Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Serieus lachend... 

) en mijn moeder dit ziekenhuis belde, kon ik wel direct komen... En toen ik later vertelde hoe de HAP had gereageerd toen ik belde, mocht ik van de Uroloog in vervolg direct de SEH bellen. Ze namen me een week op puur omdat het niet meer ging met de verblijfskatheter en zelf katheteriseren niet ging, toen ik na een dag thuis zijn weer problemen had namen ze me zonder problemen weer op.. De artsen en verpleegkundigen waren heel begripvol. De artsen die ik toen gesproken heb, namen (naar mijn idee) mijn probleem zeker wel serieus. Alleen bleken ze er heel erg naast te zitten met wat de oorzaak zou zijn... En dat hadden ze eerder kunnen weten als er eerder onderzoek gedaan was, maargoed daar ben ik zelf ook schuldig aan.. Als ik het onderzoek van de fysio toen tijdens de opname wel gedaan had, dan hadden ze toen al geweten dat het daar niet aan lag. 
Normaal moet je die gewoon kopen voor 50 euro. Voelt een beetje raar om daar blij mee te zijn, maar had eerder al een gewone spiegel gekregen, die kon ook wel onder de wc bril enzo.. Maar was gewoon echt geen succes. Degene die dit ding bedacht heeft, heeft echt begrepen wat het katheteriseren met die andere spiegel zo moeilijk maakt 
Daar ga ik niet aan herkent worden. Denk ik
)J1995 schreef:(Oh trouwens, ik zie dat de naam van het ziekenhuis uit het bericht van Judith_Irene verwijderd is. Ik weet niet of dat is omdat de reacties op het ziekenhuis niet altijd zo positief zijn, of omdat ik post onder een SA en dus anoniem wil blijven. Maar in dat laatste geval, vind ik het niet erg als het genoemd word, had ik eerder zelf ook al gedaanDaar ga ik niet aan herkent worden. Denk ik
)
Spiegeltje is wel echt een handig ding. Katheteriseer nu weer 5 keer, dat vonden ze toch beter omdat de thuiszorg rond half 9 s avonds voor het laatst komt en dan half 9 s ochtends weer, soms nog een uur later. En ik ga laat slapen, dus drink nog gewoon daarna, dan is meer dan 12 uur echt te lang.
Paardenfann4 schreef:Ik zou zeker vragen wat hier de oorzaak van is. Je gaat voor een operatie naar een ziekenhuis en komt er met dit grote probleem weer weg. Dat moet toch een oorzaak hebben. Dat zou ik als ik jou was wel uitgezocht willen hebben want blijkbaar is er ergens iets niet goed gegaan.
Veel sterkte met alles!