Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Snow_White schreef:Is het wel makkelijk zelf te maken?
Dat het veel werk is boeit mij niet zo veel. Ik heb het hier namelijk (nog) niet in de winkels gezien en wil het eigenlijk wel proberen. Ik mis pizza
_Snow_White schreef:Is het wel makkelijk zelf te maken?
Dat het veel werk is boeit mij niet zo veel. Ik heb het hier namelijk (nog) niet in de winkels gezien en wil het eigenlijk wel proberen. Ik mis pizza
Laura82 schreef:Ik moet toch eens proberen of de kinderen m ook pikken, die bodem. Alleen voor mezelf maken doe ik dan weer niet zo snel, meestal eten we pizza op de makkelijke dagen en dan is t gewoon zo'n diepvriesdingMaar eigenlijk is vers belegd veel lekkerder, dus moet het gewoon eens proberen. Zitten er 2 in zo'n verpakking van de appie toch?
Ik moet ook weer eens wat nieuwe saladerecepten uitproberen, at vaak salades op mn werk, maar ben beetje uitgekeken op de salades die ik altijd maak (sla met verschillende soorten rauwkost en dan kip, tonijn, geitenkaas of feta). Zag vanmiddag iemand met een bak met allemaal verschillende groentes maar dan als salade gemaakt zeg maar, dat zag er wel lekker uit!
Laura82 schreef:Ik vermoed dat de smaak inderdaad geen probleem gaat zijn. Hooguit dat het er wat anders uitziet dan de standaard diepvriespizzaMaar als ik er wat salami op doe is het al gauw goed haha.
[naam], maak jij die saus koud of warm? Laatste keer dat ik zelf pizza heb gemaakt ben ik veel te lang bezig geweest met een saus maken en allerlei ingrediënten snijden, toen was ik weer genezen
Moet nog eten halen voor morgen, denk dat ik t maar gewoon doe