Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Blussem schreef:Achja dan zijn ze straks allemaal klaar mee.
Fijn dat mensen enkel lichte klachten heeft.
Nee hoor want die mensen kunnen het gewoon nog een keer krijgen.
Cer schreef:MarlindeRooz schreef:
Nee hoor want die mensen kunnen het gewoon nog een keer krijgen.
Hoeveel is daar eigenlijk over bekend ondertussen, die herbesmetting?
Jessix schreef:Ok denk dat je dat nu ook nog niet zo goed kan weten aangezien er in het voorjaar minder getest is.
Er zijn genoeg mensen ziek geweest, helemaal nu blijkt dat je ook Corona kan hebben met hele lichte symptomen. Maar die zijn toen niet getest.
friezenfan2 schreef:Binnen een paar weken is die weerstand weg.
Dus daar heb je dus eigenlijk niets aan.
Blussem schreef:Btw ik las net dat winkel eigenaren van af 1dec niet gaan handhaven op mondkapjes. Dat is de taak van de overheid vinden ze.
Of wel weer een zoveelste gedoog beleid er bij
Zeeuwtje68 schreef:mensen ik kom zo met de primeur wat alles rondom Corona zal doen omvallen.
Maar ik vind wel dat dit wel een eigen topic verdiend..
en dan zal hopelijk deze onzin snel vergeten gaan worden...
wat ik wel vreemd vind dat als jullie alleen maar een onderzoek waren gestart door het geld te gaan volgen. Hadden jullie dit allemaal zelf allang kunnen weten..
Dat er werkelijk van alles niet klopt rondom het corona beleid... en dat begint al bij de WHO...
Ze hebben niks verborgen hoor waar ze mee bezig zijn... Alleen een kwestie van nogmaals je onderzoek doen...
Zeeuwtje68 schreef:mensen ik kom zo met de primeur wat alles rondom Corona zal doen omvallen.
wat ik wel vreemd vind dat als jullie alleen maar een onderzoek waren gestart door het geld te gaan volgen. Hadden jullie dit allemaal zelf allang kunnen weten..
Dat er werkelijk van alles niet klopt rondom het corona beleid... en dat begint al bij de WHO...
Ze hebben niks verborgen hoor waar ze mee bezig zijn... Alleen een kwestie van nogmaals je onderzoek doen...
MarlindeRooz schreef:Zeeuwtje68 schreef:mensen ik kom zo met de primeur wat alles rondom Corona zal doen omvallen.
Kan je mij op weg helpen met onderzoeken? Bijvoorbeeld waar ik die kan vinden? Google scholar? Welke publicaties heb je het over?