[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:52

@wenkbrauwpotloden: Catrice schijnt nieuwe te krijgen waar goede recencies van zijn. :) Kosten € 2,99.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:55

Ben bang dat de catrice potloden geen goede kleur voor mij hebben, dat is meestal zo bij catrice en essence. Maar altijd t proberen waard natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:09

•breekt even in•
Hoe vaak kan je nep wimpers her gebruiken?

Bijvoorbeeld van ardell.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 21:29

Anoniem schreef:
•breekt even in•
Hoe vaak kan je nep wimpers her gebruiken?

Bijvoorbeeld van ardell.

Een maand wel ofzo hoor :j als je de lijm er goed afhaalt iedere keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 22:43

Oh wauw. En hoe kan je die lijm goed verwijderen en welke lijm is een aanrader?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:07

Mensen die hier het merk make-up studio gebruiken? ( professioneel merk ). Heb een make-up set besteld van dit merk...is ff uitproberen :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:14

Heb er de losse oogschaduwpoeder van, bevalt goed

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:15

Ok, schijnt ook dat die niet zo snel eeh uitpoedert zeg maar...ik bedoel dat het ineens onder je ogen zit..toch?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:19

Ik krijg 5 verschillende kleuren foundations ( handig als ik in de zomer bruin word ).
Een pallet met oogschaduwtjes
2 kleine pallets met oogschadudwtjes
Een poedertje
en sponjes

ben benieuwd

Avelienvd

blijft bij mij iig goed zitten, alleen met opbrengen oppassen omdat het wel losse poeder blijft

Cinnepin

Ok dankjewel :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:20

Anoniem schreef:

Ik gebruik altijd Duo. En dan de zwarte lijm. De doorzichtige (wit als ie nat is) is ook fijn.
Deze droogt op als een soort rubber dus krijg je fijn van je neppers en je ogen af :)
Die kosten ongeveer 8 tot 11 euro.

Als je meer budget wil doen is de lijm van Essence ook wel fijn, maar iets moeilijker te verwijderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 00:48

Cinnepin schreef:
Mensen die hier het merk make-up studio gebruiken? ( professioneel merk ). Heb een make-up set besteld van dit merk...is ff uitproberen :)

Geen ervaring mee, sorry!

velvetblack schreef:
Anoniem schreef:

Ik gebruik altijd Duo. En dan de zwarte lijm. De doorzichtige (wit als ie nat is) is ook fijn.
Deze droogt op als een soort rubber dus krijg je fijn van je neppers en je ogen af :)
Die kosten ongeveer 8 tot 11 euro.

Als je meer budget wil doen is de lijm van Essence ook wel fijn, maar iets moeilijker te verwijderen

En Eylure is ook fijn, tenminste, vind ik! :j

Oke, drie looks gehad afgelopen weekend. *\o/* Niet allemaal de beste foto's maar was op vakantie dus wist niet zo goed waar ik goed licht kon vinden en dan worden m'n posities ongemakkelijk. _O-

Afgelopen zaterdag look 1:
Helaas uitgeschoten met de eyeliner bij 1 oog waardoor ik met concealer er overheen ben gegaan en daarna weer oogschaduw en de eyeliner weer moest bijwerken. Hierdoor is de oogschaduw op een oog wat 'blauwer' geworden. Jammer maar helaas, was toch geen belangrijke dag! Kleur op het ooglid is Looxi Duperstar en in de buitenste ooghoek is Looxi One Night Stand. Op de lippen Colourpop Cami. Ook zie je hier nog hoe 'normaal' mijn foundation zit - zonder de primer die ik die dag heb gekocht.

Afbeelding

Afbeelding

Op deze dag ben ik dus 'kort' gaan winkelen. Ik heb bij de Urban Decay store daar 3 van de 4 nieuwe primers gehaald. De andere was een De-Slick en aangezien mijn huid zo droog is als de Sahara wil ik die niet nog droger maken. :') Je kan ze tegelijkertijd gebruiken (wat ik dus bij 2 doe) of los van elkaar, en 1 pompje is bij mij écht genoeg voor heel mijn gezicht terwijl ik normaal met mijn primer van NYX of Catrice toch echt een keer of 3 bij moet pompen.

