@ Friemel. Welke kleur was waterig?
Zal ze ook maar bestellen dan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
velvetblack schreef:Nikita ik vind je ooglook erg geslaagd!! Wat goed, terwijl je er nog niet zo lang mee bezig bent. Toch? Complimenten![]()
Ook je wenkbrauwen zijn enorm verbeterd! Wel zou ik het midden iets uitvagen (daar lijkt nu een donkere vlek te zitten. Maar dit kan ook foto moment zijn).
Suus, leuk zo'n bohemian/elfje look
kaatje888 schreef:@ Shizzel. Is pumpkin erg oranje?
@ Friemel. Welke kleur was waterig?
Zal ze ook maar bestellen dan
velvetblack schreef:Flauw vriendje. Gister zat mijn haar als een drol, dus dat is niet erg hahadaar hou ik je aan!
Francieen schreef:Meiden! Door een ongelukje (van paard gevallen, teveel mascara en op m'n gezicht) zijn van m'n linkeroog m'n wimpers de helft korter als m'n andere oog, nu zag ik dat trucje met watten en het helpt! Dus als je korte wimpers hebt is dat ideaal!
Nikitaa_ schreef:Vandaag weer bezig geweest met Alice plette, moest van mijn vriend eens wat heftiger proberen.
Weet alleen niet zo goed wat ik er van moet vinden![]()
[ [url=m/6cKbE9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ii3iiO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Gaaf nikita!
Lotd
Gezicht: hourglass illusion foundation icm estee lauder double wear en concealer mac pro longwear nc15
Bronzer: nars laguna
Blush: mac dainty
Highliter: becca champagne pop
Wenkbrauwen: anastacia dipbrow in blonde en nyc wenkbrauwgel
Ogen: mac swiss choco, mug mocha, mug karma & mug brown sugar
Lippen: mac twig
[ [url=m/XZyIwh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Murthul schreef:Ik ben ook niet zo fan, ik hou best van een beetje heftig, maar dit is eigenlijk 1 kleur, met alleen in de ooghoek iets lichters, ik zou proberen om hier iets meer overgangen in te maken.
Ik ben gisteren bij een benefit brow bar langsgeweest om mn wenkies te laten temmen. Dus hier de before&after, ben dr echt blij mee, denk alleen dat ik een volgende keer aan de onderkant-binnenkant iets meer laat weghalen, maar dat kan ook nog even wennen zijn omdat ik zelf gewend ben dat te doen altijd.
[ [url=m/zbM3Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik ben toevallig op ELF aan het snuffelenbepaalde dingen vind ik heel fijn van ELF maar sommige dingen ook minder. Nu is t wel echt jaren geleden dat ik oogschaduw daar heb besteld enzo maar was daar niet kapot van, de kwasten wel al vielen sommige uit elkaar maar dat was makkelijk te lijmen
Liselot schreef:Iherb?