Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:DideH
Dan schrik je je een ongeluk en dan ook nog je telefoon in bad. Heeft ie het wel gered?
Hier niks aan de hand! Geen blauwe plekken en de spierpijn (ik ben niet zo flexibel) valt ook reuze mee. Vanavond maar weer eens proberen
Oscar schreef:Wow, dan heb je wel geluk gehad!
Weet iemand toevallig of de Black Oudh foam (en evt. de bodycreme) nog in het assortiment komt? Ik zoek 'm voor een kadootje en kan 'm niet meer vinden.
Krijgen jullie trouwens ook geen verjaardagscode meer?
Oscar schreef:Wow, dan heb je wel geluk gehad!
Weet iemand toevallig of de Black Oudh foam (en evt. de bodycreme) nog in het assortiment komt? Ik zoek 'm voor een kadootje en kan 'm niet meer vinden.
Alwiene schreef:Oscar schreef:Wow, dan heb je wel geluk gehad!
Bestaat daar uberhaupt bodyspul van dan? Ik meende dat dat alleen een home lijn is, maar het is niet mijn lijn dus ik kan er maar zo helemaal naast zitten.
Oscar schreef:Iemand belang bij Banyu? In de sale in de USA staat het aangeboden. Geen idee hoe je het naar NL kunt krijgen, maar dan weten de liefhebbers in elk geval nog iets staat