Afbeelding

De Complexion Primer zit SPF 30 in en zorgt voor een 'smooth skin' - de Self-Adjusting Primer zorgt voor een soft focus effect en de roze is de Optical Illusion en deze zorgt voor een 'smooth skin' effect en er zit daarnaast ook nog rosehip en argan oil in, wat ik zelf geweldig vind in gezichtsmaskers voor mijn huid. Ik gebruik de Self-Adjusting over heel mijn gezicht en in de regio waar het extra droog is (neus en wangen) gebruik ik een klein beetje van de Optical Illusion. Ik heb de dag daarna meteen ze uitgeprobeerd en echt - wát een verschil. Mijn foundation bracht super aan, voelde hem totaal niet zitten en als ik mijn gezicht ook aanraakte voelde het enorm zacht - beetje babybil effect.

Nog beter zelfs: ik had die dag een concert, de ultieme test voor een primer bij mij. Een iets oudere look nagemaakt. Telepathy en Get Lucky van Colourpop op het ooglid met de zwarte kleur uit de Naked Basics palette. Op de lippen Urban Decay Ex-Girlfriend icm de lipliner.

Afbeelding

Afbeelding

En het bleef zowaar van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts zitten *\o/* *\o/* En ik zie zó'n verschil in hoe mijn huid eruit ziet met deze primer.

Eventjes in een ander licht zodat het ook echt goed te zien is op de huid:

Afbeelding

En dan nog maandag een look gemaakt. Ik heb helaas een verschil in het 'open houden' van mijn ogen als ik lach, daardoor lijkt een oog standaard wat meer open en de ander meer gesloten. Niets aan te doen, heb vanalles geprobeerd en anders lachen helpt ook niet dus we doen 't er maar mee. _O-

Modern Renaissance palette gebruikt met de kleur Love Letter en Venetian Red en daarop Colourpop Koosh. Op de lippen Colourpop Cami. Ook deze look weer met de nieuwe primers en ook deze hield het de gehele dag vol.

Afbeelding

Afbeelding

En alle aankopen in totaal - valt nog best mee. En de ene UD Primer is overigens niet bruin, deze is doorzichtig maar kleurt dus naar mijn laminaat. :+ Moet wel zeggen dat de Rosie lashes een teleurstelling zijn, je ziet ze totaal niet als ik ze op heb en ik hou juist van dat ze zichtbaar zijn. Daarentegen wel heel blij met de Queen of The Night, dat zijn mijn favo's en mijne begonnen een beetje 'op' te raken. <3

Ook enorm benieuwd naar de Revlon foundation, mijn beste vriendin gebruikt deze en de tweede was voor de helft dus ik ga 2 kleurtjes uitproberen. *\o/* En Gosh heeft een oil primer voor 's avonds, ben benieuwd of dat wellicht wat kan betekenen voor de droogheid van mijn gezicht.
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 08:45

Shizzel schreef:
En Eylure is ook fijn, tenminste, vind ik! :j

Oke, drie looks gehad afgelopen weekend. *\o/* Niet allemaal de beste foto's maar was op vakantie dus wist niet zo goed waar ik goed licht kon vinden en dan worden m'n posities ongemakkelijk. _O-

Afgelopen zaterdag look 1:
Helaas uitgeschoten met de eyeliner bij 1 oog waardoor ik met concealer er overheen ben gegaan en daarna weer oogschaduw en de eyeliner weer moest bijwerken. Hierdoor is de oogschaduw op een oog wat 'blauwer' geworden. Jammer maar helaas, was toch geen belangrijke dag! Kleur op het ooglid is Looxi Duperstar en in de buitenste ooghoek is Looxi One Night Stand. Op de lippen Colourpop Cami. Ook zie je hier nog hoe 'normaal' mijn foundation zit - zonder de primer die ik die dag heb gekocht.

[ [url=m/UBnZSI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VeQhCT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze dag ben ik dus 'kort' gaan winkelen. Ik heb bij de Urban Decay store daar 3 van de 4 nieuwe primers gehaald. De andere was een De-Slick en aangezien mijn huid zo droog is als de Sahara wil ik die niet nog droger maken. :') Je kan ze tegelijkertijd gebruiken (wat ik dus bij 2 doe) of los van elkaar, en 1 pompje is bij mij écht genoeg voor heel mijn gezicht terwijl ik normaal met mijn primer van NYX of Catrice toch echt een keer of 3 bij moet pompen.

