Geloof ik dat ik ook even moeilijk ga doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1970 schreef:corine1981 schreef:Overigens wat betreft het naar de wc gaan op je werk... jullie kunnen tenminste nog. Ik helaas niet
Maar je moet toch wel eens naar het toilet? Dat is toch onwerkbaar. Of werk je daar waar wildplassen niet opgemerkt wordt
Sting schreef:Organicup heeft twee maten, en ik ben er erg tevreden mee. Niet gelijk oordelen dus. Met een 90 dagen niet goed-geld terug garantie lijkt het me ook niet verkeerd voor sommige dames hier als ik het zo lees.
corine1981 schreef:Ik blijf het bij mij toch vreemd vinden. Vanmorgen kreeg ik met geen mogelijkheid dat ding goed op zijn plek. Begin van de middag wel en geen drupje gelekt... Nu verschoond en zit weer niet lekker ondanks drie pogingen. Ik snap echt niet wat ik fout doe...
MarliesV schreef:Sting schreef:Organicup heeft twee maten, en ik ben er erg tevreden mee. Niet gelijk oordelen dus. Met een 90 dagen niet goed-geld terug garantie lijkt het me ook niet verkeerd voor sommige dames hier als ik het zo lees.
Ik oordeel niet gelijk maar om het als het beloofde product ooit aan te bieden wat voor iedereen een oplossing is vind ik nog al misleidende reclame. Dat is mijn punt, sorry als ik op je tenen ben gaan staan.
corine1981 schreef:Hij kruimte bij mij vanzelf hoog. Wanneer ik hem te laag plaats valt hij er uit.
Voor mijn gevoel plaats ik hem nu ergens in mijn maag maar dat gaat nog het best.
Vandaag hele dag zonder lekken gedragen.
_Mirjam schreef:corine1981 schreef:Hij kruimte bij mij vanzelf hoog. Wanneer ik hem te laag plaats valt hij er uit.
Voor mijn gevoel plaats ik hem nu ergens in mijn maag maar dat gaat nog het best.
Vandaag hele dag zonder lekken gedragen.
Als ik dit zo lees, blijft mij mij toch de gedachte opkomen dat je cup te smal is, waardoor er geen goed vacuüm komt en hij dus omlaag kan zakken of omhoog kan kruipen. Bij mij verschuift hij alleen soms als ik weer eens last heb van opstoppingen, anders blijft 'ie gewoon perfect op z'n plekkie zitten. (Als je 'm in je maag plaatst, stop je 'm trouwens wel in het verkeerde gat)
Amaris schreef:maar je kunt wel al kijken hoe het zit en hoe het uitklapt ed