Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:Die knalt goed idd. Spannend.
Hier fysio geweest, ze hadden een uitvaller. En rustig aan blijven bewegen, niet stil zitten is het advies.
Maar kan er een poos zoet mee zijn, idd spit klachten.
Sta oon scheef, m'n lichaam hangt nu naar rechts om de pijn te ontlasten.
En auto rijden is drama en niet aan te raden maar moet naar m'n werk. Dus maar onderweg een stop inlassen zodat het niet te lang achter elkaar is.
Altijd fijn zo rot rug.
Iloveiswan schreef:Heb hier even weinig gereageerd of mee gelezen. Zat er even doorheen na meerdere zwangerschaps aankondigingen in mijn omgeving.
Maar vandaag een mooie ovulatie test op dag 18. Super blij mee. Lijkt dan korter dan vorige maand met 42 dagen totaal.
Dit was na 3 min al. En ja had hem scheef gehouden![]()
[ [url=m/98Q3j2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iloveiswan schreef:Heb hier even weinig gereageerd of mee gelezen. Zat er even doorheen na meerdere zwangerschaps aankondigingen in mijn omgeving.
Maar vandaag een mooie ovulatie test op dag 18. Super blij mee. Lijkt dan korter dan vorige maand met 42 dagen totaal.
Dit was na 3 min al. En ja had hem scheef gehouden![]()
[ [url=m/98Q3j2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jannickee schreef:Beterschap Saul!
Dat zijn super mooie ovulatietesten! Hopen op goed resultaat
Ik heb nu al 5 dagen bruine afscheiding (oud bloed) na mijn eerste menstruatie. Is dat normaal na een zwangerschap? Ik heb dit nooit eerder gehad.
Gnome schreef:Jannickee schreef:Beterschap Saul!
Dat zijn super mooie ovulatietesten! Hopen op goed resultaat
Ik heb nu al 5 dagen bruine afscheiding (oud bloed) na mijn eerste menstruatie. Is dat normaal na een zwangerschap? Ik heb dit nooit eerder gehad.
Na een zwangerschap weet ik niet maar dit had ik ook standaard tijdens menstruaties dus lijkt me niet heel gek. Mogelijk een grote schoonmaak daarbinnen
Gnome schreef:Iemand ervaring met ovulatietesten die 3 dagen op rij pieken? Zo heb je niks, zo gaat ie niet meer weg
2 dagen lang ook echt pijn in m'n buik gehad en beroerd. Vandaag lijkt weer oké gelukkig.
[ [url=m/7CvC2t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Duc_je schreef:Breekt even in, maar heb je ook al een zwangerschapstest gedaan?
Vandaag nog niet. 2 dagen terug wel toen ik voor het eerst een piek had en toen was ie witter dan wit. Dus weet niet of het dan nog steeds kan?
Toffeltje schreef:Ik heb ook altijd drie of vier dagen dik positief bij mijn ovulatietesten. Weet dus nooit precies waar mijn piek zit. Bij mij heeft het mogelijk met PCOS te maken, in het verleden had ik echt hele lange cycli. Gelukkig heb ik nu al een jaar cycli van vier tot vijf weken. Maar die ovulatietesten blijven bij mij wel zo lang een piek aangeven.
Marlis schreef:@gnome; die pieken goed ja.
@flooooo; welkom, hopelijk een zwangerschap die blijft plakken ook bij jullie en goed gaat
@cynthier; spannend.
Hier gaat het beter met m'n rug, goed in beweging blijven.
En ovulatie testen lopen op maar nog lang niet donker genoeg. Geen idee hoelang dat nog gaat duren.
[ [url=m/1OcaNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Marlis schreef:@gnome; die pieken goed ja.
@flooooo; welkom, hopelijk een zwangerschap die blijft plakken ook bij jullie en goed gaat
@cynthier; spannend.
Hier gaat het beter met m'n rug, goed in beweging blijven.
En ovulatie testen lopen op maar nog lang niet donker genoeg. Geen idee hoelang dat nog gaat duren.
[ [url=m/1OcaNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijn dat het beter gaat met je rug! Die testen heb ik ook ruim een maand zo gehad. Heel frusterend. Misschien even een echo laten maken zodat je wat beter weet is alles oké is?
Gisteravond was de test iets lager dus ben benieuwd wat er vandaag uit komt rollen rond het middaguur. Weet wel dat, als dit de eisprong was, ik er goed beroerd van ben op die dagen en het duidelijk merk de volgende keer. Kan echter ook zijn dat het nu heel heftig was ivm de cyste. Wellicht is die wel geknapt nu.