Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Zou wel iets aantrekken dat zo los mogelijk is. En ook kijken of je de dagen erna nog een losse broek aan kan doen.
Zou gewoon eten meenemen wat je normaal ook eet. Ik had een roze koek voor even snel en 2 broodjes mee als lunch. Verder flesje cola.
Joanne1987 schreef:Ik kon alleen soort birkenstock aan en dan die met dat lage dunne bandje die bij je teen kruist. Voet was mega opgezet
Ik moest dat toen alleen in een periode dat het weer nog niet zo denderend was dus werd raar aangekeken
Wdj schreef:Joanne1987 schreef:Ik kon alleen soort birkenstock aan en dan die met dat lage dunne bandje die bij je teen kruist. Voet was mega opgezet
Ik moest dat toen alleen in een periode dat het weer nog niet zo denderend was dus werd raar aangekeken
Hoe lang heb je daar last van gehad? Ik moet voor mn werk geregeld veiligheidsschoenen aan. Nu ga ik proberen om op vrijdag de tattoo te krijgen.. zal dit ook komende vrijdag wel even overleggen in de shop.
Druif_01 schreef:Misschien moet ik dat dan inderdaad ook maar doen. Een gewone beha met een strakker hemdje erover, hopelijk biedt dat voldoende steun tijdens het hardlopen en paardrijden....
Supervixen schreef:Ik heb na mijn kuit tattoo de dag erna een obstacle run gedaan.. kwam helaas zo uit. Ingepakt en lange broek aan. Is allemaal goed gegaan.
Hoefde niet door modder en water toen.
En na mijn vogel op mijn scheen had ik drie dagen later een halve marathon trail.
Ook goed gegaan gelukkig.
Het geneest altijd wel goed bij mij.
Maar kan me voorstellen dat het het beste is als je even niet sport.