hebben gelukkig ook een gezonde dochter.
Op dit moment ovuleer ik volgens mijn app, klopt wel bij mijn gevoel, man is helaas ziek dus schiet niet op. :') We gebruiken verder geen testen ofzo, bij de eerste ook niet gedaan.

Marlis, beterschap!
Cynthier, hopelijk gaat het helpen.
Verder geen verstand van ovulatietesten.

Ik heb alleen de laatste pagina gereageerd, werd anders wel erg veel.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 10:09

@gnome; die pieken goed ja.

@flooooo; welkom, hopelijk een zwangerschap die blijft plakken ook bij jullie en goed gaat

@cynthier; spannend.

Hier gaat het beter met m'n rug, goed in beweging blijven.

En ovulatie testen lopen op maar nog lang niet donker genoeg. Geen idee hoelang dat nog gaat duren.

Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 11:01

Marlis schreef:

@flooooo; welkom, hopelijk een zwangerschap die blijft plakken ook bij jullie en goed gaat

@cynthier; spannend.

En ovulatie testen lopen op maar nog lang niet donker genoeg. Geen idee hoelang dat nog gaat duren.

[ [url=m/1OcaNI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn dat het beter gaat met je rug! Die testen heb ik ook ruim een maand zo gehad. Heel frusterend. Misschien even een echo laten maken zodat je wat beter weet is alles oké is?

Gisteravond was de test iets lager dus ben benieuwd wat er vandaag uit komt rollen rond het middaguur. Weet wel dat, als dit de eisprong was, ik er goed beroerd van ben op die dagen en het duidelijk merk de volgende keer. Kan echter ook zijn dat het nu heel heftig was ivm de cyste. Wellicht is die wel geknapt nu.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 12:07

Gnome schreef:
Marlis schreef:

@cynthier; spannend.

[ [url=m/1OcaNI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn dat het beter gaat met je rug! Die testen heb ik ook ruim een maand zo gehad. Heel frusterend. Misschien even een echo laten maken zodat je wat beter weet is alles oké is?

Gisteravond was de test iets lager dus ben benieuwd wat er vandaag uit komt rollen rond het middaguur. Weet wel dat, als dit de eisprong was, ik er goed beroerd van ben op die dagen en het duidelijk merk de volgende keer. Kan echter ook zijn dat het nu heel heftig was ivm de cyste. Wellicht is die wel geknapt nu.

Zou wel fijn zijn als je je eisprong aan voelt komen.

Hier nooit gevoeld of nooit bewust iig.

Naar dokter wacht ik nog heel even mee voel me zo ongemakkelijk daarbij haha. Heb onwijs lang de pil gebruikt en een zware dus denk dat het bij mij echt ontpillen is.

Verder geen enkele klachten ook niet als ik ongesteld ben

Heb je aanrader voor andere ovulatie testen? Deze sijn bijna op dus moet of deze of andere toch aanschaffen.