Ontbijten met Mickey in het park is echt zo leuk. Heb ik ook dierbare herinneringen aan. Het snoetje van de kleine meid bij ieder figuur dat langs kwam. Op de foto en een handtekening dat was een groot feest.
Ik was, en ben nog steeds, groot fan van de Peter Pan attractie, heel gaaf voor kinderen, en volwassenen trouwens ook. Quera jij beleeft mijn grootste nachtmerrie, ik vind het echt top dat je lekker met je gezin naar Disney kan gaan, hopelijk kunnen jullie nog een heleboel mooie herinneringen maken.
Aranel
Geplaatst: 31-12-18 15:03
Ik heb net ook gedoneerd Niet zo'n prachtig bedrag als sommigen misschien maar hé, alle beetjes helpen en ik hoop dat jullie nog heel veel mooie uitstapjes als gezin kunnen gaan maken!
Net het hele topic doorgelezen en wat traantjes gelaten, wat is het leven soms toch rete oneerlijk! Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Powervrouw die je bent!
Heel veel plezier in Disney, lekker van elkaar genieten!
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-12-18 15:38
Geweldig, ik wens jullie heel veel plezier! Ik ben het met je eens hoor, zo’n huisje is veel leuker dan een hotel.
gekoppaard
Geplaatst: 31-12-18 15:38
Super Quera! Op een onvergetelijke vakantie!
verootjoo
Geplaatst: 31-12-18 15:39
Wow, wat hartverwarmend die acties en hoe mooi om te zien dat iedereen zo meeleeft en jullie gezin zoveel mooie herinneringen gunt Heel veel plezier in Disney! Disney is zo gaaf
Percy
Geplaatst: 31-12-18 16:23
Geniet er van !
En neem een goede camera mee waarmee je alles kan vastleggen.
Lees ook al een tijdje mee. En weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Dat een verschrikkelijke ziekte is die je niemand gunt, ben ook al veel mensen aan verloren incl. mijn ouders. Vind het echt heel heftig wat jo mee moet maken en ook voor je gezin, familie etc. Maar wel geweldig zoveel mensen doneren en jullie een mooie reis kunnen maken met zijn alle. Heb natuurlijk ook wat gedoneerd.
Geniet van jullie Disneyvakantie! Het is je zo ontzettend gegund
x_Jeanine_x
Geplaatst: 31-12-18 19:00
luuntje schreef:
Heerlijk met de auto. Kan je genoeg meenemen.
Heeft de hond alle entingen voor het buitenland?
Denk je ook aan de milieusticker voor de Franse grote steden, waaronder Parijs. Nouja buiten de buitenste ring heb je hem niet nodig.... Daarbinnen wel! Bekeuring kan oplopen tot €450 aanvraag sticker is 4,21 via de site van de anwb.