[ [url=m/KxpSvR.jpg]Afbeelding[/url] ]

De Complexion Primer zit SPF 30 in en zorgt voor een 'smooth skin' - de Self-Adjusting Primer zorgt voor een soft focus effect en de roze is de Optical Illusion en deze zorgt voor een 'smooth skin' effect en er zit daarnaast ook nog rosehip en argan oil in, wat ik zelf geweldig vind in gezichtsmaskers voor mijn huid. Ik gebruik de Self-Adjusting over heel mijn gezicht en in de regio waar het extra droog is (neus en wangen) gebruik ik een klein beetje van de Optical Illusion. Ik heb de dag daarna meteen ze uitgeprobeerd en echt - wát een verschil. Mijn foundation bracht super aan, voelde hem totaal niet zitten en als ik mijn gezicht ook aanraakte voelde het enorm zacht - beetje babybil effect.

Nog beter zelfs: ik had die dag een concert, de ultieme test voor een primer bij mij. Een iets oudere look nagemaakt. Telepathy en Get Lucky van Colourpop op het ooglid met de zwarte kleur uit de Naked Basics palette. Op de lippen Urban Decay Ex-Girlfriend icm de lipliner.

[ [url=m/UDbX6i.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v98o7w.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het bleef zowaar van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts zitten *\o/* *\o/* En ik zie zó'n verschil in hoe mijn huid eruit ziet met deze primer.

Eventjes in een ander licht zodat het ook echt goed te zien is op de huid:

[ [url=m/uHrZ7z.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan nog maandag een look gemaakt. Ik heb helaas een verschil in het 'open houden' van mijn ogen als ik lach, daardoor lijkt een oog standaard wat meer open en de ander meer gesloten. Niets aan te doen, heb vanalles geprobeerd en anders lachen helpt ook niet dus we doen 't er maar mee. _O-

Modern Renaissance palette gebruikt met de kleur Love Letter en Venetian Red en daarop Colourpop Koosh. Op de lippen Colourpop Cami. Ook deze look weer met de nieuwe primers en ook deze hield het de gehele dag vol.

[ [url=m/XgZBtW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ANVI0M.jpg]Afbeelding[/url] ]

En alle aankopen in totaal - valt nog best mee. En de ene UD Primer is overigens niet bruin, deze is doorzichtig maar kleurt dus naar mijn laminaat. :+ Moet wel zeggen dat de Rosie lashes een teleurstelling zijn, je ziet ze totaal niet als ik ze op heb en ik hou juist van dat ze zichtbaar zijn. Daarentegen wel heel blij met de Queen of The Night, dat zijn mijn favo's en mijne begonnen een beetje 'op' te raken. <3

Ook enorm benieuwd naar de Revlon foundation, mijn beste vriendin gebruikt deze en de tweede was voor de helft dus ik ga 2 kleurtjes uitproberen. *\o/* En Gosh heeft een oil primer voor 's avonds, ben benieuwd of dat wellicht wat kan betekenen voor de droogheid van mijn gezicht.
[ [url=m/1dAsIT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja die primer klinkt echt awesome!! Sowieso is primer altijd aan te raden, al is het maar zodat je je huid kunt voorbereiden/ afsluiten op wat er gaat komen.
En zelfs je outfit en make up zijn op elkaar afgestemd. Met dat off shoulder jurkje had je een geel tasje en de make up is geel/goud. Perfect! :D ik vind alle looks echt leuk en heerlijk verschillend. Dat mermaid (die 1e) staat je echt leuk en mooi gedaan. Rood staat je ook heel tof en de middelste is altijd goed want geel/goud!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 08:56

Prachtige looks <3
Heel erg gaaf kleur gebruik en je laat je ogen stralen ermee!
Had meer aankopen verwacht :))
Naar je zin gehad ?

Ik moet ook maar eens voor een goede primer gaan kijken en ik denk dat er hierna toch een andere foundation komt. Niet helemaal tevreden met die ik heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 09:00

Shizzel <3 _O_
Die primers klinken ook wel heel interessant! Zien er ook gewoon heel goed uit bij jou!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 10:56

Wenkbrauwen... ik zweer bij mijn Anastacia brow wiz in combinatie met een tinted browgel.
Momenteel gebruik ik die van UD omdat die kleur perfect is, maar ik ben geen fan van het borsteltje.
Die is net te groot.

