Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CairnTerrier schreef:Ik heb ook een vraag aan de pil-stoppende Bokkers: hoelang duurt het voordat je vanzelf weer ongesteld wordt? Ze zeggen vaak als je jaren (in mijn geval 9) de pil slikt, het wel even duurt voordat de hormonen uit je lichaam zijn en je weer je eigen menstruatie terug krijgt. Hebben jullie hier evaring mee?
Edit: ik doe trouwens wel altijd trouw aan stopweken, behalve één keer per jaar als we op zomervakantie gaan.
CairnTerrier schreef:Ik heb ook een vraag aan de pil-stoppende Bokkers: hoelang duurt het voordat je vanzelf weer ongesteld wordt? Ze zeggen vaak als je jaren (in mijn geval 9) de pil slikt, het wel even duurt voordat de hormonen uit je lichaam zijn en je weer je eigen menstruatie terug krijgt. Hebben jullie hier evaring mee?
Edit: ik doe trouwens wel altijd trouw aan stopweken, behalve één keer per jaar als we op zomervakantie gaan.
Sourire schreef:Ik zit nu in de stopweek en ga niet meer aan een nieuwe strip beginnen (iets later dan gepland). Vind het spannend en interessant tegelijk, wat gaat er gebeuren en ga ik echt verschil merken.
Vraag me wel af of en hoe snel anderen over zijn gegaan op een andere AC? Op alleen een condoom durf ik eigenlijk niet te vertrouwen en nu ik mij wat meer verdiept heb in de pil en alle verhoogde risico's die de pil oplevert wil ik daar ook niet op terug..