[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 01:58

Ik heb gister mn eerste tattoo (quote van mam) laten zetten. Was totaal niet zenuwachtig vooraf. Tattooartist was echt chill en grappig. Heb echt een goede ervaring gehad. Tattoo is echt precies handschrift van mn moeder. Ben er erg blij mee. Maar heel eerlijk viel de pijn wel tegen. Ik zat niet in de lamp van de pijn ofzo maar het voelde wel of ie de tattoo zette met een scalpel.
Het was alles behalve aangenaam.
Wel stoer dat ik het gedurft heb aangezien ik bang ben voor naalden xD.
Moeder vond het echt fantastisch.

Supervixen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:20

Op welke plek heb je hem staan?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 13:05

Op de binnenkant van mijn onderarm. Niet precies in het midden uitgelijnd maar net iets naar boven.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 14:37

Stille meelezer hier met een vraagje.

Allereest, wat komen er weer gave dingen voorbij! Echt prachtig!

Volgende week zaterdag mag ik voor mijn tweede, die op mijn bovenbeen komt en ik kom er niet helemaal uit met wat voor soort trainingsbroek/joggingbroek nou het fijnst gaat zitten. Nu heb ik wel een trainingsbroek maar die zit bij de bovenbenen aan de zijkanten toch iets strakker (niet dat hij te klein is ofzo, maar gewoon wat strakker). Raden jullie aan om echt een aan te doen die echt los zit, of maakt dat niet zo heel veel uit?

Verder, wat raden jullie aan om mee te nemen qua eten? Het wordt een zit van ongeveer 3-4 uur met pauze(s). Mijn eerste was in 1.5-2 uur gezet dus er was geen pauze nodig.

Mijn dank is alvast groot!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 14:47

Zou wel iets aantrekken dat zo los mogelijk is. En ook kijken of je de dagen erna nog een losse broek aan kan doen.

Zou gewoon eten meenemen wat je normaal ook eet. Ik had een roze koek voor even snel en 2 broodjes mee als lunch. Verder flesje cola.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 15:24

Selina schreef:
Zou wel iets aantrekken dat zo los mogelijk is. En ook kijken of je de dagen erna nog een losse broek aan kan doen.

Zou gewoon eten meenemen wat je normaal ook eet. Ik had een roze koek voor even snel en 2 broodjes mee als lunch. Verder flesje cola.

Dus toch wel zo los mogelijk. Dankjewel! Doordeweeks lukt dat helaas niet ivm werk, maar dan pak ik hem gewoon in met folie. Er worden alleen lijnen gezet volgende week, dus misschien scheelt dat ook nog. Maar thanks voor de tips!

Oh top! Nogmaals dankjewel!

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 10:10

Ik heb nu komende vrijdag mijn afspraak bij Art Castle om mijn tattoo te ontwerpen. Helaas zal deze vanwege een wachtlijst van 5 maanden :( pas waarschijnlijk in juli / augustus gezet worden...
De tattoo komt bovenop mijn linkerwreef / buitenkant enkel. Voor de pijn ben ik niet zo bang, ik heb er ook een op mijn sleutelbeen waarvan iedereen me waarschuwde dat dat zon rotplek zou zijn. maar wie heeft er ervaring met wat voor schoenen je na afloop zou kunnen dragen? Ik denk soort slippertje?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 10:25

Ik kon alleen soort birkenstock aan en dan die met dat lage dunne bandje die bij je teen kruist. Voet was mega opgezet
Ik moest dat toen alleen in een periode dat het weer nog niet zo denderend was dus werd raar aangekeken :+

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 15:05

Joanne1987 schreef:
Ik kon alleen soort birkenstock aan en dan die met dat lage dunne bandje die bij je teen kruist. Voet was mega opgezet
Ik moest dat toen alleen in een periode dat het weer nog niet zo denderend was dus werd raar aangekeken :+

Hoe lang heb je daar last van gehad? Ik moet voor mn werk geregeld veiligheidsschoenen aan. Nu ga ik proberen om op vrijdag de tattoo te krijgen.. zal dit ook komende vrijdag wel even overleggen in de shop.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 15:53

Ik ga over 2 weken een tatoeage laten zetten net onder de rand van mijn shirt op mijn rug (of nek). Nou zit ik alleen een beetje met sporten. Ik laat hem op woensdag namiddag zetten en wil vrijdag sporten, maar moet dan een sportbeha aan die precies loopt over de plek waar mijn tatoeage komt. Iemand een gouden tip zodat ik toch kan sporten? De tatoeage afplakken oid?

