Verschrikkelijk.. een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
loez
Geplaatst: 25-07-18 21:48
Berdien schreef:
Ik lees al een tijdje stilletjes mee, en had zó gehoopt op ander nieuws. Wat een verschrikking... Ik ben er stil van.
Precies dit....
Sterkte en veel kracht voor jullie
Sunnda
Geplaatst: 25-07-18 21:56
Woorden schieten tekort bij zulk vreselijk nieuws. Niemand wil dit horen en als het je overkomt wil je niet meer voelen, niet meer denken en alleen maar terug naar hoe het was toen je nog van niets wist.
Lieve ts, heel veel sterkte!!
Askja
Geplaatst: 25-07-18 21:58
Heel,heel, heel, heel veel sterkte. Houd elkaar stevig vast.
Gvd wat verdrietig en klote is dit. Je woorden zijn zo treffend, ik begrijp je gevoel helemaal. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd krijgen samen
Wat een ontzettend kl*te nieuws zeg, allemachtig weet ook niet wat ik moet zeggen... alle sterkte van de hele wereld, en geniet van de tijd die jullie samen nog hebben
Het is me gelukt wat woorden te vinden. TS, je zegt dat het niets meer word. Medisch gezien klopt dat. En dat is vreselijke informatie voor jullie. De grond is weggeslagen.
Maar: hij is er nog! En ik wens jullie de kracht toe om te genieten van ieder moment. Van iedere lach (alsjeblieft, probeer te lachen samen, ik heb de laatste prachtige glimlach van mijn overleden liefde op mijn netvlies gebrand staan, en hij kreeg een kwartier later een fatale hersenbloeding, je weet niet hoe blij ik met die lach in mijn hoofd ben) geniet van iedere zoen (ook die herinner ik me als gister) , geniet van uitstapjes met jullie kind. Leef! Leef binnen jullie mogelijkheden en zo lang als het duurt. Begin alsjeblieft niet nu al met rouwen. Juist deze tijd gaat voor jou en jullie kind steun zijn later. Hoe groot de klap ook is: probeer te genieten. Dit worden een groot deel van jullie herinneringen aan jullie grote liefde en vader. Je gaat ze je hele leven meedragen. Geniet van jullie liefde, die zal er hoe dan ook altijd zijn.
Ik wens jullie alle kracht toe om een onuitputtelijke bron van mooie en liefdevolle momenten mee te maken die je je later kunt herinneren.
Jeetje wat een vreselijk nieuws... Moeilijk te bevatten. Een nachtmerrie waarvan je hoopt dat heel snel de wekker gaat...
Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik hoop dat de artsen en onderzoekers snel verder komen met medicatie en therapieën voor deze verschrikkelijke ziekte.
Ik denk aan jullie
PS. Mooi geschreven Palmera, wat erg wat jij zelf hebt mee gemaakt
Wat een achtbaan waar jullie in zitten. Heel veel sterkte.
_Lisaa_
Geplaatst: 26-07-18 00:54
Jeetje ik lees ook al een hele tijd stil mee en opende vanavond het topic.. met zoveel reacties was ik er meteen bang voor.. Wat een vreselijk nieuws, wat ontiegelijk oneerlijk ik had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie..
Heel veel sterkte en kracht toegewenst lieve ts, woorden schieten te kort
Lieve ts, mooier dan Palmera kan ik het niet omschrijven. Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jullie sterkte en vooral nog veel waardevolle momenten samen. Alles wat telt is het hier en nu.
Jeetje, ik weet niet wat ik precies moet schrijven. Lieve TS, wat een vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Ik wil jullie onwijs veel kracht en sterkte wensen
Janneke2
Geplaatst: 26-07-18 06:45
Palmera schreef:
Ik wens jullie alle kracht toe om een onuitputtelijke bron van mooie en liefdevolle momenten mee te maken die je je later kunt herinneren.
Ik wens jullie ook deze kracht toe.
De kracht om de kracht te vinden om nu al die mooie ervaringen (later: herinneringen) te maken.
Pffff wat een verschrikkelijk K*T nieuws..... Had ook zo gehoopt dat het positief nieuws zou zijn.
Heel veel kracht en sterkte.....
Figo88
Geplaatst: 26-07-18 07:39
Ook ik heb vanaf het begin stil meegelezen en met je meegeleefd en voor je geduimd. Ik had gisteren ook een afspraak met een hele belangrijke uitkomst en die was gelukkig heel erg goed (wel iets totaal anders, maar toch). En ik hoopte zo dat jullie ook goed nieuws zouden krijgen en we als het ware de vreugde konden delen. Maar toen ik 's avonds het topic opende en je bericht las.. Wat een afschuwelijk nieuws zeg.. Ik kan me echt niet voorstellen door wat voor hel jullie heen gaan.. Misschien zijn er toch nog wat dingen die de kanker (sterk) kunnen remmen (los van de remmers). Mijn vader doet bijvoorbeeld veel onderzoek naar voeding in relatie tot kanker. Ik denk dat je daarmee ook nog wel wat moet kunnen bereiken.
Maar voor nu begrijp ik ook heel goed dat je helemaal gebroken bent en wakker wilt worden uit deze nachtmerrie..
Ik zou wensen dat ik meer kon doen dan deze woorden typen.. Maar ik wil jullie echt alle kracht en sterkte wensen in deze verdrietige tijd Hele dikke knuffel..!
Askja
Geplaatst: 26-07-18 08:05
Wat mooi verwoord Palmera. Inderdaad, als je in staat bent om samen zo veel mogelijk helemaal in het hier en nu te zijn (wat uiteraard niet altijd zal lukken maar dat hoeft ook niet), staan je de komende tijd misschien wel de mooiste en kostbaarste momenten van je hele leven te wachten. Momenten die opwegen tegen de ellende. Het leven kan vreselijk oneerlijk en hard zijn, maar liefde maakt heel veel goed. Nogmaals, heel veel sterkte de komende tijd.