Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vulina schreef:Ik merk dat sporten mij ook motivatie geeft. Zo van; ik heb me toch niet voor niks uit de naad gezweetDat ga ik nu niet verpesten door te veel te eten..
Dustinlover schreef:Haha ik heb er gewoon geen zin in(ben eerlijk) en minder tijd want als ik tijd over heb dan probeer ik dat te stoppen in nog een pony trainen(aan de longe) of met de honden wandelen.
Ik moet zeggen met die smoothies dat mijn zin naar chocola of koekjes echt vele malen minder is dan normaal, dat vind ik echt heel apart. Heb wel echt zin om weer lekker pannenkoeken te eten dus even kijken of ik dat in mijn weekend kan proppen haha.
Knudd schreef:18 dagen volgehouden om geen eetbui te hebben, vannacht toch een eetbui gehad. Ik denk dat ik nu in de avonden niet voldoende eet en dat resulteert in onwijze cravings rond middernacht... Achja, kan gebeuren en vandaag weer een nieuwe dag, maar hey hallo, toch ff 18 dagen géén eetbui gehadHet jammere is alleen dat ik de kaas voor mijn resterende tosti's heb opgegeten in mijn eetbui dus nu heb ik geen tosti's meer voor deze week
Knudd schreef:18 dagen volgehouden om geen eetbui te hebben, vannacht toch een eetbui gehad. Ik denk dat ik nu in de avonden niet voldoende eet en dat resulteert in onwijze cravings rond middernacht... Achja, kan gebeuren en vandaag weer een nieuwe dag, maar hey hallo, toch ff 18 dagen géén eetbui gehadHet jammere is alleen dat ik de kaas voor mijn resterende tosti's heb opgegeten in mijn eetbui dus nu heb ik geen tosti's meer voor deze week
Relaxed schreef:Vulina schreef:Ik heb ook niet altijd zin, maar als ik dan eenmaal bezig ben is het toch wel fijn!
Nee dat heb ik ook niet, als ik klaar ben vind ik het fijn