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 18:48

@druif lijkt me niet zo fijn als dat bandje erover schuurt
Bij mijn tattoo's die in de weg zaten voor een bh, heb ik minstens 3weken geen bh gedragen, maar zonder bh sporten is ook niet alles natuurlijk :=

De lelijke fase is aangebroken |(
Afbeelding
Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 19:14

Wdj schreef:
Joanne1987 schreef:

Hoe lang heb je daar last van gehad? Ik moet voor mn werk geregeld veiligheidsschoenen aan. Nu ga ik proberen om op vrijdag de tattoo te krijgen.. zal dit ook komende vrijdag wel even overleggen in de shop.

Dag of 3/4 denk ik? Weet niet meer precies

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 19:39

@Killed, nou geloof mij...ook bij niet sporten is geen beha geen optie :D

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 20:07

Druif, ik heb afgelopen donderdag een tattoo op ongeveer dezelfde plek laten zetten, maar ik kan nu nog echt geen sport bh aan. Ik ga morgen sporten in een gewone bh met een ander 'slappere' sport bh eroverheen die niet over die plek valt.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 20:13

Misschien moet ik dat dan inderdaad ook maar doen. Een gewone beha met een strakker hemdje erover, hopelijk biedt dat voldoende steun tijdens het hardlopen en paardrijden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 21:24

Druif_01 schreef:
Misschien moet ik dat dan inderdaad ook maar doen. Een gewone beha met een strakker hemdje erover, hopelijk biedt dat voldoende steun tijdens het hardlopen en paardrijden....

^sluipt topic in voor een tip

Kan je van iemand en bodyprotector lenen om mee te rijden? Als je een passende hebt snoert dat alles net zo goed in als een sportBH is mijn ervaring.
Voord hardlopen is het wellicht minder charmant :D

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 22:42

Oh dat is wel een goed idee :D ken alleen niemand met een body protector.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 07:02

Collega van mij heeft een week niet gesport toen zij een tattoo had laten zetten op een plek waar haar sport bh overheen zal lopen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 07:06

Het gaat ook niet alleen om de bh, ook teveel zweten is niet zo goed voor een verse tattoo. Dus zou het wel een beetje rustig aan doen, zeker de eerste week.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 08:01

IvysToeter schreef:
Collega van mij heeft een week niet gesport toen zij een tattoo had laten zetten op een plek waar haar sport bh overheen zal lopen.

Wordt over het algemeen ook geadviseerd om een week niet te sporten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 09:25

Oewww Killed..
Jeukt zeker ook lekker nu? :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 09:28

Damn...dan maar een weekje niet sporten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 11:14

Ik heb na mijn kuit tattoo de dag erna een obstacle run gedaan.. kwam helaas zo uit. Ingepakt en lange broek aan. Is allemaal goed gegaan.
Hoefde niet door modder en water toen.

En na mijn vogel op mijn scheen had ik drie dagen later een halve marathon trail.
Ook goed gegaan gelukkig.
Het geneest altijd wel goed bij mij.

Maar kan me voorstellen dat het het beste is als je even niet sport.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:36

Supervixen schreef:
Ik heb na mijn kuit tattoo de dag erna een obstacle run gedaan.. kwam helaas zo uit. Ingepakt en lange broek aan. Is allemaal goed gegaan.
Hoefde niet door modder en water toen.

En na mijn vogel op mijn scheen had ik drie dagen later een halve marathon trail.
Ook goed gegaan gelukkig.
Het geneest altijd wel goed bij mij.

Maar kan me voorstellen dat het het beste is als je even niet sport.

Ik loop ook obstacle runs.
Maar ik had écht niet de dag na het zetten van mijn tattoo's een run kunnen doen :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:52

Ik zit weer voor tweede sessie :))