Ging alles ook goed met je baby voorstellen aan je andere zoontjes?
Mijn oudste zoon is echt super lief en reageerde heel goed. Toch even wachten voor een dreumes van 1 jaar en 9 maanden. Hij vind het wel echt gek nu, maar gaat er super mee om

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasz schreef:Vrijdag 16-09 is mijn zoontje Valentijn geboren. Alles is echt super goed en snel gegaan! 6 uur gemeld voor inleiding, 8 uur startte de weeënopwekkers en kreeg ik lichte weeën en 6 uur later, na echt maar 1,5 minuut persen was hij er al!
Gaat super met de kleine manen met mij ook!
@trusthim, fijn dat alles goed gaat! Vervelend van de groei echo's, hoop dat baby goed blijft groeien. Fijn dat je placenta goed ligt!
@masyo, Fijn dat je nog zo lekker actief bent!
@jettie, gelukkig gaat het goed nog! Hoop dat ze niet lang meer op zich laat wachten
XFiemoX schreef:Jasz, gefeliciteerd met jullie zoon.
Hier ook baby nieuws, gisteren 17.50u ff bevallen van m'n 3e zoon. De nacht van vrijdag op zaterdag al onregelmatige weeën gisterochtend nog met m'n zoon naar uit wedstrijd geweest in weer en wind toen bleven de weeën ook onregelmatig gistermiddag lopen noteren en werd dat opeens om de 5min zkh zei me nog kom maar even langs want kan vals alarm zijn ivm vliezen ook nog niet gebroken waren tegen half 5 kwamen we in zkh aan wat half uurtje rijden was toen weeën heftiger en zelfs drukkend gevoel kregen we te horen dat al op 8cm ontsluiting zat en dus niet terug naar huis mocht meer. Om 17.50u onze zoon geboren.
Inwonderland schreef:Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons Fiemo en Jasz!
Is jouw cholestase nu weg Jasz of is er nog wel een zeker risico? Ook fijn dat het met je oudste goed ging!
Tooske schreef:GJ9 heerlijk! Had ik ook hoor liep zondag nog een uur in de bossen met de honden en ben gisteren bevallen!
Dmv inleiding. Zondagavond ballon, gisterenochtend 8 uur 3cm ontsluiting,vliezen gebroken aan de weeën opwekkers en om 16:31 was ze er! Kleine Doris! 2905 gram en 49cm.
[ [url=m/m6e0py.jpg]Afbeelding[/url] ]