Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nelleke_ schreef:Hi Daan! Wat leuk, ja gaat goed! Met jou ook? Lekker 2 kilootjes eraf zomaar. Toch mooi meegenomen.
In de STR app kan je gewoon spotify aanzetten op de achtergrond (of iTunes) en dan gaat ie vanzelf zachter als Evy praat. Ideaal. Ik loop ook met grote koptelefoon op, gevoelige oren dus kan geen dopjes verdragen helaas.
Vandaag les 3 gedaan, viel me alles mee en tempo iets omhoog gegooid. Beviel prima. Merk wel dat ik elke keer moeilijk begin maar als ik eenmaal bezig ben gaat het wel lekker.

Maar kan idd ook wel met warming-up te maken hebben (waar ik overigens ook niet aan doe).
Rondje van 3km gedaan in 14.40 / 12,2 km/uur.
Is toch echt een soort verslavend!
Ik merkte dat ik al veel sneller langere stukken kon lopen ipv steeds wandelen tussendoor. Nu doe ik dus eigenlijk gewoon maar wat haha. Ik bouw langzaam de afstand op en dat wissel ik af met korte afstanden die ik dan weer meer op tempo loop. Tot nu toe gaat dat goed, nooit ergens last van ofzo en ik merk dat ik al veel meer conditie heb.
"
Wat loop jij hard haha! En ja ik begin het ook echt verslavend te vinden. Vind het nu al jammer dat ik een dag rust moet nemen (ik probeer me er echt goed aan te houden, ben als de dood voor blessures). Mijn voet is wel oké! Bont en blauw uiteraard, maar vanochtend met lopen geen last van gehad.
) nog niet haha. Ik vind 2x pw lopen wel genoeg. Al wijk ik daar deze week van af. Afgelopen zaterdag geweest, maandag, vanavond dan en as zaterdag weer.
(ik steek het op mijn korte beentjes)
Ik denk dat ik dit weekend wel een keer voor de 5km ga, wellicht dan even wandelen of stukje joggen tussendoor.