Make Up Studio... ik heb er 1 oogschaduw van gehad en die gaf zo weinig pigment dat ik hem alleen nat kon gebruiken.
Maar dan nog moest ik er behoorlijk wat tijd en aandacht aan schenken, dus die is de deur uit gegaan en ik zal niet snel meer kopen.
Wel laatst weer van alles getest in hun winkel in Amsterdam, maar vond eigenlijk alles mwah.

Mooie aankopen Mies!
Ben benieuwd naar de wimpers, misschien dat die Rosie lashes voor mij, als niet dagelijks gebruiker van falsies, juist wel fijn zijn :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:08

Shizzel elke keer weer prachtig! En die Primers klinken echt heel goed! Mooi dat je ze nu ook nog eens zoveel goedkoper had :)

Nepwimpers echt 0 ervaring mee, maar wil er toch eens mee gaan experimenteren. Heb wel een paar setjes thuis liggen nl, ook van Eylure, maar van Fleur de Force

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:16

Heb ze nu bijna dagelijks op. Hoewel ik nooit dacht ze ooit goed op te krijgen lukt me dat nu wel gelukkig :D
Het enige "vervelende" is dat ze zonder eyeliner niet goed blijven zitten en ik dus telkens die moet zetten.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:17

Gisteren voor het eerst sinds begin januari weer wat makeup opgehad, maar minimaal.
Vandaag wel iets meer kleur. Tinsel en Tang van Colourpop en als highlighter Adored van MAC.

Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:22

Mooi <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:00

Mooi djil!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:28

Mooi weer Djilna

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:31

Dit is van een hele blonde vraag maar kun je losse wimperstukjes ook vaker gebruiken? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:03

velvetblack schreef:
Ja die primer klinkt echt awesome!! Sowieso is primer altijd aan te raden, al is het maar zodat je je huid kunt voorbereiden/ afsluiten op wat er gaat komen.
En zelfs je outfit en make up zijn op elkaar afgestemd. Met dat off shoulder jurkje had je een geel tasje en de make up is geel/goud. Perfect! :D ik vind alle looks echt leuk en heerlijk verschillend. Dat mermaid (die 1e) staat je echt leuk en mooi gedaan. Rood staat je ook heel tof en de middelste is altijd goed want geel/goud!

Primer is ook echt m'n held. _/-\o_ Had alleen niet verwacht dat deze zó'n verschil zou maken. En ik had ook verwacht dat de verpakking hetzelfde formaat zou hebben als hun concealers maar dit is echt te vergelijken met een flacon van de setting spray, niet normaal.

Mondy schreef:
Prachtige looks <3
Heel erg gaaf kleur gebruik en je laat je ogen stralen ermee!
Had meer aankopen verwacht :))
Naar je zin gehad ?

Ik moet ook maar eens voor een goede primer gaan kijken en ik denk dat er hierna toch een andere foundation komt. Niet helemaal tevreden met die ik heb.

Thanks! <3 Ik had ook wel meer verwacht, heb buiten dit om nog 3 sweater/crop tops gehaald en 2 jasjes maar me goed gedragen dus. :)) En ja, enorm! Was echt super.

Ik vond de primer van Catrice en NYX voorheen geweldig, maar deze van Urban Decay maakt écht het verschil. :j Welke gebruik je nu?

DnT schreef:
Mooie aankopen Mies!
Ben benieuwd naar de wimpers, misschien dat die Rosie lashes voor mij, als niet dagelijks gebruiker van falsies, juist wel fijn zijn :')

Google eventjes Rosie Bea Eylure Fling! Ze lijken 'heftig' in de verpakking, maar ik zweer het je, er was niets te zien op het oog bij mij. :+

Djilna schreef:
Gisteren voor het eerst sinds begin januari weer wat makeup opgehad, maar minimaal.
Vandaag wel iets meer kleur. Tinsel en Tang van Colourpop en als highlighter Adored van MAC.

[ [url=m/SzGpD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w43gjT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig gecombineerd. <3

Dyphusion, ja, ook de losse stukjes. :)