Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Ekenna schreef:Sterilon gebruik ik ook zo nu en dan bij hardnekkige vochtbultjes (niet gebruiken bij verse piercings!). Dus dat zou je eens kunnen proberen. Ik ben zelf niet zo'n fan van zeezouten, omdat het moeilijk is om precies af te meten hoeveel zout je nodig hebt.
_Ekenna schreef:Shenavallie, het verschilt ook nog per persoon hoeveel zout je nodig hebt. Het ene lichaam reageert beter op een andere hoeveelheid dan de ander.
BiBiQ schreef:Ieder moet voor zich het helemaal zelf weten.
Maar ik zal nooit sterilon gebruiken voor mijn piercings. Of de piercing nou lang zit of niet. Ik heb vertrouwen in de piercingshop waar ik altijd heen ga en nog nooit problemen met piercings gehad met hun advies en manier van zetten. En als zij mij echt afraden om die sterilon te gebruiken geloof ik ze en zal ik het dus niet doen.
BiBiQ schreef:Ieder moet voor zich het helemaal zelf weten.
Maar ik zal nooit sterilon gebruiken voor mijn piercings. Of de piercing nou lang zit of niet. Ik heb vertrouwen in de piercingshop waar ik altijd heen ga en nog nooit problemen met piercings gehad met hun advies en manier van zetten. En als zij mij echt afraden om die sterilon te gebruiken geloof ik ze en zal ik het dus niet doen.