Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
m9ara schreef:@Fading, Gisteren aan je kcaldoel gekomen dus! Goed bezigEn een lekker lijstje ook, eierkoek heb ik ook wel weer eens zin in.
linoleum schreef:Hier gaat het niet zo goed mentaal. Merk aan alles dat m’n lichaam vol in de stress zit. Dus focus me nu even op ontspanning en niet op eten en beweging.
Vanmorgen wel voor eerst in halfjaar weer op paard gezeten en dat deed absoluut goed[ [url=m/iWLPan.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fading schreef:Ik twijfel om hier ff weg te gaan, ff geen kcal meer tellen. Misschien dat dat werkt. Ben echt weer best veel afgevallen..
_mjwb schreef:Lijst van vandaag:![]()
M - twee tosti’s (4 boterhammen) met een halve blik tonijn in water en geraspte kaas
T - twee stukjes kibbeling
T - eiwit koffie smoothie en een crunchy protein bite
A - eigen recept low kcal kapsalon (566 exclusief mayonaise; alles gewogen) [ [url=m/w9JkoW.jpg]Afbeelding[/url] ]
T - red velvet Dunkin Donut[ [url=m/MWVV8F.jpg]Afbeelding[/url] ]
D - 1 liter Morocco Mint thee, een glas Fanta zero, 1 liter water
B - gewerkt en hardgelopen (4,5 km) 16.331 stappen
H&C koekjes zijn besteld!
Fading schreef:Nou bedacht ik me vandaag geen KCAL meer te tellen, durf ik helemaal niks meer te eten, zei m'n vriend ook al dat dat averechts ging werken. Hij gaat me echt helpen nu dat ik moet eten..
Dus ik zal hier wel even wat minder actief worden tot het beter gaat... Blijf wel tellen denk ik maar ik ga gewoon echt meer snoepen tussendoor, het is niet erg als ik wat aankom, maar het blijft mentaal gewoon even een struggle...
Mijn lijstje van vandaag
O: 2 kaiserbroodjes met nutella en oreo pasta (376)
L: Ciabatta broodje met aardbeien (208)
T: 2 wentelteefjes (hele boterhammen) met suiker 366
T: 1 oreo white chocolate / halve nutella B ready reep (158)
A: varkens braadworst / aardappeltjes / bloemkool / chilisaus (607)
T: Fruitella's minder suiker / Naturel ribbelchips (107)
En ik heb een paar brownie randjes gesnoept.
Totaal: 1.826
15.000 stappen
Ik heb mezelf getrakteerd op een klein cadeautje. Nieuw wafel/tosti/poffertjes/panini ijzer in 1. Dan kan ik vaker en makkelijker een tosti eten, of de wafels van beukers bakken! Of POFFERTJES
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal. Hopelijk lukt het me binnenkort om de 2.000 kcal aan te tikken. Ben heel benieuwd wat de weegschaal maandacochtend zegt.. Ben er bang voor.