Ik kom ook graag mee kletsen. Ben gek op nagels!! Altijd acryl nagels gehad, maar die lagen er vaak binnen een week af

ik heb jaren nagels gebeten.. nu doe ik dat al een aantal jaar niet meer maar heb enorme dunne en broze nagels.. waardoor niks blijft zitten en ze ook zodra ze maar een millimeter groeien direct scheuren
Vorig jaar een nagel lamp en gellak setje gekregen om het lekker thuis zelf te doen maar daar was ik heel snel klaar mee

na 1 dag lag alle gellac eraf.. snapte niet wat ik verkeerd deed.. alles geprobeerd., primer, base en topcoat goed gebruiken.. maar na een dag ja hoe zeg je dat.. de randjes lieten los en tikte zo de hele nagellak in zn geheel eraf.. lees dat meerdere hier dat probleem hebben..
Nouja ik had dus nog nooit van je nagels verzorgen gehoord

eens een handcremetje maar dat was het wel.. dus na hier lezen een nagel olie aangeschaft en een week of 2 elke dag 2 keer inmasseren en regelmatig de nagelriemen terugduwen. Wauw wat een verschil!! Mijn nagel is rozer van kleur en 10 x steviger!! Ik heb goede hoop dat het nog goed komt. Wat een beetje olie kan doen
Gister bij de Kruidvat een mooi voorjaarskleurtje gellac gehaald. Merk is impuls. Het blijft tot nu toe goed zitten, heb van alles al gedaan, maar nog niet te vroeg juichen, ik hoop dat deze gewoon een week of 2 mee kan
[ [url=m/hLVkgN.jpg]Afbeelding[/url] ]