Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik heb er weinig van gemerkt hoor. Dat verschilt persoon. Inmiddels ben ik minder bang en zou dus al meer durven dan 13 jaar geleden maar narcose vond ik een eitje. Totaal geen last van gehad. Heerlijk geslapen, ik werd uitgerust wakker. Niet misselijk ofzo, totaal geen klachten gehad.
Puppetje schreef:Ik ben net bij de arts geweest, maar ze wil geen ooglidcorrectie bij me doen. Ze adviseert om naar een andere arts te gaan voor een voorhoofdslift. Mijn wenkbrauwen hangen ook heel erg en dat wordt waarschijnlijk nog erger door de ooglidcorrectie. Ik ben me rot geschrokken van de prijzen voor een voorhoofdslift dus ik zal mijn droopie ogen maar moeten accepteren.
Suzanne F. schreef:Ik heb vandaag couperose laten weglaseren. Jeetje dat zijn ook geen grapjes hoor. Dat doet gemeen pijn. En dan ben ik inmiddels toch echt wel wat gewend.
Ik had in mijn gezicht rode puntjes en wat kleine adertjes, moet over 4 weken terug. Pfff dan misschien toch maar liever fillers denk ik. Al zijn die lipfillers ook niet grappig.
Iris82 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb vandaag couperose laten weglaseren. Jeetje dat zijn ook geen grapjes hoor. Dat doet gemeen pijn. En dan ben ik inmiddels toch echt wel wat gewend.
Ik had in mijn gezicht rode puntjes en wat kleine adertjes, moet over 4 weken terug. Pfff dan misschien toch maar liever fillers denk ik. Al zijn die lipfillers ook niet grappig.
Wat zijn daar de kosten van?
Cer schreef:Welke regio zit jij Suzanne? Ik heb t ook laten doen (en ook geen pretje idd) maar ik betaalde wel meer meen ik ..
en ik wil weer ouderdomsvlekken / moedervlekken laten verwijderen, maar er zijn im de regio hier verrassend weinig klinieken die dat doen
Popstra schreef:Voor de mensen die graag een egalere gladde huid willen kan ik ten zeerste het Vit A serum van Alpha-H aanraden en Retinol nachtcrème.
Je huid gaat er in het begin vreselijk van irriteren, rood worden en vervellen dus je moet echt even door zetten en soms even 2 of 3 daagjes stoppen met de vit A serum tot het weer rustig is om vervolgens weer verder te gaan maar je krijgt er echt een heel mooi huidje voor terug en je vlekken en roodheid verdwijnen. Ik gebruik het nu sinds oktober en het heeft echt wat gedaan. Mijn teint is veel mooier en m’n huid echt heel glad. Poriën ook glad en minder diep.
De Retinol crème die ik gebruik is gewoon die van Olaz Retinol 24
Overdag gebruik ik een lekkere rijke dag crème.
c_alsemgeest schreef:Popstra schreef:Voor de mensen die graag een egalere gladde huid willen kan ik ten zeerste het Vit A serum van Alpha-H aanraden en Retinol nachtcrème.
Je huid gaat er in het begin vreselijk van irriteren, rood worden en vervellen dus je moet echt even door zetten en soms even 2 of 3 daagjes stoppen met de vit A serum tot het weer rustig is om vervolgens weer verder te gaan maar je krijgt er echt een heel mooi huidje voor terug en je vlekken en roodheid verdwijnen. Ik gebruik het nu sinds oktober en het heeft echt wat gedaan. Mijn teint is veel mooier en m’n huid echt heel glad. Poriën ook glad en minder diep.
De Retinol crème die ik gebruik is gewoon die van Olaz Retinol 24
Overdag gebruik ik een lekkere rijke dag crème.
Je kan toch ook gewoon met een laag percentage retinol beginnen en je huid laten wennen?
Laten schilferen is echt niet goed voor je huid.
Ik ben ook geen fan van olaz qua retinol crème trouwens... qua ingrediënten is deze verder niet zo boeiend. Zitten vooral spullen in die een plump effect geven maar verder niet zo veel doen ivm de lage doseringen.
Als je een echte goede wil kan je het beste uitwijken naar paula's choice, en voor budget heeft de douglas ook the ordinary, dan is het in serum vorm en kan je verder gewoon je eigen spullen blijven gebruiken.
Bij vit a moet je ook kijken welk type huid je hebt... een vette huid heeft hele andere dingen nodig dan een droge huid. (Behalve hydratatie... dat heeft elke huid nodig)